دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

فروشگاه آنلاین دوربین مخفی وای فای

فروشگاه آنلاین دوربین مخفی وای فای آماده ارائه انواع دوربین های ریز جاسوسی با ارزان ترین قیمت می باشد. دوربین های مداربسته کوچک بیسیم را می توان در هر مکانی نصب و حتی با خود حمل کرد. این دوربین های ریز را می توان داخل اتومبیل یا بر روی لباس سوژه مورد نظر جاسازی کرد با ما باشید تا با این دسته از دوربینهای کوچک متصل به موبایل بیشتر آشنا شوید:

دوربین جاسوسی وای فای و محافظت از محیط

نظارت در زمان واقعی، فقط با دسترسی به اینترنت می توانید از رایانه، تبلت یا از هر جایی با موبایل خود نظارت انجام دهید. دوربین های جاسوسی وای فای استتار شده تصاویر زنده را ارسال می کنند، آنها به عنوان یک وب کم مخفی کار می کنند. در هر زمانی نگاهی بیندازید و وضعیت را ارزیابی کنید. ما همچنین دوربین های جاسوسی وای فای برای اندروید داریم . امروزه اکثر مدل های دوربین های وای فای جاسوسی بی سیم دارای حسگر حرکتی داخلی هستند. با استفاده از آن می‌توانید آلارم‌ها و اعلان‌ها را روی دستگاه مورد نظر خود تنظیم کنید. شما مجبور نخواهید بود که فکر کنید “چه خبر است؟” وقتی چیزی اتفاق می افتد، شما آن را در همان لحظه دقیق خواهید دانست. ما همچنین شارژرهایی با دوربین جاسوسی وای فای داریم که به راحتی پنهان می شوند.

فروشگاه آنلاین دوربین مخفی وای فای

گوشی با اینترنت دارید؟

خوب، فقط با یک شبکه Wi-Fi در محلی که دوربین جاسوسی Wi-Fi را نصب می کنید، می توانید آنچه را که اتفاق می افتد به صورت زنده ببینید. نصب دوربین به قدری ساده است که در عرض چند دقیقه می توانید همه چیز را آماده کنید. پیکربندی نیز یک فرآیند سریع خواهد بود، برای انجام آن نیازی به دانش قبلی یا فنی ندارید. راهنماهای ما به زبان اسپانیایی شما را در این فرآیند راهنمایی می کند. فراموش نکنید که در صورت نیاز به کمک، ما را نیز در اختیار دارید، ما در اختیار شما هستیم و چندین راه ارتباطی دارید که توجه سریع ما شما را شگفت زده خواهد کرد. همه دوربین‌های جاسوسی Wi-Fi ما قادر به انتقال زنده با کیفیت تصویر عالی هستند. مواردی وجود دارد که شما بیشتر از این درخواست می کنید. مثلا: شما به حداکثر وضوح تصویر نیاز دارید.

آیا دوربین مخفی وای فای را در اشیاء روزمره بسیار خاص برای نظارت می خواهید؟ نگران نباشید، ما انواع مختلفی از استتارها و دوربین های همه کاره داریم که به شما امکان می دهد تقریباً آن را در هر چیزی پنهان کنید. به دوربین جاسوسی وای فای استتار شده نگاهی بیندازید، آن را در هر کجا که می خواهید پنهان کنید.

دوربین های مخفی جاسوسی

دوربین های مخفی جاسوسی دارای یک دوربین وای فای کوچک است که از دستگاه های iOS و Android پشتیبانی می کند. این با WIFI سازگار است و اگر WIFI در دسترس نیست، می توانید از یک کارت SD حداکثر 256 گیگابایت برای ضبط و دسترسی به دوربین در برنامه استفاده کنید. دارای وضوح تصویر 1080P و لنز با زاویه دید 150 درجه است. تصاویری واضح و با کیفیت می گیرد. دارای طراحی جمع و جور است که دارای ویژگی اضافی ضبط در هنگام شارژ است. دارای یک باتری  است که حدود یک ساعت دوام می آورد. همچنین دارای تشخیص حرکت با هشدار و دید در شب بدون درخشش IR است.

اپلیکیشن دوربین مخفی را می توان از اپ استور یا گوگل استور دانلود کرد و به شما امکان می دهد با یک دوربین چند کاربر را به هم متصل کنید. دوربین جاسوسی به شما امکان می دهد از راه دور پخش کنید، عکس بگیرید و ضبط کنید. دارای ویژگی تشخیص حرکت ارتقا یافته است. این به شما امکان می دهد تا با استفاده از یک برنامه، حساسیت سنسور تنظیمات را به صورت دستی تنظیم کنید. هنگامی که حرکت از طریق برنامه تشخیص داده می شود، Motion Alerts اعلان های فشار فوری ارسال می کند. دید در شب دارای چراغ IR غیر درخشان با برد تقریباً 15 فوت است. دوربین های مخفی را می توان از راه دور با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل کنترل کرد.

فروشگاه آنلاین دوربین مخفی وای فای

فروشگاه آنلاین دوربین مخفی وای فای

ما متخصص جاسوسی هستیم، برای خرید دوربین مداربسته مخفی وای فای از ما بپرسید! به یاد داشته باشید که ما در اختیار شما هستیم، ما می توانیم هر یک از شک های شما را سریع و با احتیاط حل کنیم. ما از طریق تلفن، واتساپ یا ایمیل در خدمت شما هستیم. انواع دوربین های ریز جاسوسی را می توانید با قیمتی ویژه از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. بهترین دوربین های مخفی طرح ساعت، لامپ، پیج، دوربین مخفی در پریز و غیره را می توانید با قیمتی ویژه از ما خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید