دوربین مدار بسته دید در شبدوربین مداربسته رنگی

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی با کیفیت بالا

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی با کیفیت بالا را از تکنو دوربین تجربه کنید. انواع دوربین های مداربسته استارلایت در این فروشگاه موجود است و شما می توانید به جای استفاده از دوربین های مداربسته مادون قرمز از این دوربین های برای برقراری امنیت استفاده کنید. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین های دید در شب رنگی خواهیم پرداخت:

دوربین مداربسته دید در شب

دوربین های مداربسته امروزه امنیت و حفاظت از اموال و امکان مردم را فراهم می کنند. آنچه دریک دوربین مداربسته حائز اهمیت میباشد علاوه بر کیفیت و وضوح تصاویر نحوه ی کارایی آنان در شرایط بدون نور و در تاریکی شب میباشد. تحقیقات نشان داده است که بیش از 90 درصد سرقت ها درشب و درتاریکی صورت می گیرد.لذا دوربین های مداربسته دید درشب این مشکل را برطرف کرده اند. قبل از خرید دوربین مداربسته با قابلیت دید درشب باید به خصوصیاتی مانند لنز دوربین، کیفیت تصویر و رزولویشن،برند دوربین و.. توجه کرد.

کیفیت دوربین های مداربسته برحسب مگاپیکسل میباشد و معمولا از 1 مگاپیکسل و 8 و حتی 12 مگاپیکسل در بازار وجود دارند هرچقدر مگاپیکسل یک دوربین بیشتر باشد کیفیت تصویر و فیلم و وضوح آنها بیشتر و قابلیت دیدن جزئیات بیشتری  را دارند. لنز دوربین های مداربسته در دو نوع ثایت و متغییر وجود دارد. لنز ثایب یعنی دارای فاصله کانونی ثابت و بدون تغییر است و نمیتواند برای دیدن اشیا آنها را چرخاند.اما لنز دوربین های متغییر دارای وریفوکال بوده و میتوان فاصله کانونی را تغییر داد و میتوان روی اشیا د رهمه زوایا  زوم کرد. تغییر لنز دوربین های متغییر به صورت دستی انجام می گیرد ودر برخی که موتورایز اند از راه دور قابل تنظیم هستند. انواع قابلیت های دید در شب دوربین های مداربسته شامل  IR.EXir.Starlight  ودید در شب رنگی میباشد.

دید درشب در دوربین های مداربسته به صورت سیاه وسفید و رنگی می باشد.

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین استارلایت

دوربین هایی که قادر به دید درشب رنگی هستند دارای ال ای دی های با نور مادون قرمز هستند و برد انها نیز در شب زیاد میباشد در واقع هر چقدر تعداد ال ای دی های مادون قرمز دوربین بیشتر باشد دید در شب آنها قوی تر و برد طولانی تری را فیلم برداری می کنند. نحوه ی عملکرد دوربین های دید درشب رنگی به اینصورت است که این دوربین ها در تاریکی شب نور را از طریق ال ای دی های مادون قرمز به اجسام وارد می کند و این امواج باعث گرم شدن جسم شده ودرنتیجه تصویر جسم را ثبت می کند. برد دوربین های مداربسته دید در شب به  مقدار توان نور مادون قرمز ساطع شده از ال ای دی وحساسیت چیپ تصاویر به میزان نور و روشنایی بستگی دارد.

نکته ی مهم در دوربین های مداربسته دید در شب میزان دیافراگم این دوربین هاست . دیافراگم نوعی مکانیزم که دردوربین های عکسی و مداربسته و موبایل های وجود دارد جایگاه آن در دوربین ها بعداز لنز دوربین وپیش از سنسور ها میباشد . وظیفه دیافراگم تعیین مقدار نور دریافتی از لنز به سنسور میباشد. دیافراگم دوربین ها در شب یا در شرایط نور کم با بازشدگی خود باعث می شوند که سنسور های دوربین نور بیشتری را دریافت کنند درنتیجه تصاویر واضح تری ضبط شود واین میزان باز شدگی دیافراگم درجه بندی دارد وهرچه به درجه یک نزدیک تر باشد سنسور دوربین نوربیشتری دریافت  می کند اما هرچه دیافراگم باز شدگی بیشتری داشته باشد عمق میدان دید درشب دوربین کمتر میشود و فوکو س کمتری بر روی  تصاویر دریافتی خواهد  داشت .

انوع دوربین های مداربسته  دید درشب رنگی:

دوربین مداربسته استار لایت:

این نوع دوربین های دارای سنسور کومس وبرد فولهان و کیفیت تصاویر با رزولیشن 1080 در1920 مگاپیکسل و به صورت فول اچ دی میباشد. لنز این دوربین ها 3.6 میلی متربا کیفیت 3 مگاپیکسل وآهسته شاتر و هوشمند هستند.نصب آنها آسانبوده و منترل آنها از طریق کابل کواکسیال میباشد وتصویر آن در شب به صورت کاملا رنگی میباشد  دامنه دید آنها در سب تا 30 متر میباشد

دوربین مداربسته دوال لایت:

علت نام گذاری انها بخاطر دید درشب به صورت رنگی و سیاه وسفید میباشد از لحاظ فنی این دوربین های دوال لایت بوده و کیفیت تصایور این دوربین های نیز فول اچ دی می باشد این دوربین ها به دلیل ضبط تصاوی رو فیلم ها باجزئیات دقیق بعنوان شواهد برای کارهای قانونی مورد استفاده قرار  می گیرند. نرخ فریم آنها با سرعت 60 فریم برثانیه است ودامنه دید انها در شب تا 30 متر میباشد

دوربین مداربسته وارم لایت:

واژه ی وارم لایت به معنای نور گرم میباشد و طیفی از نورهای مرئی است که با آن میتوان اجسام اطراف خود را مشاهده کرد. این دوربین های پروژکتورهایی از نور مرئی دارند که درشب و شرایط نور کم با ساطع کردن نور از خود محیط را روشن کرده وتصاویر رنگی را ضبط می کنند. دوربین های دید در شب رنگی وارم لایت درانواع برندهای مختلف وجود دارند کیفیت تصاویر در آنها دربرخی از مدل ها 2 مگاپیکسل ودربرخی تا 4 مگاپیکسل وجود دارند. لنز آنها 306 میلی متر و ثابت بوده و  ودارای 4 عدد ال ای دی  با نور مرئی پروژکتوری بوده و دامنه دید آنها درشب معمولا تا 50 متر میباشد.

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

مرکز خرید منصوری انواع دوربین های مداربسته دید در شب رنگی را در مدل های دام، بولت، اسپید دام و صنعتی ارائه بازار می کند. این دوربین های مداربسته تصاویر را بر خلاف دوربین های مداربسته مادون قرمز به صورت کاملا رنگی نمایش می دهند. دوربین های مداربسته پلاک خوان استارلایت و سوپر استارلایت را غالبا برای مکان های پر اهمیت مانند پارکینگ ها، اتوبان ها و غیره مورد استفاده قرار می دهند. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته استارلایت و دید در شب معمولی هم اکنون تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه آخر سال بهره مند شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید