دوربین مداربسته 360 درجه

فروشگاه دوربین مداربسته 360 درجه ahd

فروشگاه دوربین مداربسته 360 درجه ahd را می خواهید بدانید؟ درست همینجاست! ما انواع دوربین های مداربسته چشم ماهی، گردان و عروسکی 360 درجه را برای شما به نمایش گداشته ایم تا با توجه به نیاز خود بهترین ها رو برگزینید. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

فروشگاه دوربین مداربسته 360 درجه

دوربین های مداربسته 360 درجه

دوربین‌های نظارتی، تجزیه و تحلیل ویدئویی و سیستم‌های مدیریت ویدئو در بحبوحه یک انقلاب تکنولوژیک هستند، با راه‌حل‌های وضوح سریع‌تر، هوشمندتر و واضح‌تر که با قیمت‌های رقابتی فزاینده‌ای در بازار در دسترس هستند. دوربین های 360 درجه و فناوری نظارت در چند سال آینده رشد دو رقمی را تجربه خواهند کرد. صنایعی مانند خرده فروشی شاهد افزایش دزدی هستند و می توانند با در نظر گرفتن سرمایه گذاری در فناوری پیشرفته و مقرون به صرفه دوربین که نه تنها جذاب، بلکه ضروری تر از همیشه است، از چنین قابلیت های فن آوری رو به رشدی استفاده کنند.

دوربین‌های سنتی پان شیب زوم (PTZ) میدان دید باریکی را ثبت می‌کنند و برای اسکن کل منطقه به قطعات متحرک نیاز دارند، بنابراین این دوربین‌ها به مراتب بیشتر در معرض خرابی‌های مکانیکی هستند. دوربین های PTZ همچنین فقط آنچه را در میدان دید خود می بینند ضبط می کنند و اگر دوربین در آن زمان به جای دیگری نگاه می کرد، ممکن است به راحتی یک رویداد مهم را از دست بدهند. آنها همچنین فاقد عملکردهای زوم در تصاویر ضبط شده هستند، که می تواند بر سطح آگاهی موقعیتی که برای پرسنل امنیتی حیاتی است، تأثیر منفی بگذارد، همانطور که در شرایط اضطراری و تحقیقات رسمی مشهود است.

دوربین های 360 درجه چشم ماهی

دوربین های نظارت 360 درجه از لنز چشم ماهی برای ضبط کل صحنه و رویدادها استفاده می کنند که امکان آگاهی کامل از موقعیت را بدون هیچ نقطه کوری فراهم می کند. سپس فیلم گرفته شده در زمان واقعی تغییر شکل داده و به مقامات امنیتی اجازه می دهد کل صحنه را حرکت دهند، کج کنند و بزرگنمایی کنند.

اگر اتفاقی بیفتد، دوربین مداربسته پانوراما می‌توانند عمل یا موضوع را قبل، در حین و بعد از وقوع رویداد دنبال کنند، زیرا انحراف را می‌توان به صورت گذشته‌نگر روی تصاویر ثبت‌شده گذشته انجام داد. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل ویدئویی قدرتمند می تواند به تجزیه و تحلیل یک صحنه کمک کند و می تواند اطلاعات بسیار ارزشمندی مانند نقشه حرارتی، زمان ماندن، تعداد اشغال ورودی/خروجی، نفوذ و غیره را ارائه دهد.

فروشگاه دوربین مداربسته 360 درجه

کاهش هزینه ها با خرید دوربین 360 درجه

از آنجایی که یک دوربین چنین منطقه وسیعی را پوشش می‌دهد، دوربین‌های 360 درجه تعداد نصب‌های دوربین لازم برای ایمن کردن برنامه‌ها، حتی مواردی در مقیاس بزرگ یا ناهموار مانند موزه‌ها، گاراژهای پارکینگ یا تقاطع‌های خیابان‌ها را کاهش می‌دهند. در نتیجه، کاربران نهایی شاهد کاهش قابل توجه هزینه نصب و راه اندازی دوربین و افزایش آگاهی موقعیتی هستند. تعدادی از صنایع وجود دارند که از معرفی فناوری دوربین 360 درجه در عملیات امنیتی خود سود زیادی می برند. فروشگاه‌های خرده‌فروشی – از مراکز خرید تا بوتیک‌های خیابانی – می‌توانند از راه‌حل‌های 360 درجه برای نظارت بر جریان ترافیک مشتری، مدیریت مکان‌یابی کارکنان و جلوگیری از هرگونه سرقت یا فعالیت تقلبی با شناسایی صحیح آن استفاده کنند.

برای به دست آوردن آگاهی موقعیتی بهتر، این کسب و کارها حتی می توانند الگوهایی را در رفتار مشتری یا کارکنان شناسایی کنند تا از انقباض جلوگیری کنند و تلاش های بازاریابی یا فروش خود را بهبود بخشند.

استفاده از دوربین های 360 درجه

دوربین‌های 360 درجه امروزی می‌توانند در شرایط بسیار کم نور کار کنند و به آموزش عالی اجازه می‌دهند تا از نظارت در نزدیکی خوابگاه‌ها یا آزمایشگاه‌ها برای اطمینان از ایمنی دانش‌آموزان خود، صرف نظر از اینکه چقدر گسترده هستند، در مواقع اضطراری بهره ببرند. نظارت شهری برای بهره مندی از نظارت دوربین 360 درجه، موقعیت خوبی دارد، که می تواند به پلیس کمک کند تا آگاهی موقعیتی را در زمان واقعی جمع آوری کند تا به درستی سطح شرایط اضطراری را اندازه گیری کند و کمکی را متناسب با وضعیت موجود به کار گیرد. بخش‌ها همچنین می‌توانند با قرار دادن دوربین‌های کمتر در مکان‌های مجزا و بهینه و استفاده از قدرت تجزیه و تحلیل ویدیویی برای شناسایی دقیق فعالیت‌های مجرمانه، در هزینه‌های نصب دوربین صرفه‌جویی کنند.

دوربین های پانوراما Fisheye ahd

دوربین های امنیتی Fisheye که به خاطر لنزهای فوق عریض خود شناخته می شوند، قادر به ارائه نظارت تصویری با زوایای دید پویا از جمله پانوراما 180 درجه و 360 درجه هستند. هنگام استفاده از دوربین ahd پانوراما با زاویه باز، تصاویر معمولاً تاب می‌خورند که جلوه چشم ماهی را ایجاد می‌کند. علاوه بر نمای پانوراما، دوربین های نظارتی چشم ماهی نیز قادر به ارائه آگاهی موقعیتی بیشتر برای کاهش نقاط کور احتمالی با قابلیت ایجاد نماهای تقسیم شده در جهات مختلف برای افزایش پوشش بدون نیاز به نصب دوربین های اضافی هستند.

 

فروشگاه دوربین مداربسته 360 درجه

فروشگاه دوربین مداربسته 360 درجه

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه وارد کننده و عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته 360 درجه اعم از دوربین های فضای باز و همچنین دوربین های داخلی با قیمتی ویژه می باشد. لذا اگر قصد دارید برای امن کردن خانه و یا محل کار خود هزینه کمتری را صرف کنید، با ما در ارتباط باشید تا به جای چند دوربین یا پکیج دوربین مداربسته، دوربین های 360 درجه را به شما معرفی کنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید