خودکار دوربین دار

فروش خودکار دوربین دار ارزان

فروش خودکار دوربین دار ارزان در فروشگاه های تکنو دوربین در سراسر کشور امکان پذیر است. این دوربین خودکاری جیبی بوده و توسط باطری که در داخل آن است قابل شارژ است. این دوربین خودکاری را می توان با خود به هر مکانی حمل کرد تا تمامی فیلم ها و صداهای محیط را ضبط کند. این دوربین مخفی جاسوسی دارای کیفیت عالی بوده و توسط کابل usb می توان اطلاعات داخل رم آن را خالی کرد. خودکار دوربین دار مخفی از امکانات فوق العاده ای بهره می برد. جهت آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید :

فروش خودکار دوربین دار ارزان

دوربین مداربسته جیبی خودکاری

دوربین مداربسته مخفی خودکاری علیرغم اینکه برای اهداف جاسوسی ساخته شده است، می تواند در مناسبت های مختلف به عنوان یک دوربین معمولی فیلم برداری و ضبط نیز استفاده شود که همیشه در دست شما خواهد بود تا یک لحظه مهم را ضبط کنید یا صرفاً یک کلاس یا کنفرانس را بدون جلب توجه اشخاص داخل محیط ضبط کنید. این خودکار دوربین دار که مانند هر خودکار معمولی دیگری می نویسد، اما یک دوربین مخفی نامرئی در داخل خود دارد. برای همین یک مدل همه کاره محسوب می شود. به این معنی شما می توانید علاوه بر نوشتن، فیلم های صوتی ضبط کنید و عکس بگیرید، زیرا دارای ظرفیت ذخیره سازی مستقل است.

عملکرد نوشتن از طریق این دوربین جیبی بسیار مهم است، زیرا علاوه بر قابلیت مخفی ماندن نیز می توانید با یادداشت برداری و کلیک کردن روی دکمه ضبط در کنفرانس ها و جلسات متعدد درست قبل از اینکه آن را در جیب خود بگذارید، ضبط را در زمان مناسب فعال کنید. شکل این دوربین نیز تضمین می کند که در هنگام فیلم برداری و ضبط نیز کسی را متوجه خود نمی کند. برای استفاده از آن توصیه می شود تا در جیب پیراهن خود قرار دهید بدون اینکه قابل شناسایی باشد.

به این ترتیب اگر می خواهید موقعیت های خاصی را در مواقع متعدد بدون جلب توجه ضبط کنید، روان نویس دوربین دار گزینه خوبی است. این دوربین مداربسته بیسیم جاسوسی هنگام کار هیچ نور یا سیگنالی از خود ساطع نمی‌کنند که به اشخاص ثالث نشان دهد که در حال ضبط هستند، بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده آنها را با خود حمل کنید و در حالت روشن قرار دهید.

فروش خودکار دوربین دار ارزان

روان نویس مخفی دوربین دار

به طور کلی به وسیله این روان نویس دوربین دار مخفی می توانید به راحتی عکس و فیلم های باکیفیتی بگیرید. شما همچنین با اطمینان از روز و ساعتی که ضبط یا عکس‌ها در آن انجام شده‌اند خواهید دانست، زیرا هر ضبط دقیقاً تاریخ و ساعت را گزارش می ‌دهد. این دوربین مداربسته طرح خودکار به لطف لنز کوچکی که در آن‌ها تعبیه شده و رزولوشن فول اچ دی و زاویه دید ۹۰ درجه دارند، تصاویر واضح و شفافی را ضبط می کند. برای همین دلیل مدل مناسبی برای اهداف گوناگون می باشد. نکته قابل توجه دیگر اینکه تمام اطلاعات گرفته شده از طریق این دوربین بر روی یک کارت حافظه micro SD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت ثبت می شود که برای مشاهده بعدی به کامپیوتر شخصی یا لپ تاب منتقل می شود. این ویژگی می تواند به جمع آوری شواهد معتبر و کاربردی کمک بسزایی کند.

با خودکار دوربین دار فول اچ دی می توانید هر جلسه یا مصاحبه ای را ضبط کنید. علاوه براین، دوربین شکل خودکار دارای یک میکروفون کوچک مخفی قدرتمند در داخل است که به عنوان ضبط کننده صدا عمل می کند و می توانپ استراق سمع واضحی داشته باشد.

دوربین مداربسته خودکاری ضبط صدا بیسیم

دوربین مداربسته خودکاری ضبط صدا بیسیم دارای یک طراحی زیبا و لوکس است که از طریق آن می توانید یک سیستم امنیتی برای دفتر خود داشته باشید. همچنین با قرار دادن آن روی میز کار می توانید از ضبط اطلاعات آن اطمینان حاصل کنید. این دوربین بخصوص برای والدین شاغلی که هر روز کودک خود را در خانه کنار پرستار تنها می گذارند نیز طراحی شده است. چراکه با فیلم برداری های پنهانی که ایجاد می کند می تواند از رفتار پرستار در غیاب شما اطمینان کافی داشته باشید.

این روان نویس دوربین دار رم خور دارای کاربرد ساده ای است. به گونه ای که فقط آن را شارژ کنید و سپس فعال کنید تا ضبط را شروع کند. این محصول نیازی به کابل کشی ندارد. چراکه انرژی خود را از طریق باتری قابل شارژ قدرتمند خود تأمین می کند. این باتری قادر به نگهداری شارژ تا میزان مدت زمان ۹۰ دقیقه می باشد.

فروش خودکار دوربین دار ارزان

فروش خودکار دوربین دار ارزان

طیف عظیمی از مدل های گوناگون دوربین مداربسته جهت برقراری امنیت در محیط ها تولید و طراحی شده اند. هرکدام از این محصولات بسته به نیاز مالکین انتخاب می شوند. در میان این همه مدل، دوربین های مخفی محبوبیت فراوانی دارند. زیرا کاربرد هایی که برای این محصولات  مقدور است در مقایسه با مدل های معمولی امکان پذیذ نمی باشد. این دوربین های کوچک وای فای شارژی هم دارای انواع اشکال و مدل های گوناگونی هستند که از عملکرد عالی بهره می برند. برای خرید و سفارش دوربین خودکاری با ارزان ترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید