ایران سکوریتی

فروش دوربین طرح ساعت دیواری

فروش دوربین طرح ساعت دیواری با قیمتی باور نکردنی آغاز شد. انواع دوربین های مداربسته مخفی در طرح های متفاوت لامپ دوربین دار، دکمه، ساعت مچی، ساعت دیواری، چراغ، عروسک، پریز و غیره را می توانید از طریق همین سایت سفارش دهید. امروز می خواهیم در مورد ساعت دوربین دار صحبت کنیم پس با ما همراه باشید:

دوربین مخفی طرح ساعت دیواری :

امروزه نصب دوربین های مداربسته در محیط هایی مانند منزل، فروشگاه ها، ادرات، مغازه ها، آسانسورها، هتل ها و غیره علاوه بر حفظ امنیت بر زیبایی دکوراسیون محل نصب نیز تاثیر می گذارد. برای نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل باید ضمن حفظ دکئراسیون و وسایل منزل از دوربین هایی استفاده کرد که برای افراد غیر از خانواده ویا مهمان ها سوتفاهم پیش نیاورد و کاملا مخفی و نامحسوس بوده ویا سبیه به ابزارها و وسایل منزل مانند پریز برق ، ساعت دیواری و غیره باشد . از این رو با تولید دوربین مداربسته مخفی بیسیم به طرح ساعت دیواری این مشکل برطرف شده است و به آسودگی یک سیستم امنیتی و حفاظتی را برای منزل خود نصب کرد.

یکی از بهترین ابزارهای کنترل نامحسوس دوربین مخفی طرح ساعت دیواری می باشد. ساعت دوربین داراز لحاظ ظارهری شبیه یک ساعت معمولی بوده وتمام امکانت ساعت مانند نشان دادن ساعت ، تاریخ و آلارم را دارد. ظاهرا بدنه یا کیس این محصول شبیه ساعت بود و در سه مدل مختلف بیضی ، مکعبی طرح چوب و ذوزنقه ای ساخته می شوند.

هر دوربین مداربسته به طور کلی چهار بخش اصلی دارد 1. برد دوربین یا ماژول 2.لنز 3. ال ای دی 4. بدنه دوربین. بدنه دوربین ها از لحاظ محیط استفاده ی آنها به دو دسته کاور یا بدنه ی اوت دور ، کاور این دور تقسیم می شوند. دوربین های مداربسته از نوع کاور اوت دور ضدآب ،ضد ضربه، ضد گرد وغبار  ودر بعضی از مکانها بسته به نوع نیاز ضد انفجار و ضد حریق هستند. لازم به ذکر است که هنگام ساخت به مقاومت و میزان نفوذ پذیری آنها توجه نشده و بیشتر به طرح وزیبایی آنها مد نظر بوده است. اجزای بدنه یا کاور دوربین های مداربسته : بدنه دوربین های مداربسته از سه یا چهار قسمت تشکیل شده است شامل پایه قاب اصلی یا بدنه، نگهدارنده دوربین یا براکت، مبدل شارژ یا منبع تغذیه دوربین، باتری بکاپ یا پشتیبانی

فروش دوربین طرح ساعت دیواری

مشخصات فنی ساعت دوربین دار

نوع دوربین بکار رفته در آنها دوربین مداربسته تحت شبکه ای بیسیم ، سیم کارت خور و رم خور میباشد. کیفیت عکس در این محصول12 مگاپیکسل و کیفیت فیلم گرفتن درآن به سه نوع 720 پیکسل،1080 پیکسل ، 4 کا میباشد. این دوربین ها سرعت فریم انها  به صورت 25 تا 30 ثانیه میباشد. لنز دوربین طرح ساعت تا زاویه 110 درجه از محیط را پوشش میدهد. دارای لنز دوربین با کیفیت 10 مگاپیکسل وکاملا بسته شده و مخفی و نامشخص است  وکیفیت تصاویر وفیلم های گرفته شده تا 4 کا میباشد. این دوربین های طرح ساعت رم خور هستند و از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کنند و بصورت مداوم تا یک ماه میتوانند داده ها را در کارت حافظه یخود ذخیره کنند و امکان حذف فیلم وتصاویر قدیمی را به صورت خودکار دارند.

دوربین بی سیم طرح ساعت دارای سنسور حساس به حرکت یا موشن بوده یعنی دوربین به محض تشخیص حرکت و صدا درمحیط شروه به ضبط تصاویر و فیلم میکند واین باعث صرفع جویی در فضای کارت حافظه شدهو تا با موارد غیر مهم اشغال نشود. دوربین های مخفی طرح ساعت سیم کارت خور بوده و هم چنین بی سیم هستند وبا استفاده از اینترنت یا شبکه وای فای تصاویر و فیلم های گرفته شده رااز راه دور از طریق نرم افزار مخصوص به گوشی همراه  ارسال می کنند. این دوربینهای طرح ساعت سیم کارت خور از سیستم عامل ویندوز، لنوکس، اندورید و ایسوس پشتیبانی می کنند. دامنه برد وایرلس این محصول تا10 الی 20 متر است.

انتقال تصویر و ضبط صدا دوربین ساعتی

به طور کلی انتقال تصاویر در دوربین های مخی طرح ساعت یا بدون محدویت و بدون نیاز به سیم از طریق فضای ابری  کولد یا سرور پی 2 پی و یا با استایتک ای پی و یا دی دی ان اس صورت می گیرد. این محصول دارای میکروفون و اسپیکر یا شنود سرخود بوده و صداهای محیط را ضبط و ارسال میکند وایجاد مکالمه صوتی دو طرفه میکند. محدوده صوتی این محصول تا شعاع 15 متری است تامین انرژی در دوربین های طرح ساعت از طریق باتری با ولتاژ 4000 میلی آمپر ویا با اداپتور و اتصال مستقیم به برق شهری تامین میشود. این باتری تا 20 ساعت میتوانند شارژ را درخود نگهداری کنند.

قابلیت گزارش دادن هشدار حرکت را برروی گوشی همراه را دارند. ساعت دیجیتالی یا دیئاری دوربین مخفی دارای یک ریموت برای کنترل کردن از راه دور را دارد این ریموت تا شعاع 18 متری را ساپورت میکند و میتوان بسته به نیاز کاربر در زمان خاصی شروع به ثبت تصاویر یا فیلم برداری کند. ساعت های دیواری دوربین دار برای کنترل کردن کودکان و سالمندان و پرستاران هم چنین بر روی میز مدیران برای کنترل پرسنل و جلسات  وغیره کاربرد دارند.

فروش دوربین طرح ساعت دیواری

ساعت دیواری دوربین دار

دوربین های مداربسته در سایز های محتلف وجود دارند کوچکارین سایز دوربین های مداربسته را دوربین های مخفی ای جاسوسی یا دوربین های جیبی نیز می گویند. هدف از دوربین های مخفی یا جاسوسی در واقع کنترل ونظارت نامحسوس بر محل مورد نظر و کسب مدارک علیه افراد مشکوک به لحاظ قانونی می باشد. طبق قانون کشور قبل از نصب دوربین های مخفی یا جاسوسی باید مجوز های قانونی برای نصب ان کسب شود این کار برای حفظ حریم خصوصی افراد و حقوق شهروندی می باشد در غیر این صورت مدارک جمع آوری شده توسط این دوربین ها غیر قابل تایید بوده و از نظر قانون نوعی تجاوز به رحیم خصوصی بوده و جرم محسوب می شود.

دوربین های مخفی جاسوسی در واقع دارای کوچکترین سایز بوده و در اشکال و طرح های مختلفی ساخته شده اند طراحی این دوربین های مخفی طوری بوده که یا به صورت وسایل منزل مانند لامپ، ساعت دیواری، پریزبرق بوده و یا می توان ان را در وسایل منزل و دکوراسیون خانه و یا اسباب بازی های کودکان حتی گلدان های خانه مخفی کرد. انواع دوربین های مخفی دوربین های طرح ساعت دیواری، دوربین های فلتی ای بند انگشتی دوربین های پریز برقی ، دوربین های در طرح دکمه لباس، دوربین های لامپی، دوربین های خودکاری و غیره می باشند.

مشخصات دوربین های مداربسته طرح ساعت دیواری:

دوربین های مخفی ساعت دیواری در وقاع یک نوع سیستم دوربین مداربسته با لنز کوچک در طرح یک ساعت دیواری است یعنی دوربین در یکی از اعداد ساعت دیواری مخفی شده طوری که غیر قابل تشخیص می باشد. این ساعت های دیواری حاوی  دوربین های مخفی هستند در سه مدل مکعبی، ذوزنقه ای و بیضی وجود دارند و بدنه ی آنها از جنس فلز یا پلاستیک یا چوبی می باشد. دوربین مخفی به کار رفته در ساعت دیواری دارای چهار جز مهم لنز ، برد دوربین، کیس یا بدنه و ال ای دیجتالی می باشد. که به صورت یک سیستم یکپارچ ودر سایز بسیار کوچک در ساعت دیواری به کار رفته است.

از لحاظ بستر انتقال تصا.یر و فیلم های گرفته شده دوربین های طرح ساعت دیواری جز دوربین های بیسیم و تحت شبکه ای داخلی هستند و نیازی به دستگاه دی وی آر و سیم کشی و کابل برای انتقال تصاویر وفیلم ها را به کاربر ندارند . لنز دوربین های مخفی ساعت دیواری دارای کیفیت  10مگا پیکسل و تصاویر و فلیم ها را به صورت فول اچ دی و یا 4 کا ضبط می کنند . لنز دوربین مخفی ساعت دیواری از نوع ثابت بوده و دارای قدرت چرخش به اطراف تا 110 درجه را دارد و هم چنین دارای چراغ های حاوی ال ای دی های نور مادون قرمز بوده  که تصاویر را به صورت رنگی در شب ذخیره می کنند و قدرت دید درشب رنگی آنها در شب تا 20 متر می باشد.

برای صرفه جویی در مصرف حافظه دوربین لنز دوربین های طرح ساعت دیواری داری  نرخ فشرده سازی  به صورت 20 تا 30 فریم بر ثانیه بدون افت کیفیت می باشد. محل قرار گرفتن لنز دوربین های مخفی طرح ساعت دیواری معمولا در زیر اعداد 6 و 10 و 12 می باشد. دوربین های طرح ساعت دیواری دارای کارت حافظه با ظرفیت 128 گیگابایت هستند و می توان در تنظیمات دوربین فیلم ها و تصاویر موجود در دوربین ها را در هر 30 روز یکبار به صورت خودکار حذف کرد.

فروش دوربین طرح ساعت دیواری

اگر می خواهید داخل خانه خود را مدام زیر نظر بگیرید و یا اهل خانه و هر مکانی که ساعت در آنجا آویزان هست را کنترل کنید، دوربین طرح ساعت دیواری می تواند بهترین گزینه باشد. برای سفارش و خرید ارزان قیمت این دوربین مداربسته مخفی جاسوسی و سایر مدل های دیگر می توانید همین حالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید تا از تخفیف آخر سال بهره مند شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید