دوربین مداربسته پانوراما

فروش دوربین مداربسته پاناروما V380

فروش دوربین مداربسته پاناروما V380 با ارزا ترین قیمت آغاز شد. انواع دوربین های مداربسته چشم ماهی 360 درجه را می توانید با قیمتی ویژه از تکنو دوربین خریداری کنید و مکان مد نظر خود را با بالاترین سطح امنیت با آن پوشش دهید. در ادامه به معرفی ویژگی ها و امکانات این دسته از دوربین های پانورامیک خواهیم پرداخت:

دوربین های امنیتی پانوراما

اغلب به عنوان دوربین های 360 درجه شناخته می شوند. دارای زوایای دید بسیار زیادی هستند. هنگامی که این دوربین ها به سقف متصل می شوند، می توانند با ترکیب سنسورهای جداگانه در یک تصویر یکپارچه، تصاویر 360 درجه عظیمی تولید کنند. در این نما می توانید به صورت دیجیتالی حرکت کنید، شیب کنید و بزرگنمایی کنید. با استفاده از نرم‌افزار V380، اغلب می‌توانید به یک «چهار نمای» بروید، نمایی که در آن طیف دید دوربین به چهار جهت مجزا تقسیم می‌شود. بسیاری از این دوربین ها دارای فناوری پیشرفته ای هستند که به افراد در حال شمارش یا نقشه برداری حرارتی اجازه می دهد تا جریان ترافیک پیاده را نشان دهد.

نماهای 180 تا 360 درجه

ویژگی اصلی اکثر دوربین های امنیتی پانوراما، توانایی آنها در گرفتن یک عکس عریض تر به لطف داشتن دوربین های متعدد داخلی است. از نظر طراحی، زوم موتوری ندارند و در صورت نیاز به فوکوس افزایش یافته توسط مالک، به زوم دیجیتال متکی هستند. از آنجایی که کیفیت ویدئو مورد توجه اکثر سازندگان این محصول است، معمولا برای پشتیبانی از دوربین های دارای زوم موتوری استفاده می شود.

فروش دوربین مداربسته پاناروما

راه حل های تصویربرداری

دوربین های امنیتی پانوراما نه تنها عکس وسیع تری نسبت به محصولات سنتی ارائه می دهند، بلکه معمولاً این کار را با کیفیت بیشتری انجام می دهند. با توسعه کیفیت مدرن با کیفیت بالا، 4k و مگاپیکسل، این دوربین ها به دلیل نداشتن زوم موتوری لزوماً کارایی کمتری خواهند داشت. اما بازهم به دلیل دید وسیعی که دارند دارای مشتریان ویژه ای هستند.

فناوری تجزیه و تحلیل

مانند سایر دوربین های امنیتی IP، دوربین های امنیتی پانوراما قادر به تجزیه و تحلیل تصویری معمول با دوربین مدار بسته مدرن هستند. لیست بلندبالایی از ویژگی‌هایی که همراه با تجزیه و تحلیل ارائه می‌شوند، مسلماً در این دوربین‌ها مؤثرتر است، زیرا با دید وسیع‌تر، آنها می‌توانند بسیار بیشتر از هر دوربین دیگری در بازار شناسایی کنند. با این حال، اتاق هایی با سقف های کم و درهای متعدد ممکن است آن را کمتر قابل دوام کنند.

قابل دسترسی از راه دور

همراه با اینترنت محلی و تجزیه و تحلیل ویدئویی، دوربین های امنیتی پانوراما می توانند در مراقبت از کشتی های کاری، انبارها، پارکینگ ها و موارد دیگر در طول روز یا شب بسیار موثر باشند. این دوربین ها توسط نرم افزار v380 کنترل خواهند شد و کاربر می تواند از راه دور توسط گوشی خود این دوربین را کنترل کند.

بهبود WDR

دوربین‌های امنیتی پانوراما مدرن، همراه با شات گسترده و نظارت منطقه‌ای اضافی، اغلب از فناوری WDR برای بهبود دید شما بهره می‌برند. هنگامی که ناهماهنگی‌ها تشخیص داده می‌شوند، امکان لمس خودکار وجود دارد، این بهبود امکان ضبط و پخش ویدیوی بسیار واضح‌تر را فراهم می‌کند. این به ویژه در مورد پارکینگ ها، انبارها و مکان های ذخیره سازی موثر ثابت شده است.

دوربین‌های امنیتی پانوراما که روند رو به رشدی را در زمینه نظارت داشته‌اند، همچنان گزینه‌ای محبوب برای کسب‌وکارهایی هستند که نیاز به عکس‌برداری گسترده‌تر از دستگاه خود دارند و در عین حال کیفیت واضح مدرن را حفظ می‌کنند. دوربین‌های امنیتی پانوراما که در طرح‌های گنبدی و لامپ معمولی با لنزهای عریض‌تر موجود هستند، در طرح‌های منحصربه‌فردی نیز عرضه می‌شوند که دارای سنسورهای متعدد در یک دستگاه هستند. اگرچه گران‌تر از دوربین‌های معمولی هستند، اما این محصولات دوربین مداربسته امکان پوشش 180 تا 360 درجه را فراهم می‌کنند که امکان نظارت بهتر را فراهم می‌آورد که آنها را برای بازارها، فرودگاه‌ها، هتل‌ها، امکانات و موارد دیگر عالی می‌کند.

هنگامی که به دنبال دوربینی هستید که یک منطقه وسیع، چندین مسیر یا چندین راهرو را پوشش دهد، دوربین امنیتی پانوراما بهترین گزینه ممکن برای شما شده است. نمی توان انکار کرد که این دوربین ها در مقایسه با گنبد، گلوله یا برجک متوسط، از خریدار و سیستم نصب شده آنها بیشتر طلب می کنند. دوربین‌های امنیتی پانوراما معمولاً دارای برچسب قیمت بالاتر، افزایش مصرف داده در هنگام ضبط و نیاز به پهنای باند بالاتر برای پخش جریانی هستند، دوربین‌های امنیتی پانوراما در سیستم‌های مداربسته تجاری که توانایی خرید آن‌ها را دارند، رایج‌ترین هستند.

فروش دوربین مداربسته پاناروما

فروش دوربین مداربسته پاناروما

دوربین های مداربسته پانوراما دارای انواع متفاوتی هستند که پر فروش ترین آنها دوربین وایرلس لامپی، دوربین سقفی 180 درجه و دوربین چشم ماهی خانگی می باشد. این دوربین ها را در غالب اماکن می توان به جای 3 یا 4 عد دوربین نصب و راه اندازی کرد. برای سفارش و خرید این دسته از دوربین های مداربسته می توانید همین حالا تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید