دوربین مداربسته جاسوسی

قیمت دوربین جاسوسی ارزان دکمه ای

قیمت دوربین جاسوسی ارزان دکمه ای نسبت به سایر دوربین های ریز مخفی ارزان تر بوده و دارای ابعادی کوچک جهت جاسازی در لباس می باشد. دوربین مداربسته مموری خور طرح دکمه، دقیقا شبیه دکمه لباس بوده و برای همین هیچ کس به وجود آن شک نخواهد کرد. دوربین مخفی دکمه‌ای برای ضبط فیلم نیازی به برق شهری نداشته و دارای باطری کوچک لیتیومی جهت تامین برق است. لذا برق لازم خود را از طریق پاور بانک و یا گوشی موبایل می‌گیرند. شما می توانید با جاسازی این دوربین مداربسته وایرلس مخفی بیسیم کوچک مدل دکمه، مدتی طولانی را فیلم برداری کنید.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

مشخصات کلیدی دکمه دوربین دار

  • سرعت انتقال بالا رابط USB 2.0
  • کیفیت hd
  • نگه داری شارژ باطری تا ۹۰ دقیقه
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت جهت ضبط و ذخیره سازی تصاویر
  • قابلیت تامین برق دوربین از پاور بانک یا گوشی
  • فیلم‌برداری خودکار بدون نگرانی اتمام حافظه
  • قابل اتصال به آداپتور و فیلم‌برداری نامحدود
  • سایز بسیار کوچک
  • قابل جاسازی در انواع لباس های دکمه دار
  • قابلیت ضبط صدا

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

نقد و بررسی دوربین کوچک دکمه ای

دوربین مداربسته کوچک دکمه ای همانطور که از نام آن پیداست به دوربین مداربسته ای گفته می شود که طراحی آن همانند دکمه های دایره ای می باشد که به هنگام جاسازی دکمه برجسته از سوراخ دکمه لباس بیرون آورده می شود. طراحی این دوربین به گونه ای است که به هیچ عنوان جلب توجه نمی‌کند و کاملا مخفی است. ویژگی منحصر به فردی که این دوربین مخفی جاسوسی را از سایر دوربین های مخفی متمایز خواهد کرد، خاصیت لرزش (ویبره) است یعنی با هر بار زدن دکمه، عکاسی یا فیلم‌برداری ویبره زده و کاربر می‌تواند از صحت انجام این فرامین (دستور عکاسی و فیلم ‌برداری و…) آگاه شود. این دوربین مخفی دارای میکروفن قوی جهت ضبط صدا نیز می باشد.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

دوربین مداربسته مخفی جاسوسی مموری خور با مدل های متفاوتی تولید و وارد بازار می شوند که هر کدام بسته به نیاز و کاربرد کاربر دارای طرحی متفاوت است. علاوه بر دوربین های جاسوسی که در بالا نامبرده شد، رایج ترین دوربین های مداربسته جاسوسی موجود در بازار عبارتند از دوربین مداربسته جاسوسی مدل عینک، دوربین مداربسته جاسوسی مدل چراغ، دوربین مداربسته مخفی مدل ساعت رومیزی، دوربین مداربسته جاسوسی مدل خودکاری، دوربین مداربسته مدل پریز. تمامی این مدل ها در بازرگانی تکنو دوربین بانه موجود بوده و با قیمتی فوق العاده به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید