لوازم جانبی دوربین مداربسته

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته با قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته عرضه کننده انواع قطعات دوربین مداربسته و تجهیزات نصب آن با قیمت مناسب می باشد. بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات جانبی دوربین مداربسته اعم از انواع کابل های کواکسیال و شبکه، انواع آداپتور ها و ups های ۱۲ ولت، انواع فیش های bnc، انواع هارد با ظرفیت های متفاوت  را می توانید با پرداخت حداقل هزینه از بازرگانی تکنو دوربین بانه خریداری کنید. در ادامه به بیان توضیحات بیشتر در این باره خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته

تجهیزات جانبی چه تاثیری در نصب دوربین مداربسته

بیشتر اوقات کاربر با اینکه بالاترین هزینه را برای خرید دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصویر صرف کرده است پس از نصب دوربین مداربسته تصاویری مطلوب را دریافت نکرده است. و این برای وی کاملا غیر منتظره است. اینجاست که باید عامل اصلی را لوازم و تجهیزات جانبی دانست. نصب و راه اندازی سیستم امنیتی دوربین مدار بسته، نه تنها به نوع، رزولوشن و برند دوربین و دی وی آر بلکه به کلیه تجهیزاتی که در نصب دوربین مداربسته دخیل اند، وابسته می باشد. پس باید بدانید که لوازم جانبی تاثیر مستقیم را بر روی تصاویر قابل ارائه توسط دوربین مداربسته خواهد گذاشت. بنابراین داشتن دوربین برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته کافی نیست، کاربر باید کابل، و فیش های مناسب دوربین مداربسته خود را تهیه کند.

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته

لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته

  • فیش آداپتوری: برای ارتباط راحت تر کابل برق و دوربین
  • فیش AV: برای ارتباط میکروفن و کابل کواکسیال
  • سوکت شبکه:برای اتصال کابل شبکه به تجهیزات شبکه
  • هارد دیسک: برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته
  • باکس پلاستیکی: باکس پلاستیکی برای قرار دادن آداپتور
  • کابل تصویر RG59: برای ارتباط دوربین به DVRیا NVR
  • کابل شبکه: برای ارتباط دوربین و دستگاه NVRیا DVR
  • آداپتور: برای تامین ولتاژ مناسب کار دوربین های مداربسته
  • فیش BNC: برای ارتباط کابل کواکسیال و دوربین و DVR

در زیر به تشریح چند عدد از این لوازم جانبی خواهیم پرداخت:

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته

 

دستگاه ضبط کننده ویدیو DVR و NVR

دستگاه ضبط کننده ویدیو DVR و NVR: این دستگاه های رکوردر یکی از تجهیزات اصلی برای انتقال داده های دوربین مداربسته و‌سپس ذخیره آن ها می باشد. با این تفاوت که دی وی آر مخصوص تکنولوژی دوربین های آنالوگ و ان وی آر برای دوربین های مداربسته تحت شبکه طراحی شده است. این دستگاه های ضبط کننده بسته به تعداد دوربین های محل مربوطه در انواع مدل های ۴ کانال، ۸ کانال، ۱۶ کانال، ۳۲ کانال و ۶۴ کانال ارائه می شوند. همچنین از انواع پورت های ورودی و خروجی کاربردی بهره می برند که نیاز امنیتی کاربران را به خوبی تأمین می کنند. به علاوه این دستگاه های ضبط ویدیو در انواع برند های معروف جهانی از جمله هایک ویژن، داهوا، تکنیکس، های سیلیکون و غیره موجود هستند که همه آن ها دارای قابلیت اطمینانی می باشند.

میکروفون دوربین مداربسته

میکروفون: یکی از ضرورات نصب دوربین های مداربسته ضبط صدای محیط می باشد. در این راستا میکروفون ها یکی از قطعات مهم دوربین ها به حساب می آیند که امواج صوتی دریافت شده را تبدیل به امواج الکتریکی می کنند. زا این حال دوربین هایی که فاقد میکروفون هستند اما به خروجی میکروفون مجهز هستند می توانید این محصولات را جهت شنود و ضبط صدای محیط در آن ها نصب کرد. این محصولات دارای انواع مختلف میکروفون سوزنی، میکوفون باکس و میکروفون گلفی می باشند.

دستگاه UPS دوربین مداربسته

دستگاه UPS: این محصول که به برق اضطراری مشهور است یکی از گزینه های لازم برای هرمنطقه مجهز به دوربین مداربسته است. این دستگاه راه حل مناسبی در مواقع قطع برق محیط ارائه می دهد. به گونه ای که از قطع ناگهانی دوربین های مداربسته جلوگیری می کند. با این ویژگی، نه تنها مانع از بین رفتن تصاویر دوربین ها می شود بلکه از خراب شدن آن ها در اثر کاهش و نوسانات برق محافظت عالی به عمل می آورد. عملکرد این دستگاه یو پی اس به گونه ای است که در صورت عدم برق انرژی مورد نیاز دوبین ها را از طریق باتری خود تأمین می کند. به این ترتیب وجود این دستگاه برق اضطراری به امنیت محل مورد نظر کاربران می افزاید.

آنتن دوربین مداربسته

آنتن دوربین مداربسته: همواره برد و قدرت ارسال داده ها توسط دوربین های مداربسته بی سیم یک چالش می باشد. با این حال آنتن ها یکی از لوازم جانبی مهم و اساسی دوربین های وایرلس است که منجر به تقویت قدرت سیگنال می شود. به گونه ای که آنتن گزینه مناسبی برای به حداکثر رساندن دامنه دوربین های مداربسته بی سیم می باشد. در نتیجه بدون سیم کشی های دشوار می توانید از فاصله بسیار طولانی از داده ها و اطلاعات محیط مربوطه مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته

معتبر ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته در بانه آماده ارائه انواع لوازم جانبی دوربین های مداربسته آنالوگ؛ دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته ahd، دوربین های مداربسته hdcvi، دوربین های مداربسته turbo hd و سایر دوربین های مداربسته موجود با قیمتی فوق العاده می باشد. لازم به ذکر است که تمامی قیمت ها برای عمده فروشان ،همکاران، پیمانکاران و فروشگاه داران با احتساب تخفیف ارائه داده می شود.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید