دوربین طرح لامپ

قیمت دوربین مداربسته طرح لامپ با تخفیف ویژه

قیمت دوربین مداربسته طرح لامپ با تخفیف ویژه را تنها نزد نمایندگی های فروش دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید! دوربین مداربسته ویرلس ۳۶۰ درجه لامپی را بدون نیاز به سیم کشی و دردسر در خانه و یا محل کار خود نصب کرده از راه دور آنجا را به خوبی نظارت کنید. این دوربین مداربسته به لطف لنز چشم ماهی خود قابلیت نظارت همه جانبه بر تمامی نقاط مکان مد نظر را داشته بدون اینکه نقطه کوری وجود داشته باشد. ما را براب آشنایی بیشتر با این دوربین فیش آی پانوراما همراهی کنید.

قیمت دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین مداربسته لامپی پانوراما متصل به اینترنت

با انتخاب دوربین مداربسته بدون سیم طرح لامپ گاهی اغلب کسی متوجه دوربین بودن آن نمی شود و جزء به جزء اتفاقات رخ داده در محیط نصب شده را با زاویه دید عالی ضبط می کند. علاوه براین در هرکجا که قرار داشته باشید از این جزئیات در همان زمان واقعی مطلع می شوید. چراکه از نوع های تحت شبکه است و قابلیت انتقال تصاویر بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی دارد. این مدل دوربین همانند سایر لامپ های ال ای دی معمولی ساخته شده است که لنز داخل آن دارای رزولوشن ۱۰۸۰p است و کیفیت بسیار شفافی دارد.

به این ترتیب دوربین پانوراما متصل به اینترنت برای فضاهای داخلی از جمله اتاق های منازل، دفاتر، شرکت ها، انبارها، ویلاها، کارخانه ها و غیره مورد استفاده قرار‌می گیرد. همچنین‌ نصب و راه اندازی خود را برای کاربران تسهیل می کند. چراکه به وسیله سرپیچ‌ لامپ متصل می شود. شما می توانید با این دوربین مداربسته بدون سیم فول اچ دی لامپی به بحث و گفتگو از راه دور به وسیله برنامه اندرویدی گوشی ها بپردازید. به این دلیل که دارای میکروفون داخلی و بلندگوی بیرونی است. این دوربین مداربسته طرح لامپ ۲ مگاپیکسلی، می تواند مدرک مورد قبول و واضحی از محل ارتکاب جرم ارائه دهد، چراکه دارای قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی می باشد و می تواند حجم زیادی از گرفته شده های خود را با قابلیت اعتماد بالا ذخیره کند.

زاویه دید وسیع از ‌چهار گوشه اطراف از طریق لنز ۳۶۰ درجه ای از دیگر ویژگی های محبوب این لامپ دوربین دار V380 وای فای رم خور لامپی می باشد. شما می توانید فیلم های باکیفیت محیط مد نظر را همراه با ضبط صدای واضح به صورت آنلاین مشاهده کنید.

قیمت دوربین مداربسته طرح لامپ

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته لامپی وای فای دار ۳۶۰ درجه

  • کیفیت تصاویر دو مگاپیکسلی،
  • قابلیت فیلمبرداری همراه با ضبط صدا
  • نمایش ویدیوهای محیط از طریق متصل شدن به شبکه wifi
  • مجهز به میکروفون داخلی
  • دارای اسپیکر جهت مکالمه با اشخاص داخل محیط
  • رم خور

قیمت دوربین مداربسته طرح لامپ

آیا دوربین لامپی، را می توان به صورت مخفی نصب کرد؟

همانطور که می دانید این دوربین دارای ظاهری کاملا مشابه با لامپ های معمولی می باشد. همین امر باعث شده که کاربر بتواند از آن هم به عنوان کنترل کننده مکان مد نظر، هم به صورت دوربین مدار بسته مخفی استفاده نمود. چراکه کاربر با توجه به اینکه در هر مکانی لامپ وجود دارد، اصلا فکر دوربین بودن به سرش نمی زند. برای اینکه دوربین را به صورت محافظه کاری نصب و راه اندازی کنید تا کسی به دوربین بودن آن شک نکند، می تواند این دوربین را داخل آباژور یا چراغ مطالعه نصب کنید و حتی میتوانید چراغ های LED روی دوربین مداربسته لامپی را روشن کنید تا کاملا شبیه یه چراغ مطالعه به نظر بیاید. لذا شما می توانید از این دوربین مخفی رم خور لامپی به جای دوربین جاسوسی نیز استفاده کنید.

نصب دوربین لامپی وایرلس

نصب دوربین مداربسته، یکی از مهمترین مسائلی است که ذهن خریداران را مشغول می کند. اما با خرید دوربین مداربسته لامپی این دغ . برای نصب دوربین لامدغه را نخواهید داشت چراکه این دوربین مداربسته برخلاف دوربین های سیمی، وایرلس بوده و به هیچگونه لوازم جانبی برای نصب نیاز ندارد. کافیست این دوربین را مانند یک لامپ معمولی به سرپیچ متصل نمایید. فقط تنظیمات و راه اندازی نرم افزاری می ماند. مرحله بعدی اطمینان از وجود اینترنت وای فای در مکان مد نظر است. پس از آن نرم افزار v380 را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده و کد روی لامپ را وارد کرده، لامپ دوربین دار و گوشی را به اینترنت وصل کرده. و در آخر هر بار که می خواهید داخل مکان مد نظر را چک کنید، در هر جای دنیا که باشید کافیست به گوشی خود نگاه کنید.

قیمت دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین مداربسته طرح لامپ فول اچ دی رم خور از دسته دوربین های محبوب فاقد سیم می باشد که به میکروفون و اسپیکر هم مجهز است. از دیگر مشخصات مهم و ارزشمند این دوربین چشم ماهی، زاویه دید ۳۶۰ درجه ای می باشد. شما می توانید این دوربین مداربسته مموری خور طرح لامپ را با قیمت ارزان به صورت ارزان و عمده از طریق فروشگاه آنلاین منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دوربین مداربسته طرح لامپ خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید