دزدگیر آنیکدزدگیر اماکن

مرکز فروش دزدگیر اماکن آنیک A570

مرکز فروش دزدگیر اماکن آنیک A570 انواع سیستم های ضد سرقت خانگی را برای شما ارائه خواهد کرد. سیستم ضد سرقت آنیک یکی از محبوب ترین سیستم های دزدگیر اماکن ایرانی هستش که قابلیت پشتیبانی از تمامی حسگر ها، زون ها، آژیر ها، بلندگو ها و غیره را دارد. در ادامه می خواهیم شما را با این دزدگیر اماکن سیکارتی بیشتر آشنا کنیم:

دزدگیر اماکن آنیک مدل A570

شرکت آنیک تولید کننده انواع سیستم های امنیتی و محافظتی مانند انواع دزدگیر و مدارهای الکترونیکی وغیره میباشد. شروع فعالیت این شرکت در کشور از سال 1386 بوده وهمه ی محصولات انها دارای گارانتی یکساله میباشده و همراه با محصول دفترچه ی راهنمای نصب هم به مشتریان ارائه میشود. دزدگیر اماکن انیک مدل A570 یک سیستم امنیتی کامل برای حفاظت از ساختمانهای مسکونی وادرای و تجاری و نظامی میباشد. عملکرد دزدگیرهای سیم کارتی انیک به صورت گزارش دادن اطلاعتی مانند ورود وخروج افراد به صورت محرمانه و مشکوک ،گزارش شماره ریموت ها به صورت محرمانه برای کاربران شخصی ،گزارش قطع و وصل شدن برق و یا خطوط تلفن ثابت و سیم کارتی تعبیه شده در انها، گزارش دادن شماره کاربر میباشد. دزدگیر انیک مدل A570  در واقع جایگاه استفاده دو سیم کارت را دارد بنابراین به انها دزدگیر های اماکن سیم کارتی آنیک مدل A570 نیز می گویند.

این دزدگیر میتوانند حداکثر 30 عدد شماره تلفن رادرخود ذخیره کنند قابلیت ارسال پیام کوتاه را دارند و میتوان با سیم کارت یا خط ثابت با ان تماس گرفت . از سه روش  تماس یا پیام کوتاه یا نرم افزار اندروید میتوان دزدگیر انیکرا فعال یا غیر فعال کرد. نرم افزار مورد استفاده در انها اندروید و ای او اس بوده و قابلیت کنترل و برنامه ریزی از طریق این نرم افزار ها از راه دور وجود دارد.

سیستم دزدگیر اماکن انیک A570 دورخروجی قابل کنترل از طریق تماس صوتی و پیام کوتاه را دارند این سیستم ها امکان ضبط صدای اطراف تا 30 ثانیه دارند. میتواند الارم یا سیستم هشدار دهنده دزدگیر اماکن انیک را تا بازه ی زمان 10 تا 400 ثانیه تنظیم کرد. محصول دزدگیر انیک دارای چهار عدد زون با سیم و یک عدد زون بدون سیم میباشد که امکان نام گذاری هریک از زون ها به صورت جداگانه وجود دارد و اطلاعات مربوط به هر زون و هم چنین شماره ان از طریق پیامک به گوشی همراه میتوان دریافت کرد.

مرکز فروش دزدگیر اماکن آنیک

مشخصات فنی دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک مدل آ 570 :

  1. وزن دزدگیر اینک حدود 2 کیلو گرم بدنه ی ان ازجنس ای بی اس و به ابعادی با طول 30 سانتی متر و عرض 23 سانتی متر و ارتفاع 10 سانتی متر میباشد.
  2. ریموت و سنسور چشمی دارای فرکانس کاری 315 مگاهرتز میباشد
  3. زون های سیمی ان چهار عدد و زون بدون سیم ان یک عدد که قابلیت اتصال به 20 عدد سنسور چشمی بیسیم را دارد. حافظه ی تلفن دزدگیر انیک 30 شماره تلفن است. الارم هشدار دهنده ان تا مدت زمان 30 ثانیه میتواند روشن بماند.
  4. ضمانت نامه دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک مدل ا 570 تا 36 ماه میباشد
  5. اقلام ولوازم جانبی همراه دزدگیر سیم کارتی انیک 570 شامل : 1. فیوز  .2. سیم باتری 3. جامپر یدک 4.پیچ درب دستگاه 5. دو عدد ریموت 6. کارت گارانتی 7. کاتالوگ راهنمای نصب .
  6. ویژگی ها و قابلیت های دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک مدل آ 570 :

سیمکارت، سنسور و زون های دزدگیر آنیک

این محصول از سیم کارتها و خطوط ثبات تلفن شهری پشتیبانی می کند. زون بی سیم ان که دارای 20 عدد سنسور چشمی مباشد میتوان این سنسورهای چشمی را  روی زون های مختلف تنظیم کرد و یمتوان نام زون وشماره سنسور چشمی بی سیم را با پیامک به کاربر گزارش داد. این سیستم دارای دو خروجی منفی است و کل سیستم را میتوان روی ان نرم افزارهای اندروید و ایسوس نصب کرد و میتوان این خروجی ها ی منفی را از طریق نرم افزارها نام گذاری کرد. دستگاه دزدگیر سیم کارتی انیک قابلیت اتصال کیپد و اکسپندر را دارد وهم چنین قابلیت اتصال ریپیتر برای افزایش بیشتر برد ریموت را دارد میتوان سطح امنیت دستگاه و ریموت اضطراری را تنظیم کرد.

نحوه ی نصب دزدگیر اماکن انیک مدل آ 570 :

دستگاه را در دامنه ی بردی که میخواهید نصب کنید وانتن فلزی ریموت تا انتها بیرون بکشید تا کارایی ان بیشتر شود. دستگاه دارای چندین سیم است سیم ها مرتب کرده و هیچ کدام با ترانس اتصال پیدا نکند وروی برد دستگاه قرار نگیرد. دستگاه را با فاصله ی حداقل 20 سانتی متر با اشیای اطراف  نصب شود این فاصله در جهت خنک نگه  داشتن دستگاه میباشد. سنسورهای بیسیم حساس به نویز در هنگام تماس یا ارسال پیامک هستند بنابراین این سنسورهای بی سیم راباید با فاصله ی 2 متر از دستگاه نصب کرد.

مرکز فروش دزدگیر اماکن آنیک

دزدگیر اماکن آنیک آ 570

شرکت آنیک از سال 1386 تاسیس شده و به ساخت انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی مانند انواع دزدگیر ها و مدارهای الکتریکی مشغول بوده است. همه محصولات شرکت آنیک دارای گارانتی یکساله بوده و دارای  دفترچه راهنمای نصب می شود. یکی از محصولات شرکت آنیک دزدگیر های اماکن یا خانگی آنیک مدل آ 570 بوده که برای نظارت بر مکان های مسکونی ، تجاری، صنعتی و نظامی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

ساز وکار دزدگیر های اماکن آنیک مانند  همه دزدگیر های خانگی به این صورت است که در صورت ورود و خروج هر گونه افراد مشکوک به خانه ،هرگونه لرزش و آسیب به درب های منزل و هرگونه دود و علائم آتش سوزی و را به استفاده از سیم کاتر داخل ان به گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی فرد ارسال می کند. همچنین از دیگر وظایف دزدگیر های اماکن آنیک گزارش دادان در صورت هر گونه قطعی برق  و تلفن ثابت و غیره و گزارش دادان کد های مخصوص ریموت به کاربر می باشد.

دزدگیر های خانگی آنیک 570 آ  از نوع دزدگیر های بیسیم سیم کارتی می باشد که جایگاه تعبیه  دو سیم کارت را دارد این محصلو علاوه بر سیم کارت ها می تواند از خط ثابت نیز پشتیبانی کند.  در حافظه داخلی دزدگیر آنیک می توان تا حداکثر 30 شماره را ذخیره کرد که در صورت هر گونه آسیب و خطرات با آن شماره های از پیش تعیین شده تماس برقرار کند. دزدگیر های آنیک را با استفاده از تماس ، پیام کوتاه و یا با استفاده از نرم افزار مخصوص در گوشی همراه کاربر از راه دور به صورت آنلاین آن را فعال یا غیر فعال کرد. دزدگیر های آنیک  از سیستم های عامل آندروید، آی او اس، و ویندوز پشتیبانی می کنند.

دزدگیر اماکن آنیک برای منزل

از قابلیت های دزدگیر های اماکن آنیک مدل آ 570 داشتن ثدرت شنود تا برد 30 متری می باشد و می تواند در صورت هر گون صدای بلند و مهیب آلارام هشدار دهنده را به به صورت تماس یا پیامک به گوشی همراه کاربر منتقل کند.سیستم آلارام دزدگیر های آنیک قابل تنظیم می باشد و می توان آن را در بازه های زمانی 10 تا 400 ثانیه تغییر داد. تعداد زون های موجود در دزگیر های آنیک مدل آ 570 به صورت 4 عدد زون سیم دار و یم عدد زون بدون سیم می باشد. هر زون را می توان به صورت جداگانه نام گذاری کرد. شماره و اطلاعات هر زون و شماره آنها را می توان از طریق پیامک به گوشی همراه ارسال کرد. زون های بیسیم دزدگیر آنیک را می توان به 20 نوع سنسور چشمی بیسیم متصل کرد. آلارم هشدار دهنده دزگیر آنیک تا مدت زمان 30 ثانیه فعال باقی می ماند

کیس یا بدنه دزگیر های آنیک مدل آ 570 از جنس بی ای اس بوده کاملا مقاوم و ضد ضربه و ضد آب می باشد وزن این محصول 2 کیلو گرم بوده و دارای ابعادی به سایز های 10 و 23 و 30 سانتی متر می باشد. سنسور های چشمی و ریموت دزدگیر آ 570 آنیک دارای فرکانی 315 مگاهرتز است. را می توان دزدگیر آنیک آ 570 را می توان با کیپد و اکسپندر متصل کرد. ریموت دزدگیر آنیم را می توان با اتصال ریپیتر بیشتر کرده و برد بیشتری به ان داد و هم اینکه امنیت دزدگیر بیشتر خواهد کرد.

لوازم جانبی دزدگیر اماکن

این محصول دارای 36 ماه ضمانت می باشد اقلام ولوازم جانبی همراه دزدگیراماکن آنیک مدل آ 570  شامل دو عدد ریموت، فیوزبرای قطع و وصل کردن دزدیگر در شرایط خاص،جامپر یدک، پیچ درب دستگاه ، سیم باتری،ضمانت نامه، دفترچه راهنمای نصب می باشد. دزدیگر اماکن آنیک را می توان مستقیما به برق شهری متصل کرد و یا با استفاده از باتری های داخلی آن را روشن نگه داشت. باتری های داخلی ان دارای ظرفیت 2400 میلی آمپر بوده ودارای آداپتور مخصوص برای شارژ مجدد می باشند.

ریموت های دزدگیر آنیک دارای کدهای لرنینگ مخصصو بوده در صورت هر گونه آسیب باید از نمایندگی آن ریموت جدید با کد مخصوص دریافت کرد و این کدها غیر قابل هک کردن هستند. ریموت های دزدگیر می توانند با انها  با نصب سنسور های حساس دزدگیر درب پارکینگ ها را باز و بسته کرد. دزدگیر آنیک دارای سنسور های حساس به دود و حرارات هستند که برای تشخیص آتش سوزی و دود آلارام هشدار دهنده را به گوشی همراه کاربر ارسال می کند.

مرکز فروش دزدگیر اماکن آنیک

با خرید دزدگیر اماکن آنیک مکان مد نظر خود را همیشه امن نگه دارید. سیستم های ضد سرقت آنیک در مدل های متفاوت تلفن ثابت و سیمکارت ارائه بازار می شوند که همگی با توجه به مشخصاتی که دارند و انتظاراتی که کاربر از این سیستم ها دارند، دارای عملکردی متفاوت و بی نظیر هستند. شما می توانید از راه شماره تماس های موجود در این وبسایت تمامی سیستم های دزدگیر اماکن آنیک و سایر برند های چینی و ایرانی دیگر را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید