دوربین مداربسته 360 درجه

فروشگاه دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بیسیم

فروشگاه دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بیسیم آماده ارائه انواع دوربین های چشم ماهی و گردان بدون سیم با بهترین شرایط به صورت عمده و خرده می باشد. در زندگی امروزه تهدیدات حوادث ناگوار مانند سرقت و نفوذ به حریم شخصی روز به روز در حال افزایش است. به گونه ای که نیاز به دوربین های مداربسته هر زور بیشتر می شود. چراکه با داشتن این محصولات می توانید از کنترل و دسترسی شبانه روز به رویدادهای محیط مربوطه اطمینان حاصل کنید. در این میان دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بیسیم یکی از گزینه های کاربردی برای تأمین این نیازها می باشد. نمایندگی های تکنودوربین مرکز فروش انواع مدل های متعدد این محصولات از جمله دوربین مداربسته لامپی وایرلس، دوربین مداربسته چرخان عروسکی، دوربین مداربسته ردیاب حرکت اتوترک و دوربین مداربسته اسپید دام ۳۶۰ درجه رم خور است.

جهت آشنایی بیشتر با این دوربین ها همراه ما باشید:

فروشگاه دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته لامپی وایرلس

دوربین مداربسته لامپی وایرلس یکی از مدل های محبوب برای نصب در فضاهای داخلی است که از نظر ظاهر هیچ تفاوتی با لامپ های معمولی ندارد. از این دوربین ها برای نظارت در اتاق کودک، کنترل کار کارمندان شرکت و کارخانه، دسترسی به اتاق سالمندان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که گفته شد این دوربین ها طراحی شبیه لامپ ها دارد. از این رو فیلمبرداری های نامحسوس و پنهان در محیط را تا رزولوشن ۲ مگاپیکسل فراهم می کند. همچنین با نمای پانورامیک خود، قادر به تصویر برداری فراگیر تا میزان ۳۶۰ درجه است. بنابراین به پخش چهار طرفه رویداد ها با نمایش جزئیات می پردازد. این دوربین مداربسته چشم ماهی ۲ مگاپیکسل، دارای ضبط صدا، سنسور تشخیص حرکت و دید در شب است.

همچنین به شبکه وای فای متصل می شود تا به اشتراک گذاری مستقیم تمام رویدادهای محیط مورد نظر بپردازد. این مدل دوربین ها هیچگونه نیازی به دستگاه ضبط کننده دی وی آر ندارد و تمام اطلاعات و گرفته شده های خود را داخل کارت حافظه خود ذخیره می کند.

فروشگاه دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته بدون سیم عروسکی

دوربین مداربسته بدون سیم عروسکی از چرخش ۳۶۰ درجه افقی و عمودی برخوردار است. به گونه ای که اشخاص متخلف داخل محیط دور از چشم این دوربین نمی مانند. همچنین از مدل های تحت شبکه است که کاربران می توانند از راه دور به نمایش زنده فیلم های محیط بپردازند. میکروفون داخلی و اسپیکر این دوربین گردان، موجب شده است تا مالک محیط از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی های هوشمند به صحبت های دو نفره بپردازد. شما می توانید از طریق این دوربین بی بی کم وایرلس فول اچ دی، بعد ها به تصاویر و فیلم های باکیفیت گرفته شده دسترسی پیدا کنید. از دیگر ویژگی های پرطرفدار این دوربین، قابلیت دید واضح در تاریکی شب تا متراژ ۱۵ متری است.

فروشگاه دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته ردیاب حرکت اتوترک

دوربین مداربسته ردیاب حرکت اتوترک، مدل مناسبی برای دفاتر کار، اتاق بچه، پارکینگ منزل و غیره می باشد. همچنین نه تنها دارای قابلیت motion detection است، بلکه قادر به ردیابی سوژه مورد نظر می باشد. یه این معنی در حالت آماده باش، این دوربین هر نوع حرکت به محوطه دید خود را تشخیص داده و سپس شروع به ردیابی حرکت مربوطه می شود. از این رو هر نوع تخلفی را با وضوح کامل و ۳۶۰ درجه ضبط می کند. این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه ردیاب حرکت دارای کیفیت تصویر ۱۰۸۰p است و همچنین قادر به انتقال صدای دو طرفه از راه دور می باشد. نصب و راه اندازی این مدل از دوربین ساده است و نیازی به کابل کشی ندارد. همچنین از قابلیت دید در تاریکی و پشتیبانی از‌ کارت حافظه میکرو اس دی بهره می برد.

فروشگاه دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته اسپید دام ۳۶۰ درجه رم خور

دوربین مداربسته اسپید دام ۳۶۰ درجه رم خور برخلاف مدل های فوق الذکر مدل مناسبی برای فضاهای بیرونی است. از این رو به محافظ استاندارد IP67 مجهز است تا در برابر عوامل بیرونی مانند برف، باران و طوفان مقاومت خود را از دست ندهد. با وجود این دوربین speed dom دیگر لازم نیست که سه عدد دوربین اضافه را در محیط نصب کنید. زیرا با قابلیت گردان و ایجاد نمای ۳۶۰ درجه ای که دارد همانند این مقدار دوربین در محیط عمل می کند. از این رو مانع هزینه های گزاف تهیه دوربین می شود. همچنین با قابلیت انتقال تصاویر آنلاین بر روی گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر شخصی، هرکجای دنیا که باشید در هر زمان شبانه روز می توانید از وقایع محیط مطلع شوید.

به دلیل اینکه بیشتر تخلفات در شب صورت می گیرد این دوربین گردان اسپید دام از ال ای دی های مادون قرمز بهره می برد تا دید واضحی را در شب ایجاد کند. علاوه براین این مدل دوربین دارای قابلیت زوم و بزرگنمایی قدرتمند بدون از دست دادن کیفیت است که در اکثر مواقع این ویژگی بسیار کاربردی است.

فروشگاه دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

فروشگاه دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

انواع دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه را می توانید با تخفیف ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. دوربین های ۳۶۰ درجه دارای مدل های متفاوتی هستند که تعدادی از آنها در بالا معرفی شدند. اگر شما می خواهید مدل های دیگر دوربین وای فای گردان یا چشم ماهی را خریداری کنید. با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید