دوربین مداربسته فلتی

فروش دوربین مداربسته فلتی 4k با دید در شب

فروش دوربین مداربسته فلتی 4k با دید در شب توسط مرکز فروش دوربین مخفی منصوری. این دوربین دارای کیفیت تصویر بالا بوده و تمامی تصاویر را حتی در تاریکترین نقطه ذخیره خواهد کرد. دوربین مخفی جاسوسی S06 بسیار محبوب بوده و در هر مکانی به راحتی جاسازی می شود. همراه باشید تا با این دوربین متصل به موبایل بیشتر آشنا شوید.

دوربین مداربسته فلتی

دوربین های فلتی به به آنها دوربین های مداربسته مخفی ای جاسوسی نیز می گویند. دوربین های فلتی 4 کا بیسیم هستند ودارای سایز بسیار کوچیکی بوده وانتقال تصویر در آنها توسط اینترنت از فواصل دور صورت می گیرد. داخل دوربین های فلتی بیسیم یک برد کوچک به کار برده شده است که مانند دستگاه  دی وی آر در دوربین های مداربسته آنالوگ عمل می کند. علاوه بر ان در این دوربین ها سک برد 4 سانتی متری، دکمه ریست، میکروفون،کارت حافظه نیز وجود دارد.

دوربین های فلتی کوچک جاسوسی دارای ابعاد 5 میلی متر در 5 میلی متر هستند. لنز دوربین های ریز فلتی حدود 8 میلی متر بوده و قابلیت گرفتن تصاویر تا زوایه 120 درجه را دارد. دوربین های جاسوسی فلتی 4 کا دارای لنز های سوراخ دار در انتهای فلت هستند و به همین دلیل غیر قابل دید بوده و کاملا مخفی می باشند. دوربین های ریز بیسیم فلتی در واقع می توان در جایی مانند کیس کتاب ها، داخل دود کش ها ، داخل اسباب بازی کودکان، داخل کابینت ها،کمدها، لای گلدان ها و هر جایی دیگری قرار داد بدون اینکه کسی به وجود آن پر ببرد و یا مشکوک شود.

لنز دوربین های فلتی تا 10 مگاپیکسل بوده و دارای رزولویشن 1080 مگا پیکسل است این نوع دوربین های از تصاویر 4 کا نیز پشتیبانی می کنند و جزئیات تصاویر در آنها با وضوح وشفافیت بالایی برخوردار است. لنز این نوع دوربین های دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز بوده و توانایی دید درشب قوی به آنها تا شعاع 30 متر می دهند.

فروش دوربین مداربسته فلتی

دوربین های ریز فلتی 4 کا

دوربین های ریز فلتی 4 کا دارای کارت حافظه با ظرفیت حداقل 8 گیگابایت و حداکثر  128 گیگابایت هستند و می توانند در صورت قدیمی شدن تصاویر و فیلم ها آنها را به صورت خودکار در هر یک ماه یکبار حذف کنند. این کارت حافظه دوربین های فلتی قابل جدا شدن است و می  توان برای پشتیبان گیری آنها را به گوشی همراه و لپ تاپ شخصی متصل کرد. اگر ظرفیت رم دوربین فلتی 8 گیگاباتی باشد می تواند یک روز بدون وقفه تصاویر و فیلم ها را در خود ذخیره کند و ظرفیت آن یک روز است. دوربین های فلتی با رم 128 گیگاباتی ظرفیت ذخیره سازی آنها به مدت 20 تا 24 روز می باشد.

دوربین های مخفی فلتی دارای میکروفون و اسپیکر داخلی هستند و می توانند صداهارا درمحیط بدون هیچ چونه نویز به صورت شفاف ضبط کنند میزان برد صدای بدون نویز این دوربین ها به اندازه ی یک اتاق 3 در 4 می باشد حتی می توان با استفاده از نرم افزارهای خاصی گوشی از راه دور با موبایل صداهای محیطی ضبط شده توسط دوربین را همزمان گوش داد و هم  در گوشی خود ذخیره کرد.

دوربین های ریز فلتی بیسیم دارای سنسور های حساس به حرکت هستند و با تشخیص اولین حرکت شروع به ضبط فیلم وتصاویر می کنند و این قابلیت سبب می شود که حجم کارت حافظه آن از موارد غیر ضرورری پر نشود و فقط موارد مهم را در خود ذخیره کند. برای تامین انرژی برق دوربین های فلتی هم میتوان آنها را مستقیما به برق شهری وصل کرد و هم یمتوان از باتری داخل آن استفاده کرد.

دوربین مخفی متصل به موبایل فلت

دوربین های فلتی دارای کابل 15 سانتی متری بوده و با آداپتور مخصوص خود می توان ان را به برق شهری مستقیما وصل کرد و یا در صورت نبودن برق می توان از باتری داخلی ان که دارای ظرفیت 1000 میلی آمپر ساعت می باشد استفاده نمود این باتری می تواند تا 10 ساعت دوربین را روشن نگه دارد حتی می توان دوربین های فلتی را به پاور بانک ها متصل  و کارایی انها را بیشتر کرد. در صورتی که دوربین فلتی را به پاور بانک 20 هزاری وصل کنید دوربین را به مدت 3 روز بدون وقفه روشن نگه می دارد اگر می خواهید به صورت دائم دوربین روشن باقی بماند آن را مستقیما به برق شهری با استفاده از آداپتور وصل کنید.

دوربین های ریز جاسوسی فلتی هم از سیستم عامل اندروید و ای او اس و ویندوز پشتیبانی می کند و توسط گوشی  و کامپیوتر شخصی از راه دور قابل کنترل و نظارت هستند. برای راه اندازی دوربین های مداربسته فلتی 4 کا ابتدا دوربین را با اداپتور مخصوص آن به برق می زنیم تا باتری آن فول شارژ شود . با گوشی هوشمند  بارکد نرم افزار مخصوص دوربین روی دفترچه آن را اسکن می کنیم تا برنامه مخصوص دوربین را در گوشی خود دانلود  ونصب می کنیم سپس با استفاده از وای فای گوشی خود به وای فای دوربین وصل شده و وارد صفحه نرم افزار مخصوص دوربین در گوشی خود شده و  آن را رفرش کرده و دوربین به نرم افزار داخل گوشی به صورت اتوماتیک اضافه شود.

فروش دوربین مداربسته فلتی

فروش دوربین مداربسته فلتی

دوربین مخفی فلتی دارای قابلیت ضبط صدا بوده که تصاویر و صدا را بر روی رم موبایلی که داخل آن قرار دارد ذخیره می کند. دوربین فلتی دارای انواع کیفیت تصویر فورکی می باشد که از داخل نرم افزار می‌توانید بین انواع مختلف کیفیت ها انتخاب کنید. دوربین مخفی فلتی دید در شب به راحتی به خاطر قابلیتی که دارد می تواند در شب تصاویر باکیفیتی را ضبط و ذخیره نماید. این دوربین مخفی را می توان با قیمتی شگفت انگیز از تکنو دوربین بانه خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید