دوربین مداربسته مینی اسپیددامدوربین مداربسته وای فای

مرکز خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

مرکز خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای آماده فروش و نصب انواع دوربین های مداربسته برای فضاهای باز و داخلی می باشد. امروزه بازار دوربین های مداربسته تنوع بسیاری به خود پیدا کرده است. از این رو کاربران باید با توجه به نیاز های خود هرکدام را انتخاب کنند. لذا دوربین مینی اسپید دام وای فای یکی از گزینه های محبوب است و ویژگی های منحصر بفردی دارد که ممکن است دیگر مدل ها از این آپشن ها برخوردار نباشند. همچنین دارای قابلیت محبوب چرخان است که نیاز شما را به نصب دوربین های دیگر در محیط را کاهش می دهد. همچنین به خوبی پاسخگوی نیاز های امنیتی کاربران در انواع محیط های مختلف می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با این دوربین مینی اسپید دام وای فای همراه ما باشید:

مرکز خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین مینی اسپید دام چرخان متصل به اینترنت

دوربین مینی اسپید دام وای فای از مدل های چرخان می باشد که برای مناطق بزرگ و وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. چراکه با قابلیت گردش تا میزان ۳۶۰ درجه می تواند تمام زاویه ها را پوشش می دهد. بنابراین متخلفین نمی توانند از هیچ کدام گوشه های محیط وارد عمل شوند. همچنین این مدل دوربین ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند که از لحاظ قابل نمایش گذاشتن چهار طرف گوشه و کنار محیط مربوطه خود با دوربین های مداربسته معمولی ثابت تفاوت بارزی دارد. این تفاوت موجب شده تا استقبال کاربران به این مدل دوربین مداربسته متصل به اینترنت بیشتر شود. زیرا به تنهایی همانند فیلمبرداری سه عدد دوربین معمولی ثابت کاربرد دارد. برای همین موجب صرفه جویی در خرید دوربین های دیگر می شود.

علاوه بر قابلیت نمایش زوایا به صورت افقی ۳۵۵ درجه و عمودی ۹۰ درجه، این دوربین مداربسته کنترل با موبایل وایرلس گردان دارای عملکرد سریع و قدرتمند است. به گونه ای که کوچکترین جزئیات رویداد های محیط مورد نظر را به نمایش می گذارد تا مالک مربوطه از حوادث غافل نماند. شما می توانید این دوربین را در جهات چرخش از پیش تعیین شده کنید. به گونه ای که طبق مدیریت و زمان بندی قبلی مناطق دلخواه را به نمایش بگذارد. علاوه براین این امکان برای شما فراهم است تا از راه دور به کنترل این دوربین بپردازید.

مرکز خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

مینی دوربین اسپید دام گردان ۳۶۰ درجه بیسیم

مینی دوربین اسپید دام گردان ۳۶۰ درجه بیسیم از نوع های وایرلس و تحت شبکه می باشد. به این معنی می توانید برنامه نرم افزار مخصوص اندروید یا ویندوز را دانلود کرده و در هر کجای دنیا که باشید از ویدیو های زنده دوربین در محیط لذت ببرید. به عبارتی دیگر شما قادر خواهید بود تنها از طریق گوشی های هوشمند خود یا کامپیوتر شخصی از راه دور فیلم های صوتی محل مورد نظر را در زمان واقعی دریافت کنید. با این حال تنها کاری که شما باید انجام دهید اتصال به اینترنت می باشد.

این مینی دوربین speed dom فاقد سیم نه تنها به رزولوشن تصویر باکیفیت و واضح ۲ مگاپیکسل مجهز است، بلکه دارای لنز درجه یک موتورایزر و فناوری زوم ۵X می باشد که دارای کاربرد بسیار فراوانی است. این قابلیت بزرگنمایی به گونه ای توانمند است که علاوه بر زوم پنج برابری عالی، مانع از افت کیفیت تصویر می شود. به گونه ای که به راحتی جزئیات کوچک را به نمایش می گذارد. به عنوان نمونه حتی قادر به خواندن پلاک ها نیز می شود.

مرکز خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین مداربسته کوچک اسپید دام چرخشی رم خور

این دوربین مداربسته کوچک اسپید دام چرخشی رم خور بیسیم دارای اندازه و سایز جم و جور است که برای هر دو محیط های داخلی و بیرونی مناسب می باشد. همچنین نصب و راه اندازی ساده و درعین حال سریعی دارد. به دلیل قرار گرفتن در شرایط بیرونی از مدل های Out Door می باشد. از همین رو در برابر برف و باران نیز مقاومت خود را از دست نمی دهد و به کار خود ادامه می دهد.

دوربین مینی اسپید دام وای فای جزء بهترین دوربین های دید در شب است. چراکه از هشت عدد ال ای دی مادون قرمز بهره می برد. بنابراین شما قادر به مشاهده تصاویر و فیلم های شفاف و بسیار کامل‌ در نبودن نور کافی و دل شب خواهید بود. شما بعد ها می توانید به همه ی این اطلاعات واضح را در کارت حافظه این مینی دوربین دسترسی پیدا کنید. چراکه از مدل های رم خور می باشد. همچنین می‌توانید از این مموری رم به عنوان مدرک رسمی در مواقع سرقت و رویدادهای ناگوار استفاده کنید.

مینی دوربین اسپید دام فول اچ دی وایرلس ۵x دارای میکروفون داخلی و بلندگوی قدرتمند است. این ویژگی منجر به پخش صدای دو طرفه و گفتگو از راه دور کاربران با اشخاص داخل محیط می‌گردد. به طور کلی این دوربین مداربسته اسپید دام کوچک رم خور گردشی برای همه محیط ها اعم از منازل، پارکینگ، حیاط خلوت، ویلا، دفاتر کار، فروشگاه و غیره مناسب می باشد.

مرکز خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

مرکز خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین های مداربسته وای فای دار، از دسته دوربین های پر فروش هستند که برای نظارت از راه دور بسیار مناسب اند. این دوربین ها را می توان از راه دور کنترل و مدیریت کرد. دوربین های مداربسته مینی اسپید دام وای فای دار دارای اندازه ای جمع و جور بوده که هم در مکان های داخلی و هم در مکان های خارجی قابل نصب اند. این دوربین ها را در انواع متفاوت می توانید از فروشگاه دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بیسیم منصوری تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید