دوربین مداربسته خورشیدی

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی وای فای

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی وای فای را می خواهید بدانید؟ آیا قصد دارید برای باغ و یا مزرعه خود دوربین مداربسته ای مناسب را تهیه کنید؟ دوربین های مداربسته پنل دار بیسیم متصل به وای فای از دسته دوربین های مداربسته وایرلس هستند که سیمکارت خور بوده و برای ضبط فیلم و عکس نیازی به برق ندارد. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت:

دوربین مداربسته خورشیدی وای فای دار

دوربین های مداربسته خورشیدی نوعی از دوربین های مداربسته بیسیم هستند که برای تامین انرژی خود از پنل های خورشیدی تعبیه شده درآنها استفاده می کنند . این نوع دوربین ها مناسب مکان هایی است که امکان سیم کشی و تامین انرژی برق وجود ندارد. چهار اجزای اصلی تشکیل دهنده دوربین مداربسته خورشیدی شامل دوربین، پنل آفتابی، منبع ذخیره انرژی، شارژ برای کنترل انرژی خورشیدی میباشد.

نحوه ی کارکرد دوربین های مداربسته خورشیدی:

پنل ها یا سلول های خورشیدی تعبیخ شده ردبالای دوربین انرژی خورشیدی را درطول روز دریافت می کند وبه جریان مستقیم تبدیل می کند بعد دوربین با استفاده از روش معکوس کننده جریان، جریان مستقیم دریافتی را به جریان متناوب تبدیل می کند و انرژی برق را برای دوربین تامین می کنند البته ناگفته نماند درشرایط آب وهوایی مانند رعد وبرق این دوربین ها انرژی رعد وبرق وارد شده را در خود ذخیره می کنند. دوربین های خورشیدی به صورت اتصال به وای فای یا مودم ویا از طریق سیم کارت و یا داشتن کارت حافظه می توانند تصاویر و فیلم های ذخیره شده را به صورت انلاین در گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی مشاهده و ذخیره کرد.

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته بیسیم پنل دار

پنل های خورشیدی یا سلول های خورشیدی این دوربین ها ضد آب بوده و مناسب هر نوع شرایط آب و هوایی هستند نصب پنل ها بسیار راحت و مناسب دوربین های بی سیم میباشد. دوربین ها یخورشیدی ای سولار از کارت حافظه یا رم تا 64 گیگابایت پشتیبانی می کنند. لنز این دوربین ها دارای ال ای دی های مجهز به نور مادن قرمز میباشد و توانایی دید درشب آنها تا 20 متر میباشد. کیفیت دوربین های خورشیدی 2 مگاپیکسل با رزولویشن 1080  در  1920مگا پیکسل و به صورت فول اچ دی یا اچ دی میباشد باتری دوربین های خورشیدی از نوع لیتویمی بوده با جریان ولت 7650 میلی آمپر خروجی میباشد.

دوربین های مداربسته سولاری دارای میکروفون برای ضبط صدا و اسپیکر برای انتقال صدا هستند و قابلیت ایجاد مکالمه دوطرفه را دارند. دوربین های خورشیدی رم خور دارای سنسور حساس به حرکت وصدا هستند وبا کوچکترنی صدا یا حرکت درمحل نصب و محدوده دید خود شروع به ضبط تصاویر وفیلم می کنند و این ویژگی باعث صرفه جویی درمصرف کارت حافظه میشود. درصورت پرشدن حافظه امکان حذف خودکار داده های قدیمی در رم را دارند. هنگام نصب دوربین های مداربسته خورشیدی باید محل نصب نورگیر باشد و پنل دوربین در جهت استوا قرار گیرد تا انرژی خورشیدی  بیشتری دریافت کند.

قبل از نصب دوربین های خورشیدی باید باتری آنها با شارژر اندوریدی 5 ولت به مقدار 100 درصد شارژ شوندو مقدار زمان لازم برای این شارژ 24 ساعت میباشد. اگر دوربین خورشیدی را درمکان پر تردد نصب کرده اید  دوربین به مدت 15 روز شارژ خواهد داشت وبعد از آن باید باتری ان به مدت 24 ساعت دوباره شارژ کامل شود.

دوربین مداربسته خورشیدی مدل بولت : به آنها دوربین مداربسته بولت خورشیدی سیم کارتی نیز میگویند این دوربین ها نیازی به وای فای یا مودم یا اینترنت برای انتقال تصاویر و فیلم ها ندارند. تامین انرژی در این نوع دوربین ها از طریق چنل های خورشیدی نصب دشه درانها میباشد و باتری موجود در دوربین را میتوان یا مستقیم به برق متصل کرد و یا اینکه از این پنل ها انرژی خود را تامین می کنند.

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

مشخصات فنی دوربین بولت خورشیدی سیم کارت خور:

  • لنز دارای کیفیت2  مگاپیکسل با رزولویشن 1080
  • پشتیبانی از سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل.
  • دارای میکروفن و اسپیکر داخلی برای ثبت وپخش صدا درمکالمه دو طرفه
  • دارای کارت حافظه یا رم با ظرفیت128 گیگابایت و ذخیره اطلاعات ان به مدت سی روز
  • دوربین های خورشیدی بولت دارای پروژکتورهای نوربرای ایجاد دید رنگی درشب و ثبت تصاویر تا دامنه دید 20 متر درشب هستند
  • دارای سنسور حساس حرکتی موشن میباشد.

مشخصات دوربین مداربسته اسپیدام خورشیدی :

  • به انها دوربین های خورشیدی چرخشی یا گردان  نیز می گویند داخل دوربین مودم به کار رفته و میتوان با نصب یک سیم کارت به اینترنت وصل شد.
  • قابلیت چرخش به تمام زاوای با 360 درجه را  دارد و پشش دهی کاملی را ارائه می دهد.
  • بدون یناز به برق و سیم و بدون نیاز به وای فای  به اینترنت متصل میشود.
  • تامین انرژی از طریق دریافت انرژی خورشیدی رد طول روز وذخیرا آنه در باتری لیتومی به مدت 24 ساعت میباشد.
  • کیفیت تصویر در این دوربین ها 2  و تا 5 مگاپیکسل میباشد.
  • دارای میکروفون واسپیکر داخلی مسباشد و مکالمه دوطرفه را ایجاد میکند.
  • پشتیبان گیری از کارت حافظه تا 128 گیگابایت
  • ساپورت تمامی اپراتورهای سیم کارت های موجود.
  • دارای سنسور موشن حرکت و صدا
  • ثبت تصاویر رنگی در شب و دامنه دید ان 20 متر درشب به دلیل وجود پروژکتورهای رنگی در آن

معایب دوربین مداربسته خورشیدی:

این دوربین ها باتوجه به اینکه انرژی خود را از نور خورشید می گیرند و در باتری دوربین ذخیره می کنند اگر به هر دلیلی در طول رزو هوا آفتابی نباشد و نور خورشید به دلیل ابر ویا بارندگی به پنل ها نرسد مسلما باتری انرژی را دریافت نمی کند و از کار می افتد. از معایب دیگر دوربین مداربسته خورشیدی که با وای فای یا اینترنت و مودم کار می کنند مشکل قطعی اینترنت میباشد که در این صورت انتقال تصاویر و فیلم ها از دوربین متوقف میشود.

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی در دو نوع بولت و اسپید دام ارائه بازار می شوند.این دو مدل دوربین مداربسته در نهایت یک عمل را به انجام می رسانند با این تفاوت که دوربین اسپید دام پنل دار خورشیدی قابلیت پرخش 360 درجه را داشته و برای محوطه بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این دو مدل دوربین مداربسته سیمکارت خور وایرلس ضد آب در فروشگاه تکنو دوربین موجود بوده و با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر دو ساله به فروش می رسند. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته هیمن حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید