دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

مرکز خرید دوربین کوچک بیسیم

مرکز خرید دوربین کوچک بیسیم آماده فروش انواع دوربین های مداربسته مخفی وایرلس با بهترین قیمت می باشد. امروزه نصب دوربین های مداربسته در محیط های شخصی یا شغلی به یکی از ضرورات زندگی همه اشخاص تبدیل شده است. در این میان با پیشرفت فناوری انواع و اقسام مدل های دوربین مداربسته تولید شده که کاربران متناسب با نیازهای خود آن ها را انتخاب می کنند. یکی از محبوب ترین محصولات در این زمینه دوربین های کوچک بی سیم است که به گسترش سطح امنیت و ارائه شواهد رسمی کمک بسزایی می کند. استفاده تز این دوربین ها مکانیزم های جدیدی را ارائه می دهد. به این معنی که دور از دسترس چشم همگان واقع می شود و به ضبط های مخفیانه در محیط می‌پردازد. جهت آشنایی بیشتر با این دوربین های مداربسته مخفی وای فای همراه ما باشید:

مرکز خرید دوربین کوچک بیسیم

دوربین مداربسته مخفی شارژی

دوربین مداربسته مخفی شارژی بدون سیم یکی از جدید ترین و درعین حال پرطرفدارترین محصولات است که دارای انواع مدل های متعدد می باشد. طراحی بدنه ریز این دوربین ها همراه با آنتن های برد بالا و کلی ویژگی های بی نظیری که دارند به ارزش های آنان افزوده است. همچنین به علت قابلیت مخفی شدن در محیط دیگر در معرض آسیب و خرابکار توسط متجاوزین قرار نمی گیرند. از این رو با خیال راحت ضبط شبانه روزی و ۲۴ ساعته را در محیط ارائه می دهد. این دوربین های مداربسته جاسوسی ریز،‌ راه حل ایده آلی برای استتار شدن در محیط و تعبیه در داخل اشیاء و لوازم خانگی می باشد.

چراکه دارای شکل، ابعاد و وزن کوچک و کم حجم است و می توانید با استفاده از پد چسپی به راحتی بر روی درب ورودی و خروجی محیط، داخل وسایل نقلیه، بر روی سطوح فلزی و پلاستیک، بر روی دیوار راهرو و حتی حیاط منازل نصب و راه اندازی ‌کرد. شما با استفاده از این دوربین های مخفی رم خور می توانید دیگر دوربینهای مداربسته خانگی را با کابلهای پیچیده و نصب گران قیمت کنار بگذارید. زیرا این محصولات از مدل های وایرلس هستند که برای کارکردن تنها به باتری داخلی متکی هستند و دیگر به کابل های مختلف و دستگاه های ضبط ویدیو نیاز ندارند. از این رو حتی به راحتی می توانید این دوربین های کوچک را با خود به همه جای ممکن حمل و جابه جایی کنید.

باتری داخلی این دوربین ها از جنس لیتیوم یونی است که ماندگاری بالایی دارد. همچنین به راحتی از طریق پورت usb می تواند شارژ شود. مدت زمان کارکرد مداوم این باتری برای فیلمبرداری تا ۹۰ دقیقه است.

دوربین مداربسته مخفی حساس به حرکت

در مواقع تنظیم دوربین به حالت تشخیص حرکت، می تواند مدت بیشتری را کارکند. با این ویژگی، این دوربین ها لحظه ای که حرکت یا حتی در برخی مدل ها صدا را در محدوده مکان تعبیه شده خود تشخیص دهد، شروع به ضبط می کند. آنها همچنین در این مواقع هشدار و پخش مستقیم تصاویر را به تلفن هوشمند شما ارسال می کنند. بنابراین می توانید آنچه را که در خانه اتفاق می افتد و هر کجا که هستید بررسی کنید. با این ویژگی می توانید به ارتقاء باتری کمک کنید. گذشته از این ها با این قابلیت کنترل از راه دور، تنها کافی است که دوربین را به وای فای مجاور متصل کنید و تمام حوادث و ویژگی های محیط را از طریق برنامه هوشمند گوشی ها و کامپیوتر شخصی به صورت آنلاین‌ دریافت کنید.

مرکز خرید دوربین کوچک بیسیم

دوربین های مخفی بدون سیم شارژی

دوربین های مخفی بدون سیم شارژی دارای کلی ویژگی های‌ شگفت انگیز است. به عنوان مثال به وسیله میکروفون داخلی جاسازی شده، می توانید از ضبط صداهای واضح در محیط مطلع شوید. همچنین‌ دارای کیفیت های تصویر عالی هستند که بسته نوع مدل این دوربین ها، می توانید حتی نوشته های داخل محیط و پلاک های ماشین و غیره را تماشا کنید. علاوه براین، برخی از دوربین های مداربسته وایرلس جاسوسی، به ال ای دی های مادون قرمز مجهز هستند. با این ویژگی، می توانید از ضبط های باکیفیت و واضح در شب و نبودن نور کافی بهره مند شوید.

پشتیبانی از کارت حافظه یکی از ارزشمندی های این دوربین ها است که حجم زیادی از اطلاعات و فایل های گرفته شده داخل آن ذخیره می شود. همه ی این قابلیت ها منجر شده تا این دوربین های کوچک بی سیم برای منازل، دفاتر، شرکت، اشخاص مهم مانند وکلا، قضات و حتی ورزشکاران مناسب باشد.

لیست دوربین های مداربسته مخفی:

  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور کیوهفت
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته شارژی فاقد سیم فلتی
  • دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین کوچک شارژی مخفی A9

مرکز خرید دوربین کوچک بیسیم

مرکز خرید دوربین کوچک بیسیم

بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته کوچک بیسیم را از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. دوربین های مداربسته مخفی بیسیم دارای مدل های متفاوتی هستند که هر کدام به منظوری هاض تولید و وارد بازار خواهند شد. این دوربین ها بسیار کوچک بوده و به راحتی بدون نیاز به سیم کشی قابل جاسازی هستند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید