دوربین مداربسته پانوراما

خرید دوربین مداربسته پاناروما V380

خرید دوربین مداربسته پاناروما V380، بهترین راه برای نظارت مقرون بصرفه بر مکان های پر اهمیت است. دوربین های مداربسته چشم ماهی متصل به موبایل از دسته دوربین های پر طرفدار هستند که بدون ایجا نقطه کور 360 درجه از مکان مد نظر را میشود با آن کنترل کرد. دوربین های مداربسته فیش آی دارای مدل های متفاوتی هستند که عبارتند از دوربین لامپی، دوربین سقفی فیش آی و دوربین بیسیم وای فای دار چشم ماهی. در ادامه به معرفی این دوربین ها خواهیم پرداخت:

دوربین مداربسته پانوراما وی 380

دوربین های مداربسته پانوراما وی 380 همان دوربین های مداربسته بیسیم فیش آی ای چشم ماهی هستند. از بارزترین ویژگی های دوربین های پانوراما وی 380 قابلیت چرخش به تمام زاوای به صورت 360 درجه و ارسال تصاویر فول اچ دی به گوشی همراه و رایانه کاربر   می باشند همچنین شکل آن که به صورت مبدل حسگر دود است. این دوربین های را می توان در سقف یا دیوارهای منازل ادرات و یا اماکن صنعتی و تجاری و فروشگاه های بزرگ و یا پاساژها و رستوران های شلوغ و غیره نصب کردو پوشش قوی از تمام زاوایا را به صورت همزمان نمایش می دهد.

منظور از وی 380 دوربین های پانوراما در واقع نرم افزاری تحت عنوان وی 380 پرو است که در گوشی همراه با نسخه اندورید و آی او اس و همچنین در ویندوز ها قابلیت نصب را دارند و میتوان به صورت آنلاین در هر مکانی تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط دوربین ها را به صورت دو طرفه  مشاهده و کنترل کرد.این نرم افزار به کابر این امکان را می دهد که تصاویر مورد نظر را در گوشی یا کامپیوتر خود به صورت دلخواه به 2 یا 4 قسمت مجزا ازهم تبدیل کند وآنها را جداگانه نظارت و کنترل کند.

خرید دوربین مداربسته پاناروما

دوربین های چشم ماهی

دوربین های چشم ماهی وی 380 کاملا بیسیم بوده و شبکه بیسیم داخلی این دوربین ها به صورت مستقیم به لوکال درهنگام قطع شدن اینترنت متصل می شوند ودر این حالت امکان مشاهده تصاویر تا فاصله 10 متر حتی با وجود موانع وجود دارد. دوربین های بیسیم پانوراما چشم ماهی 380 دارای نوعی سیستم هشدار دهنده یا دزدگیر هستند این قابلیت باعث می شود که درصورت دزدیده شدن دوربین تصویر سارق را به گوشی یا کامپیوتر کاربر منتقل کند. عملکرد سیستم دزدگیر دوربین پانوراما 380 بدین صورت است که با هر حرکتی در محدوده دید دوربین سنسور حساس به حرکت ان فعال شده و آژیر می کشد ونوتیفکشن حرکت وتصاویر و فیلم های مربوط به صحنه را به گوشی همراه و یا پی سی آن ارسال می کند.

تصاویر و فیلم های گرفته شده در دوربین های فیش آی 380 در کارت حافظه آن ذخیره می شود و درصورت گذشت زمان بعد از سی روز تصاویر و فیلم های قدیمی به صورت خودکار حذف شده و میزان حافظه آن خالی می شود. دوربین های وی 380 از کارت های حافظه تا ظرفیت 64 گیگابیت پشتیبانی می کنند. لنز دوربین بیسیم کوچک پانوراما وی 380 دارای فاصله کانونی 1.25 میلی مترو باکیفیت دو مگاپیکسل و با رزولیشن 1080 در 1920 مگاپیکسل  می باشدوتصاویری با کیفیت فول اچ دی را ارائه می دهند. علت نام گذاری دوربین های پانوراما وی 380 به چشم ماهی در واقع شباهت لنز آنها به چشم ماهی بوده و مانند آن قدرت چرخش به تمام زوایا را به صورت 360 درجه را دارند.

دوربین پانوراما فیش آی

زوم دوربین وی 380 به صورت دیجیتال بود و زوم اپیتیکال ندارند. میکروفون و اسپیکر داخلی دوربین پانوراما وی 380 امکان پخش و ضبط صدا را به صورت دو طرفه را به کاربر می دهد و ایجاد مکالمه دو طرف می کند. شما می توانید با ضبط صدای خود و تنظیم آن برای حالت دزدگیر دوربین در هنگام هر گونه خطر سرقت در محل نصب ددوربین با پخش کردن صدای خود سارقین را ترسانده و فراری دهید. لنز دوربین پانوراما دارای ای ای دای های حاونی نور مادرون قرمز و نور سفید رنگ بوده که قابلیت دید در شب را به صورت رنگی و سیاه و سفید به آنها  میدهد. دوربین های بیسیم وی 380 باتری ندارند و برای تامین انرژی خود از شارژر 5 ولتی با اتصال مستقیم به برق شهری استفاده می کنند.

دوربین های پانوراما فیش آی دارای ماسک برای محافظت و دیده نشدن لنز خود هستند که اصطلاحا ماسک حریم شخصی می گویند و باعث میشود که جهت حرکت لنز دوربین ها در حین فیلم برداری مشخص نشود. محل نصب دوربین های مدارسته وی 380 باید در مرکز سقف و یا دیوار باشد به طوری که امکان چرخش 360 درجه لنز ها وجود داشته باشد و میدان دید بازتر وبا پوشش کاملتر را به کاربر ارائه دهد .وهیچ نقطه کوری را نداشته باشد. جنس بدنه دوربین های پانوراما وی 380 از نوع پلاستیک بوده و این دوربین ها مناسب برای محیط های بیرونی نیستند زیرا که دارای مقومت کم در برار نوز خورشید وبرف و باران هستند بنابراین دوربین های پانوراما را بیشتر برای محیط های داخلی مورد استفاده قرار می دهند.

خرید دوربین مداربسته پاناروما

خرید دوربین مداربسته پاناروما

با خرید دوربین مداربسته پانوراما نیازی به صرف هزینه برای خرید و نصب چندین دوربین مداربسته یا پکیج های دوربین مداربسته گران قیمت نیست. این دوربین مداربسته چشم ماهی به راحتی به موبایل متصل شده و تصاویر را از راه دور برای شما ارسال خواهد کرد. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته چشم ماهی یا فیش آی در مدل ها و قیمت های متفاوت می باشد. لذا اگر قصد خرید این دسته از دوربین های ماربسته را با ارزان ترین قیمت دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید