دوربین مداربسته فلتی

قیمت دوربین مداربسته فلتی دید در شب 10 مگاپیکسل

قیمت دوربین مداربسته فلتی دید در شب 10 مگاپیکسل را می خواهید همراه با تخفیف دریافت کنید. اصلا نگران نباشید تکنو دوربین انواع دوربین های ریز مخفی با کیفیت را می توانید با قیمتی پایین از این مرکز فروش خریداری کنید. با ما همراه باشید تا شما را با دوربین ریز جاسوسی فلتی آشنا کنیم:

دوربین مدار بسته مخفی ریز فلتی

انتخاب بهترین دوربین مخفی بسته به نیاز و شرایط ما ومحل نصب آن متفاوت میباشد که در بازار طیف گسترده ای از این دوربین ها وجود دارد وبهترین دوربین برای دید درشب دوربین مداربسته مخفی فلتی دید درشب 10 مگاپیکسل میباشد . دربسته بندی کلی دوربین های مخفی فلتی از کاور لنز به شکل دکمه ، پیچ وغیره استفاده شده است به همین دلیل به آن دوربین دکمه ای میگویند که این قابلیت باعث استتار بهتر دوربین در محل نصب شده است.

دوربین مخفی مداربسته فلتی دیددرشب 10 مگا پیکسلی از لحاظ فنی مانند سایر دوربینهای وایرلسی میباشد این دوربینها بسیار ریز و کوچک بوده و کاربردهای فراونی در ساخت رباتها ، ماشین الات مختلف صنعتی ،پهبادها، خانه ،محل نگهداری بچه ها و هم چنین در ماشین ها و کارخانه ها برای حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت و آسیبهای احتمالی جانی ومالی را دارند. در صنعت به این دوربین های مخفی  دوربین های ماژولار تحت شبکه ای یا دوربین های دکمه ای میگویند.

به جای صرف وقت و انرژی وهزینه های زیاد با نصب سیستم های گران و پر هزینه امنیتی با این دوربین های مخفی کوچک فلتی که حتی قابلیت فیلمبرداری را درشب با کیفیت 10 ماگاپیکسل را دارند  با خرید این دوربین مخفی فلتی تمام نیازهای امنیتی  ونظارتی خود را برآورده کنید دوربین های مخفی فلتی دید دشب در تاریکی شب قابلیت ارائه با کیفیت ترین تصویر را دارند.

عملکرد دوربین فلتی در شب

نحوه کارکردن دوربین مخفی فلتی 10مگاپیکسی درشب به این صورت است که دراطراف لنز این دوربین ها لامپ های کوچکی تعبیه شده که دارای نور مادون قرمز از نوع نامرئی بوده که قابلیت استتار دوربین را درتاریکی شب دارند درنتیجه تمامی دوربین های مخفی دید درشب مدار بسته چون نورنامرئی دارند درتاریکی مطلق تصاویر سیاه وسفیدی را ضبط میکنند

در دوربین مخفی فلتی جلوی لنز آن ازیک واشر یا اورینگ برای جلوگیری از انعکاس آی آر استفاده شده است این محفظه ی لنزدر دوربین  های مخفی فلتی برای پنجره های دوجداره یا بیشتر که سطوح بازدارنده بسیاری دارند  تعبیه شده است. دوربین های مداربسته مخفی فلتی یکی از بهترین دوربین های بیسیم میباشند که دارای نرم افزار انتقال تصویرهستند وتصاویررا از فاصله 20سانتی متری گرفته و توسط شبکه ی وای فای به گیرنده انتقال میدهند.

کیفیت تصاویر این دوربین مخفی فلتی فول اچ دی  و 10 مگاپیکسل میباشد واندازه چشم این دوربین 1 سانتی متر در 1 سانتی متر میباشد که با یک سیم به طول 20 سانتی متر به دستگاه  گیرنده وای فای و باتری متصل میباشد وهم چنین این دوربین  آنتن مخفی خود را دارد. باتری این دوربین لیتیومی بوده و تا 5 ساعت شارژ ذخیره میکند واین دوربین با اتصال مستقیم به برق میتواند بصورت دائم فیلم برداری کند.

قیمت دوربین مداربسته فلتی

سایر قابلیت های دوربین جاسوسی s06

این دوربین های مخفی فلتی قابلیت اتصال به پاور بانک را دارند و پاور بانک مناسب برای فیلم برداری بدون وقفه به مدت 4 روز برای این دوربین ها 20 هزار میلی آمپر میباشد. این دوربین ها میتوانند تصاویر را بدون نیاز به مودم به موبایل های اندروید وغیره   بفرستند کاربر پس از اتصال به دوربین میتواند با نرم افزارهای کاربردی مخصوص این دوربین های مخفی فلتی تصاویر را همراه با صدا و وضوح زیاد در موبایل خود دریافت و ذخیره کنید. هم چنین این دوربین ها قابلیت تشخیص حرکت را دارند.

انتقال تصویر در این دوربین ها ی مخفی فلتی با  اتصال به وای فای و بدون وای فای میباشد در حالت بدون متصل شدن به وای فای انتقال تصویر در فاصله 10 متری میباشد اما درحالت  متصل شدن به وای فای و اینترنت تاهر فاصله ای که مدنظر باشد انجام میگیرد ومحدودیتی ندارد ذخیره سازی تصاویر و فیلم ها را روی کارت حافظه میکرو تا 128 گیگابایت را دارند وبا این  رم 128 گیگابایت اطلاعات رابرای شما تا یک ماه ذخیره میکند. نکته بسیار مهم در دوربین های مخفی فلتی این است که قابل دید درشب نسیتند و هیچ نوری را از خود نمیدهند.

در یک نتیجه گیری کلی قابلیت هایی مانند بی سیم بودن، وای فای داخلی ، باتری داخلی و نگهداری شارژ تا 5 ساعت و اتصال مستقیم به برق برای فیلمبرداری دائمی ، وجود کارت حافظه و میکروفون واندازه کوچک برای سهولت نصب ومخفی بودن در شب این دوربین های مداربسته مخفی فلتی را متمایز نسبت به سایر دوربین های مخفی کرده است.

قیمت دوربین مداربسته فلتی

قیمت دوربین مداربسته فلتی

بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته مخفی را می توانید به صورت عمده و خرده از فروشگاه امنیتی منصوری خریداری کنید. ما دنیایی از دوربین های ریز جاسوسی را با قیمتی ویژه اعم از دوربین مخفی ساعت، دوربین لامپی، دوربین خودکار، دوربین دکمه ای و غیره را با قیمتی ویژه در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید