دوربین مداربسته 360 درجهدوربین مداربسته پانوراما

فروش دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه بیسیم پانوراما

فروش دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه بیسیم پانوراما با بهترین قیمت به صورت عمده و خرده آغاز شد. انواع دوربین های مداربسته 360 درجه چشم ماهی در مدل ها و طرح های متفات را می توانید هم اکنون سفارش دهید و بدون نیاز به کابل کشی، در اسرع وقت نصب و راه اندازی کنید. با ما همراه باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید:

دوربین های مداربسته پانوراما

هدف اصلی دوربین های پانوراما، به دست آوردن دید کامل از قلمرو (360 درجه)، بدون نقاط کور با کیفیت تصویر بالا است. این عملکرد دوربین های پانوراما است که تقاضای بالای مصرف کنندگان را افزایش می دهد. یک دوربین پانوراما با موفقیت جایگزین چندین دوربین معمولی می شود که به طور قابل توجهی هزینه خرید و نصب یک سیستم نظارت تصویری را کاهش می دهد. عدم وجود نقاط کور و تأثیر فیلمبرداری “بی درز” ویدئویی که در نظارت بر مناطق وسیع، جمعیت زیاد مردم و مناطق نظارت گسترده بسیار مهم است.

چند منظوره بودن یک دوربین پانوراما 360 درجه می تواند به طیف گسترده ای از عملکردها، از جمله تجزیه و تحلیل ویدئویی بسیار هوشمند مجهز شود. قابلیت های ذخیره سازی ابری یکی دیگر از ویژگی های دوربین مداربسته پانوراما می باشد.

معایب دوربین مداربسته فیش آی

  • هزینه بالا در مقایسه با دوربین های مداربسته تحت شبکه معمولی.
  • نیاز به کانال ارتباطی گسترده
  • سازگاری کم برای کار در شب.
  • ناکارآمد در اتاق هایی با تعداد پارتیشن و/یا درب زیاد و همچنین در اتاق هایی با سقف کوتاه.

فروش دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته بیسیم طرح لامپ

دوربین های امنیتی پانوراما، اغلب به عنوان دوربین های 360 درجه شناخته می شوند این دوربینها دارای زوایای دید بسیار زیادی هستند. هنگامی که این دوربین ها به سقف متصل می شوند، می توانند با ترکیب سنسورهای جداگانه در یک تصویر یکپارچه، تصاویر 360 درجه عظیمی تولید کنند. در این نما می توانید به صورت دیجیتالی حرکت کنید و بزرگنمایی کنید. با استفاده از نرم‌افزار مخصوص، اغلب می‌توانید به یک “چهار نمای” بروید، نمایی که در آن طیف دید دوربین به چهار جهت دید مجزا تقسیم می‌شود.

از ناحیه کور دوربین سنتی گنبدی یا گلوله خسته شده اید؟ این دوربین با رزولوشن FULL HD 1080P ارائه می شود. این دوربین با لنز چشم ماهی 1.44 میلی متری ساخته شده است، این دوربین زاویه دید پانوراما 360 درجه بدون ناحیه کور را برای شما فراهم می کند! شما می توانید کل اتاق  را با 1 دوربین تکی نظارت کنید! هنگامی که حرکت توسط دوربین امنیتی تشخیص داده شود، اعلان هشدار به گوشی هوشمند شما فرستاده می‌شود، بنابراین لازم نیست نگران باشید که دزد در بیرون از خانه به خانه شما نفوذ کند و این امر مکان شما را ایمن‌تر می‌کند.

دوربین مخفی 360 درجه در لامپ از وای فای پشتیبانی می کند. دوربین را به روتر وای فای خود متصل کنید. می توانید آن را از طریق برنامه iCSee در هر مکان و در هر زمان پس از اتصال به روتر نظارت کنید.

فروش دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته سقفی وایرلس چشم ماهی

آیا وقتی موقتاً به سوپر مارکت نزدیک بروید دلتان برای نوزاد/کودکتان تنگ خواهد شد؟ آیا می خواهید بدانید حیوان خانگی شما وقتی آن را در خانه می گذارید چه می کند؟ آیا به یک دوربین اقتصادی نیاز دارید که به راحتی نصب شود؟ اگر این نیازها را دارید، این دوربین پانوراما 360 درجه را تهیه کنید و هرگز پشیمان نخواهید شد! این دوربین مداربسته چشم ماهی برای نصب و راه اندازی به یک شبکه وای فای نیاز دارد تا تصاویر را در اسرع وقت برای مدیر ساختمان از طریق گوشی تلفن همراه ارسال کند.

این دوربین مداربسته وایرلس بوده و بسیار آسان نصب خواهد شد. دوربین مداربسته فیش آی 360 درجه را می توان برای مکانی بزرگ راه اندازی کرد و از راه دور بر رفتار افراد موجود در مکان نظارت کرد.

این دوربین مداربسته 360 درجه تصاویر را با کیفیت 2 مگ و همچنین صداهای محیط را از طریق میکروفن قوی ذخیره خواهد کرد. دوربین مداربسته فیش آی رم خور جدا از میکروفنی که صدا ها را با آن ضبط می کند، بلندگویی دارد که از طرق آن می توان با افراد مکالمه انجام داد. لازم به ذکر است که این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های داخلی بیشتر توصیه می شود.

فروش دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

فروش دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته 360 درجه با کیفیت را به صورت عمده و خرده ارائه خواهد داد. این دوربین های مداربسته دارای زاویه دید 360 درجه بوده و قابلیت تشخیص حرکت و همچنین پشتبانی از رم میکرو را دارند. این دوربین های مداربسته چشم ماهی دارای لنز فیش آی بوده که به صورت دایره وار تصاویر را ضبط خواهد کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید