دوربین مداربسته رنگی

فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی با ارزان ترین قیمت بازار توسط مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری. امروزه اکثر جاهای مختلف مجهز به دوربین های مداربسته هستند. زیرا این محصولات یکی از مفید ترین راه های پیشگیری از نا امنی ها و وقایع جبران ناپذیر هستند. همچنین خیال آسوده و آرامش خاطر را برای مالکینی که در غیاب خانه هستند نیز به ارمغان می آورند. از طرف دیگر این دوربین ها از طیف گسترده ای انواع گوناگون تشکیل شده اند که هرکدام دارای ویژگی ها و کاربرد های متعددی می باشند. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین های دید در شب رنگی خواهیم پرداخت:

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین های مداربسته برای نظارت بر مکان های مسکونی ، دارای، تجاری و حتی مناطق دور افتاده و بزرگراه ها و جاده ها استفاده می شوند. آنچه دوربین های مداربسته را متمایز می کند علاوه بر کیفیت لنز و بیسیم یا باسیم بودن آن توانایی آنها برای ثبت تصاویر و فیلم ها در شرایط کم نور و حتی تاریکی مطلق شب می باشد. باتوجه به اینکه اکثر سرقت ها در نیمه شب و در تاریکی صورت می گیرد در نتیجه داشتن قابلیت دید در شب به صورت رنگی و سیاه و سفید مهم می باشد. هرچقدر ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز بیشتر باشد توانایی دید در شب آنها بیشتر می باشد و می تواند فواصل طولانی را ثبت کند.

دوربین های مداربسته دید در شب به صورت وایرلس یا بیسیم و با سیم در انواع طرح و مدل ها وجود دارند. دوربین های مداربسته دید در شب همگی دارای لنز هایی با چراغ های ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز هستند که این طیف نوری باعث ثبت تصاویر و فیلم ها در تاریکی مطلق می شوند. بسته به مدل دوربین مداربسته دامنه دید درشب دوربین های  مداربسته  از 15 متر تا 100 ویا بیشتر نیز وجود دارد. آنچه بر کیفیت دوربین های مداربسته دید در شب رنگی تاثیر می گذارد میزان کیفیت آنها بر حسب مگاپیکسل است.

فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین های مداربسته استارلایت

که اکثر دوربین های مداربسته استارلایت دارای کیفیت هایی از 2 مگا پیکسل تا 12 مگا پیکسل هستند و تصاویر را با رزولویشن 1080 در 1920 و بیشتر ضبط می کنند و تصاویر و فیلم های گرفته شده در آنها به صورت اچ دی، فول اچ دی، و 4 کا می باشد. از عوامل موثر دیگر در کیفیت دوربین مداربسته دید درشب نوع لنز آنها از لحاظ ثابت یا متحرک بودن می باشد. معمولا دوربین های مداربسته لنز ثابت نمی توان فاصله کانونی لنز را تغییر داد  و نمی تواند همه جوانب اشیا و افراد را ضبط کند ولی دوربین های مداربسته لنز متغییر دارای قدرت چرخش لنز تا 360. درجه را دارند و  همه جزئیات تصاویر را نمایش می دهد. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی چرخشی را می توان به دو طریق یا به صورت دستی و یا به صورت کنترل از راه دور یا موتور لایز انجام داد.

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی برای ضبط تصاویر و فیلم به صورت رنگی لنز آنها نور مادون قرمز از خود ساطع می کند و این نور به اجسام یا افراد در محل نصب می تایبد و باعث گرم شدن آنها می شود و سپس تصاویر اجسام را دریافت کرده و آنها را ثبت می کند. میزاند کیفیت دید در شب در این نوع دوربین های مداربسته به تعداد چراغ های ال ای دی مادون قرمز ، حساسیت چیپ دوربین و میزان روشنایی و نور موجود در محیط بستگی دارد.

دوربین های رنگی

عوامل موثر دیگر در توانایی دوربین مداربسته  دید در شب رنگی دیافراگم دوربین می باشد. دیافراگم بعد از لنز و قبل از سنسور های حساس به حرکت و صدا در دوربین های مداربسته قرار دارد که این دیافراگم میزان نور دریافتی را از لنز به سنسور های حساس دوربین تعیین می کند وقیت هوا بسیار تاریک باشد و در شرایط کم نور یا تاریکی مطلق دیافراگ بازشده و باعث  می شود لنز نور بیشتری را از سنسور های دوربین دریافت کند که این توانایی دیافراگم در باز شدن دارای درجه بندی است که هرچه درجه باز شدگی آن به یک نزدیک تر باشد نور بیشتری را از سنسور های دوربین دریافت کرده درنتیجه توانایی دوربین ها بیشتر شده و تصاویر را واضح تر ضبط می کند.

اما در حالت برعکس یعنی هرچه توانایی باز شدن دیافراگم  از یک بیشتر باشد در نتیجه نور کمتری را از سنسور ها دریافت می کند و برد دید در شب دوربین ها نیز کاهش پیدا کرده و توانایی ثبت تصاویر در فواصل دور در تاریکی شب را نخواهند داشت. برخی از مدل های دوربین های مداربسته دید درشب رنگی دارای پروژکتور هایی با نور سفید هستند که می توانند محیط اطراف را روشن کنند ولی تصاویر و فیلم ها را به صورت سیاه و سفید ضبط می کنند.

انواع مدل های دوربین مداربسته دید در شب رنگی:

  • دوربین مداربسته دید در شب استار لایت
  • دوربین مداربسته دید در شب دوال لایت
  • دوربین مداربسته دید در شب وارم لایت

فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته رنگی مادون قرمز

دوربین های مداربسته در انواع محتلف و کاربرددهای مختلف در بازار موجود هستند. دوربین های مداربسته باعث ایجاد امینت بیشتر و کنترل نامحسوس در هر مکانی حتی در جاهایی که سخت العبور هستند و امکان برق کشی وجود مدارد را تامین می کنند. اولین دوربین های مداربسته بدون در نظر گرفتن حافظه در سال 1984 ساخته شده بود این مدل دوربین ها از ابتدایی ترین دوربین های مداربسته بود کیفیت لنز  آنها پایین بوده اما با پیشرفت در زیمنه دوربین های مداربسته امروزه انواعی از دوربین های مداربسته با کیفیت لنز بالا دارای قدرت زوم اپیتیکال و دیجیتال و حتی دارای توانایی فیلم برداری و تصویر برداری در تاریکی مطلق شب به صورت رنگی و سیاه سفید وجود دارند.

دوربین های مداربسته بسته به نحوه ی انتقال و ذخیره تصاویر و فلیم ها در دو نوع دوربین های تحت شبکه ای و دوربین های آنالوگ وجود دارند. دوربین های آنالوگ یا سیم دار برای ذخیره تصایور و فیلم های خود به دستگته ضبط کننده دیجیتال دی وی آر نیاز دارند . لنز این مدل دوربین ها معمولا دارای دیدی در شب به صورت رنگی با کیفیت 2 تا 12 مگاپیسکل هستند و که هرچقدر مگا پیسکل دوربین ها بیشتر باشد توانایی دیدی در شب آنها در شب به صورت رنگی بیشتر بوده و می تواند جزئیات بیشاری را از تصاویر و فیلم ها را حتی در تاریکی مطلق شب نمایش دهد.

دوربین های مداربسته بیسیم

اما دوربین های مداربسته بیسیم که در دو نوع وای فای دار و سیم کارت خور وجود دارند از جدیدترین  نوع دوربین های مداربسته موجود در بازار هستند که لنز آنها دارای چراغ های حاوی ال ای دی های نور مادون قرمز هستند و می توانند تصایور را در تاریکی شب به صورت رنگی ضبط کنند. در برخی از مدل های دوربین های مداربسته لنز آنها علاوه بر ال ای دی های نور مادون قرمزدارای ال ای دی های حاوی نور سفید هستند و تصاویر را رد شب هب صورت سیاه و سفید ضبط می کنند.

قدرت دید در شب رنگی دوربین های مداربسته به تعدا ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز بستگی دارد که هر چه تعدا این ال ای دی ها بیشتر باشد قدرت دید در شب آنها بیشتر و دامنه برد آنها طولانی تر خواهد بود. نحوه ی عملکرد دوربین های مداربسته دید درشب رنگی به این صورت است که این چراغ های ال ای دی  حاوی نور مادون قرمز  در شب با تاباندن نور مادون قرمز به اجسام باعث گرم شدن انها می شوند و درنتیجه لزن حاوی مادون قرمز این جسم گرم شده را تشخیص دارد و ان را ثبت می کند.

عوامل موثر بر قدرت دید در شب این ال ای دی های نور مادون قرمز به عواملی مانند میزان نور و روشنایی محیط و میزان حساسیت چیپ تصاویر در دوربین و  تعداد ال ای دی های نور مادون قرمز بستگی دارد.

 انواع دوربین مداربسته دید درشب رنگی :

دوربین مداربسته دید در شب رنگی استار لایت: لنز انها دارای کیفیت 3 مگا پیکسل  ورزولویشن 1080 در 1920  و تصاویر به صورت فول اچ دی ضبط می شوند. دید در شب انها کاملا به صورت رنگی دو تا برد 30 متر در شب می باشد. دوربین مداربسته دید درشب رنگی وارم لایت : واژه ی وام لایت به معنای نور گرم می باشد این مدل دوربین های طیفی از نور های مرئی را دارند که به اطراف جسم می تابند  و تصویر اجسام را ثبت می کنند.

کیفیت لنز دوربین های وارم لایت به صورت 2 تا 4 مگا پیکسل می باشد. این مدل دوربین ها لنز انها دارای4 عدد  ال ای دی های حاوی نور مرئی هستند و توانایی دید درشب رنگی انها تا 50 متر می باشد. دوربین مداربسته دید در شب رنگی دوال لایت : این مدل دوربین های دوال لایت دارای دید در شب به صورت رنگی و سیاه و سفید هستند این مدل دوربین ها لنز انها دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز و نور سفید هستند و توانیی دید در شب  به صورت رنگی تا 30 متر و به صورت سیاه و سفید تا 15 متر می باشد. این مدل دوربین ها در کار های قانونی و برای تشخیص چهره افراد و تعیقیب سوژه استفاده می کنند.

فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی با کیفیت بالا را از تکنو دوربین تجربه کنید. انواع دوربین های مداربسته استارلایت در این فروشگاه موجود است و شما می توانید به جای استفاده از دوربین های مداربسته مادون قرمز از این دوربین های برای برقراری امنیت استفاده کنید. باید مدل دوربینی را انتخاب کنید که در هر شرایط شب و روز در محیط فیلم برداری های واضحی را ضبط کند. به همین دلیل پیشنهاد ویژه ما برای رسیدن به این هدف انتخاب دوربین مداربسته دید در شب رنگی است.انواع دوربین های مداربسته استارلایت پلاک خوان و فضای باز را در وب سایت ما می توانید با قیمتی ویژه خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید