دوربین مداربسته 360 درجه

خرید دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما

با خرید دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما، منطقه ای بزرگ را زیر نظر بگیر. دوربین مداربسته چشم ماهی از دسته دوربین های محبوب پانوراما هست که در مدل های متفاتی عرضه بازار می شود. این دوربین ها قادر به نمایش 360 درجه از مکان مد نظر می باشند که این یعنی فوق العاده. با ما باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید.

دوربین مداربسته فیش آی

لنز 1.3 مگاپیکسلی چشم ماهی با زاویه فوق العاده داخلی، دید 360 درجه را برای حدود 100 متر مربع به شما ارائه می دهد. برای دستیابی به چنین طیف وسیعی از نظارت به چند دوربین معمولی نیاز دارید؟ حداقل 4 قطعه. به این فکر کنید که با این دوربین 360 درجه چقدر پول پس انداز خواهید کرد. اندازه کوچک، قطر دوربین داخلی فقط 2.8 اینچ است.
این دوربین وای فای برای کار کردن به وای فای 2.4 گیگاهرتزی نیاز دارد. اگر نمی توانید آن را به وای فای خود وصل کنید، لطفاً شرایط و مراحل موجود در این صفحه را برای تنظیم آن دنبال کنید. دوربین در داخل باتری ندارد و طول سیم برق آن 9.8 فوت است. لطفاً آن را به برق متصل نگه دارید تا کار کند.

تشخیص حرکت دوربین چشم ماهی و پخش در تلفن شما

برای فعال کردن این 2 عملکرد، باید قبل از روشن شدن دوربین مداربسته پانوراما، یک کارت Micro SD وارد کنید. به هر حال، حساسیت و برنامه کاری تشخیص حرکت در [تنظیمات پیام] برنامه مشخص شده قابل تنظیم است.

خرید دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

با دوربین 360 درجه خانواده خود را همراهی کنید

آیا وقتی در خانه نیستید یا موقتاً به بازار اطراف بیرون می روید دلتان برای بچه ها یا حیوانات خانگی خود تنگ می شود؟ این دوربین مانیتور کودک می‌تواند نظارت لحظه‌ای را برای شما فراهم کند و علاوه بر این، از صدای دو طرفه پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به نوزاد و حیوانات خانگی خود نزدیک شوید.می توانید از مکالمه رایگان با خانواده خود از طریق WiFi یا داده تلفن همراه لذت ببرید. دوربین از طریق وای فای به اینترنت متصل می شود و می توانید از راه دور به آن دسترسی داشته باشید.

انگشت خود را روی تصویر مانیتورینگ بکشید، می توانید هر طور که می خواهید زاویه دید بهتری داشته باشید. 5 حالت های مشاهده که می توانید تغییر دهید. همه اینها این دوربین پانوراما را به یک راه حل عالی برای استفاده در محیط داخلی تبدیل می کند پس از اتصال دوربین به وای فای 2.4 گیگاهرتزی، می توانید از طریق شبکه تلفن همراه به تصویر دسترسی پیدا کنید.

خرید دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

مزیت نصب دوربین وای فای fisheye

نمای کامل 360 درجه: وقتی این دوربین پانوراما روی سقف نصب می شود، کل اتاق را بدون بن بست به شما ارائه می دهد.
منطقه مانیتورینگ بزرگ: مساحت مانیتورینگ این دوربین می تواند تا 1000 فوت مربع باشد. برای همین نتیجه ممکن است حداقل به 4 قطعه دوربین معمولی نیاز داشته باشید.
نصب آسان: آن را به وای فای خود وصل کنید، کار می کند. شما مجبور نیستید کابل های شبکه جدید را نصب کنید.
استفاده آسان: برنامه مشخص شده را به صورت رایگان دانلود کنید، می توانید این دوربین WiFi را در تلفن خود مدیریت کنید. می توانید بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید، زاویه دید یا حتی حالت دید خود را تغییر دهید.
دسترسی از راه دور: این دوربین WiFi برای کار کردن به WiFi نیاز دارد. با این حال، می توانید از طریق WiFi و Cellular Data به آن دسترسی داشته باشید. مهم نیست کجا هستید، می توانید در کنار خانواده خود باشید و شادی خود را با آنها تقسیم کنید.
حساسیت قابل تنظیم تشخیص حرکت: در واقع شما نه تنها می توانید حساسیت تشخیص حرکت را تنظیم کنید، بلکه ساعت های دویدن تشخیص حرکت را نیز می توانید تنظیم کنید. هنگامی که در خانه هستید با هشدارهای حرکتی مزاحم نخواهید شد.
در پول خود صرفه جویی کنید: اگر دوربین های معمولی را برای خانه خود انتخاب می کنید، ممکن است مجبور شوید 4 قطعه بخرید، هزینه بیشتری برای نصب بپردازید و زمان بیشتری را برای راه اندازی دستگاه ها صرف کنید.

خرید دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

خرید دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

دوربین های مداربسته 360 درجه دارای انواع متفاوتی می باشد که هر کدام مناسب مکانی خاص است. این دوربین ها بسته به مدل می تواند در مکان داخلی یا خارجی نصب شود. محبوب ترین دوربین های مداربسته 360 درجه عبارتند از دوربین مداربسته لامپی، دوربین مداربسته سقفی پانوراما، دوربین مداربسته اسپید دام، دوربین مداربسته حساس به حرکت اتوترک، دوربین مداربسته عروسکی.

تمامی این دوربین های مداربسته 360 درجه را می توانید با گارانتی معتبر و قیمتی مناسب از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید