دوربین مدار بسته دید در شبدوربین مداربسته رنگی

خرید عمده دوربین مداربسته دید در شب رنگی

خرید عمده دوربین مداربسته دید در شب رنگی آغاز شد. دوربین های مداربسته رنگی تصاویر و ویدئو ها را به صورت واضح و روشن همانند روز در اختیار شما قرار خواهند داد و این بهترین نوع و ایده آل ترین دوربین مداربسته به نظر خواهد آمد. در ادامه به شرح و بررسی بیشتر دو نمونه از این دوربین های استارلایت می پردازیم :

خرید عمده دوربین مداربسته دید در شب رنگی

معرفی دوربین لامپی سیمکارتی استارلایت :

دوربین لامپی سیمکارتی استارلایت یکی از مدل های وایرلس است که دارای امکانات حرفه ای و‌ عالی می باشد. این دوربین برای فضاهای داخلی طراحی شده که برای نصب تنها به سرپیچ لامپ خانگی نیاز دارد و تعبیه و اجرای راحتی دارد. همچنین از سری مدل های دوربین مخفی می باشد. زیرا شباهت فوق العاده ای به لامپ های رشته ای معمولی دارد و کسی متوجه نمی شود که از طریق آن تحت نظارت است. برای همین قادر به فیلم برداری های نامحسوس در محیط می باشد.

این لامپ دوربین دار از تمامی سیم کارت ها پشتیبانی می کند و از برد بالای اینترنت ۴g برخوردار است. از همین رو برای اتصال به اینترنت نیازی به مودم wifi ندارد. همچنین کاربران می توانند از طریق آن با سرعت بالا تصاویر و فیلم های زنده محیط مورد نظر خود را از راه دور با سرعت بسیار بالا آپلود کنند. از مزایای اصلی این دوربین مداربسته بیسیم طرح لامپ مجهز بودن به تکنولوژی استارلایت است که قادر به ضبط تصاویر تمام رنگی باکیفیت حتی در طول دل شب و عدم نور کافی می باشد. این دوربین از کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل با زاویه دید ۳۶۰ درجه بهره می برد که از طریق آن می توانید از تمامی رخ داد های محیط آگاه شود.

از دیگر ویژگی های خاص دوربین مداربسته دید در شب رنگی، تنظیم در حالت استند بای می باشد. با این ویژگی می توانید از کوچک ترین حرکت داخل محیط خود از طریق هشدار اپلیکیشن مربوطه در کمترین زمان ممکن آگاه شوید. همچنین دارای سازگاری با کارت حافظه است و می توانید از طریق آن با افراد جلوی دوربین از طریق گوشی های هوشمند خود به بحث و گفتگوهای دو طرفه بپردازید.

خرید عمده دوربین مداربسته دید در شب رنگی

معرفی دوربین مداربسته اسپید دام دید در شب رنگی بی سیم :

دوربین مداربسته اسپید دام دید در شب رنگی بی سیم از دیگر مدل های محبوب است که برای محیط های بیرونی مناسب می باشد. این دوربین را می توانید به جای سه دوربین معمولی در محیط نصب کنید. زیرا از قابلیت چرخشی به میزان ۳۶۰ درجه برخوردار است و می تواند از اطراف خود به خوبی فیلم برداری کنید. نصب و راه اندازی این مدل دوربین نیازی به سیم کشی، هارد دیسک و دستگاه ضبط کننده اضافی ندارد. چراکه از مدل های وایرلس و رم خور است که بدون نیاز به سیم کشی برق کار می کند و می تواند ضبط شده های خود را برای مدت زمان طولانی در مموری رم خود ذخیره کند.

این دوربین مداربسته speed dom فاقد سیم چرخان به خصوص برای جاهای حساس طراحی شده است. زیرا از قابلیت دید در شب رنگی بهره می برد. این ویژگی موجب نمایان شدن واضح رنگ اصلی وسایل نقلیه و غیره در تاریکی شب می شود. این دوربین دارای قابلیت اتصال سریع به شبکه مودم است و می تواند تمامی فیلم و تصاویر خود را به صورت مستقیم به اپلیکیشن مخصوص ارسال کند. به عبارتی ساده تر کاربران مجاز می توانند در هر کجای جهان که باشند از طریق گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی از رویداد های محیط در مدت زمان واقعی باخبر شوند.

از آپشن های ویژه این دوربین مداربسته اسپید دام استارلایت رم خور، قابلیت زوم تا ۴۴ درجه است. به گونه ای که سوژه مورد نظر را می توانید از متراژ ها دور تر بزرگنمایی کنید بدون اینکه به کیفیت آن اختلال وارد کنید. از دیگر مزایای این محصول قابلیت دید در شب تا متراژ ۲۰ متری و مجهز بودن به سنسور حساس به حرکت است.

خرید عمده دوربین مداربسته دید در شب رنگی

خرید عمده دوربین مداربسته دید در شب رنگی

امروزه اکثر جاهای مختلف مجهز به دوربین های مداربسته هستند. زیرا این محصولات یکی از مفید ترین راه های پیشگیری از نا امنی ها و وقایع جبران ناپذیر هستند. همچنین خیال آسوده و آرامش خاطر را برای مالکینی که در غیاب خانه هستند نیز به ارمغان می آورند. از طرف دیگر این دوربین ها از طیف گسترده ای انواع گوناگون تشکیل شده اند که هرکدام دارای ویژگی ها و کاربرد های متعددی می باشند. در این میان باید مدلی را انتخاب کنید که در هر شرایط شب و روز در محیط فیلم برداری های واضحی را ضبط کند. به همین دلیل پیشنهاد ویژه ما برای رسیدن به این هدف انتخاب دوربین مداربسته دید در شب رنگی است.انواع دوربین های مداربسته استارلایت پلاک خوان و فضای باز را در وب سایت ما می توانید با قیمتی ویژه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید