دوربین مداربسته فلتی

خرید دوربین مداربسته فلتی بی سیم با دید در شب قوی

خرید دوربین مداربسته فلتی بی سیم با دید در شب قوی را با تکنو دوربین تجربه کنید. فروش دوربین فلتی 4k دید در شب با بهترین قیمت توسط تیم توانمند تکنو دوربین. دوربین s06 به ریز ترین دوربین جهان معروف است که دارای قابلیت های ویژه ای همچون ضبط صدا، اتصال به وای فای، سنسور حساس به حرکت، پشتیبانی از رم میکرو و غیره است با ما همراه باشید تا با این دوربین بیشتر آشنا شوید.

خرید دوربین مداربسته فلتی

دوربین فلتی 4K دید در شب

یکی از راه های حفظ امنیت از طریق دوربین های مداربسته است . دوربین هایی که مدرن بوده می تواند تمامی نیاز های شما را  از یک دوربین برطرف کرده و محیط امنی را برای شما پدید خواهد آورد همان طور که گفته شود انواعی از دوربین ها وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید . امروز قصد داریم شما را با دوربین S06 یا دوربین فلتی آشنا کنیم . اگر شما قصد خرید این دوربین کوچک بی سیم را دارید با ما در این مقاله همراه باشید چون قرار است شما را با این دوربین آشنا کنیم.

این دوربین بی سیم بوده یعنی همان وایرلس و به راحتی می توان به شبکه متصل شده و اطلاعات را روی تلفن همراه یا سیستم های کامپیوتری ارسال کند. اگر شما به دنبال دوربینی هستید که به راحتی نصب شده بدون اینکه کسی از وجود آن خبر داشته  باشد پیشنهاد ما این دوربین بسیار کوچک یا جاسوسی است . نا گفته نماند این دوربین عملیات ضبط را با کیفیت  1080p انجام می دهد یعنی همان  کیفیت فول اچ دی  است . این دوربین وایرلس یا همان بی سیم است و برای ضبط اطلاعات نیازی به دستگاه دی وی آر ندارد .

دوربین مخفی فلتی در چه مکان های استفاده می شود؟

نصب این  دوربین در هر جای مناسب است شما می توانید این دوربین را در در هرجایی که می خواهید نصب کنید نظیر خانه – انبار – محل کار یا حتی از این دوربین می توانید برای نظارت از افراد سالمند یا کودکان استفاده کنید. این دوربین رم خور نیز بوده یعنی همان طور که گفته شد دوربین های سیمی به دی وی آر برای ضبط اطلاعات نیاز دارند اما این دوربین فلتی یک حافظه ی جانبی سرخود دارد که نیاز به دی وی آر ندارد و شما می توانید شمبانه روز بدون اتلاف وقت در حال ضبط اطلاعات و تصاویر باشید .

شاید برای شما سوال باشد که چرا  به این نوع دوربین ها دوربین های فلتی می گویند . در این مدل از دوربین های بسیار کوچک جاسوسی دوربین اصلی روی یک کابل یا سیم فلتی 15 سانتی متری وصل می شود . این دوربین ها نیز بی سیم هستند اما شاید برا شما سوال باشد که از طریق چه چیزی تغذیه می کند . این دوربین ها باطری خور هستند یعنی شما می توانید آن را شارز کنید و به راحتی از آنها نیز استفاده کنید همچین اتصال به برق مستقیم را دارا است و در صورتی که امکان اتصال به برق امکان پذیر نباشد از انرژی یا شارژ ذخیره شده در باطری خود استفاده کند .

خرید دوربین مداربسته فلتی

ویژگی دوربین دید در شب فورکی s06

شاید برای شما سوال نیز شده باشد منظور از 4K چیست این دوربین ها با رزولوشن یا کیفیت بالاتری اطلاعات و تصاویر را ضبط می کند بدان معنی است که تا 8 میلیون مگاپیکسل را پوشش می دهد. این قابلیت باعث می شود این دوربین در پوشش دهی رنگ ها شماره ها و غیره نیز کیفیت بالاتری ارائه دهد . این مدل دوربین در دو نوع دید در شب و عادی نیز تولید می شوند. دوربین های دید  در شب دارای سنسور مادون قرمز IRاست . این خاصیت به این معنی است که شما با نصب این دوربین ها در شب می توانید تا برد مشخصی هر حرکت مشکوکی راثبت کنید  .

این دوربین ها همان طور که گفته شد بسیار کوچک هستند یعنی وزنی کمتر از 500 گرم دارند به این خاطر به این دوربین ها نیز دوربین جاسوسی می گویند . این دوربین ها دارای یک شارژر جهت شارژ شدن باطری خود هستند . این دوربین ها دارای یک عدد LED هستند که  در شب امکان دید را تا عمق ده متر پدید می آورند . زاویه دید این دوربین ها تا 90 درجه هستند یعنی با نزدیک بودن سوژه می توان  با وضوح بالاتری جزئیات را مشاهده کرد .

این دوربین ها همان طور که گفته شد وایرلس بوده  و اطلاعات را از طریق بستر وای فای یا اینترنت انجام می دهد  یعنی شما در هر کجای دنیا به وسیله تلفن همراه خود یا سیستم کامپیوتری اطلاعات و تصاویر ضبطی را دریافت کرد . دارای حافظه ی SD سر خود می باشد یعنی نیازی به دی وی  آر  ندارد و تا حجم اطلاعات 64 گیگ را ذخیره می کند .

خرید دوربین مداربسته فلتی

اگرشما به دنبال خرید دوربینی کوچک و با کیفیت هستید تا هم بتوانید آن را به راحتی نصب کنید و هم اطلاعات و تصاویر را با کیفیت بالاتری دریافت کنید پیشنهاد ما این دوربین های کوچک فلتی است . شما می توانید این دوربین را از تکنو بازرگانی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنید. دوربین مداربسته فلتی ریز جاسوسی با کیفیت واقعی 4k در نمایندگی های فروش دوربین مداربسته مخفی منصوری موجود است. برای خرید این دوربین جاسوسی بیسیم با ما در تماس باشید.

به دلیل نوسانات ارز از گذاشتن اطلاعات معذوریم ولی شما می توانید برای اطلاعا از آخرین قیمت و هم گرفتن مشاوره در جهت خرید دوربین با مشاوران  و کارشناسان کارآمد ما در ارتباط باشید .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید