دوربین طرح لامپدوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مخفی ۳۶۰ درجه در لامپ

با خرید دوربین مخفی در لامپ می توانید به صورت کاملا نامحسوس مکان خود را زیر نظر بگیرید. این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانوراما از دسته دوربین های مداربسته چشم ماهی می باشد که غالبا برای مکان های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مداربسته طرح لامپ دقیقا همانند لامپ های ال ای دی بوده و بر روی سرپیچ وصل خواهد شد. این دوربین مداربسته فیش آی ۳۶۰ درچه را می توانید هم داخل چراغ مطالعه و هم بر روی دیوار راه اندازی کرد. این دوربین دارای یکسری امکانات و ویژگی های عالی است که در ادامه با آن ها نیز آشنا می شوید:

خرید دوربین مخفی در لامپ

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه شکل لامپ

وقتی اشخاص داخل محیط به دوربین مداربسته طرح لامپی بیسیم، نگاه کنند، تشخیص آن نیز از یک لامپ معمولی کاری بسیار دشوار و در عین حال غیر ممکن است. اما در داخل این لامپ یک سیستم دوربین کاملاً مخفی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا تمام اتفاقات اتاقی که در آن رخ می‌دهد به صورت نامحسوس نظارت کنید. این دوربین مداربسته دارای ایجاد نمای ۳۶۰ درجه دید در محیط است که موجب افزایش سطح ایمنی و ضبط همه جانبه ای از محیط می شود.

یکی از محبوب ترین ویژگی دوربین مداربسته لامپی ۳۶۰ درجه، قابلیت دید در شب است. این مدل دوربین ها که می توانند در شب تصاویر واضح ارائه دهند، بسیار ترجیح داده می شوند. این به این دلیل است که بسیاری از نگرانی های ایمنی ممکن است در شب و زمانی که صاحب خانه در خواب هستند رخ دهد. البته این قابلیت دید در شب می تواند به وسیله اپلیکیشن خاموش و یا روشن شود. همچنین حتی می توانید خاموش و روشن شدن ال ای دی ها را در حالت اتوماتیک تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی کودکان و نوزادان را در حالی که شب ها در اتاق خود می خوابند، تنها بگذارید. این ویژگی با استفاده از ویژگی های تکنولوژیکی مانند مادون قرمز یا IR به دست می آید.

دوربین مداربسته لامپی وای فای دار

یکی دیگر از ویژگی هایی که این محصولات را محبوب کرده است، قابلیت نمای پانورامیک این دوربین است. این ویژگی ضبط یکنواخت را از چهار طرف محیط داخلی ضبط می کند. این ویژگی پانورامیک بسیار کاربردی تر از سایر دوربین ها مخفی مختلف است. برای همین دلیل اعتماد جدی به کاربران می دهد. در کنار این مزایای، این محصول دارای قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو sd است که می تواند حجم زیادی از تصاویر و ویدیو ها را برای مشاهدات بعدی ذخیره کند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی دیگر دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه در لامپ مجهز بودن به سنسور حرکت است. این عملکرد به رفع مشکلات فضای ذخیره سازی کارت حافظه آن کمک بسزایی می کند. با این قابلیت دوربین به صورت ۲۴ ساعته ضبط نمی کند. در عوض، تنها زمانی شروع به ضبط می کند که حرکت در محیط خود را تشخیص دهد. این سنسور نیز می تواند همانند یک دزدگیر حرکتی عمل کند و در هنگام تشخیص ورود اشخاص به محیط در کمترین زمان ممکن به کاربران از راه دور هشدار می کند.

خرید دوربین مخفی در لامپ

لامپ دوربین دار رم خور

لامپ دوربین دار رم خور از مدل های وای فای دار است. با این حال با استفاده از اینترنت بی سیم مجاور خود کار می کند. همچنین از سیستم عامل های اندروید، آیفون و ویندوز پشتیبانی می کند به این ترتیب کاربران هر زمان که بخواهند از امنیت اتاق مطمئن شوند می توانند به کمک تلفن همراه خود در هر کجا که باشند و در زمان واقعی اطلاعاتی به دست آورند.

از دیگر امکانات این دوربین مداربسته چشم ماهی وای فای، مجهز بودن به میکروفون داخلی است. این ویژگی دوربین مداربسته v380 موجب ضبط صدا و شنود صدای واضح محیط می شود. برای همین فیلم‌ برداری ها همراه صدای باکیفیت افراد داخل ضبط می شود. همچنین دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل و فول اچ دی است که به ثبت همه ی جزئیات رویداد ها داخل محیط می پردازد. به علاوه دارای سازگاری با میکروفون و اسپیکر است که امکان مکالمه های دو طرفه را به صورت زنده از راه دور فراهم می کند. این دوربین مداربسته لامپی فول اچ دی دارای قابلیت نصب و راه اندازی ساده و بدون نیاز به داشتن کابل کشی و دستگاه ضبط کننده ویدیو کار می کند. باتوجه به این ویژگی ها می توانید دوربین وای فای دار وایرلس را برای مکان های داخلی، اعم از منازل، دفاتر، فروشگاه، ویلا، شرکت و غیره استفاده کنید.

خرید دوربین مخفی در لامپ

خرید دوربین مخفی در لامپ

امروزه امنیت خانه و یا محیط های کاری و غیره بسیار مهم شده است. کاربرانی که می خواهند داخل خانه های خود در آرامش زندگی کنند، سیستم ها و روش های امنیتی مختلفی را برای این کار ترجیح می دهند. در عین حال، توسعه فناوری باعث ایجاد تغییرات خاصی در امنیت خانه می شود. صاحبان خانه می خواهند بدانند که خانه آنها حتی زمانی که در خانه نیستند امن است. به همین ترتیب، کاربرانی که می خواهند هنگام خواب در خانه احساس امنیت کنند، می توانند به خرید این دوربین مداربسته لامپی پانوراما اکتفا کنید. دوربین مخفی ۳۶۰ درجه در لامپ یک محصول بسیار جالب است که برای تضمین امنیت خانه و ایجاد راحتی برای کاربران طراحی شده است. برای خرید و سفارش انواع دوربین های مداربسته مخفی در لامپ می توانید با شماره های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید