خودکار دوربین دار

قیمت خودكار دوربين دار مدل BPR6

قیمت خودكار دوربين دار مدل BPR6 را از ما دریافت کنید. این دوربین طرح خودکار بوده و بر روی بدنه آن دوربینی کوچک تعبیه شده است. روان نویس دوربین دار را با خود به هر جایی حمل کنید تا تمامی اتفاقات روزمره را برایتان ضبط و بر روی رم میکرو داخل خود ذخیره سازد. این دوربین مخفی جاسوسی تمامی صدا ها را بدون نویز و تاخیر به همراه تصاویر ضبط خواهد کرد. این مدل دارای طراحی منحصر به فرد و کلی ویژگی های فوق العاده است که مورد استقبال همگان قرار گرفته است. با ما باشید تا با این خودکار دوربین دار بیسیم بیشتر آشنا شوید:

خودکار دوربین دار مدل بی پی آر 6

خودکار دوربین دار در واقع نوعی دوربین مخفی یا جاسوسی به حساب می آید یک نوع خودکار یا روان نویس باریک و کوچکی می باشد که مجهز به دوربین مداربسته است قابلیت فیلم برداری و تصویر برداری را به صورت اس دی دارد. معمولا روان نویس های دوربین دار بی آر پی به صورت یک روان نویس معمولی بر روی لبه کت و پیراهن و یا داخل جیب و یا بر روی لبه میز و یا بروی لبه کتاب  قرار می گیرند و بدون کوچکترین شکی قابلیت ضبط فیلم وتصاویر را دارند این دوربین های تعبیه شده در خودکار می توانند هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی فیلم برداری و ضبط تصاویر را انجام بدهند. از این دوربین ها برای جمع آوری اطلاعات در زمین های گلف،کنسرت، ساحل، فعالیت های ورزشی خانه و جلسات تجاری و کاری و غیره استفاده می شود.

خودکار های دوربین دارمجهز به میکروفون داخلی بوده و صداهای محیط اطراف را ضبط می کند . این نوع دوربین های خودکاری دارای شیارهایی برای نصب کارت حافظه هستند و تا ظرفیت 32 گیگابایت را پشتیبانی می کنند. تامین انرژی برق دوربین های خودکاری از طریق باتری های لیتیومی داخلی بوده که این باتری ها نیز قابل شارژ هستند.

قیمت خودكار دوربين دار

دوربین مداربسته خودکاری

خودکار دوربینی مدل بی پی آر 6 قابلیت اتصال به لپ تاپ ها و گوشی های همراه را دانرد و از این طریق نیز شارز می شوند و می توان اطلاعات ذخیره شده در کاتر حافظه ی آن را به گوشی همراه یا لپ تاپ انتقال داد و در خود ذخیره کرد. استفاده از این خودکار های دوربین دار مخفی حتما باید با مجوز های قانونی باشد تا حقوق شهروندی و حریم خصوصی افراد رعایت شود.

روان نویس دوربین دار BPR6 دارای فرمت فیلم برداری به صورت آ وی ای بوده و تصاویر به صورت اس دی را ذخیره می کند نرخ سرعت فشرده سازی این نوع دوربین ها به مدت 30 فریم بر ثاینه می باشد. این محصول دارای ساعت و تاریخ دیجیتال بوده و می توان آن را تنظیم کرد.اگر باتری خودکار دوربین دار به صورت کامل شارژ شود و فول باشد می تواند به مدت 3 ساعت بدون وقفه فیلم برداری کند.

روان نویس دوربین دار بی پی آر 6 به دلیل ظاهر مشابه با خودکار ی که دارند کمتر کسی متوجه آن می شود. لنز دوربین آن در جلوی قسمت خودکار نصب شده است و دکمه ضبط نیز در بالای سر خودکار قرار گر فته است. دوربین های خودکار بی پی آر 6 دارای پورت یا مکانی برای نصب یو اس بی هستند که برای بکاپ گیری کارت حافظه آن مورد استفاده می شود برای استفاده از کارت حافظه و یا پورت یو اس بی باید بدنه اصلی خودکار را از وسط از هم جدا کرد و بعد از تمام شدن کار آنها را به هم متصل کرد.

دوربین جیبی طرح خودکار

لنز دوربین های جیبی خودکاری BPR6 دارای رزولیشن 720 در 480 هستند و کیفیت تصاویر و فیلم برداری را می توان در دوربین های بی پی آر 6 خودکاری را تا 1280 در 960 مگاپیکسل به صورت اچ دی ارتقا داد. روان نویس رم خور دوربین دار ضبط تصاویر و گرفتن عکس در انها به صورت فرمت جی پی ای جی  و دارای رزولویشن 2880 در 3840 هستند.

نحوه ی روشن کردن دوربین های خودکاری بدین صورت است که ابتدا دکمه ضبط بالای سر خودکار را به مدت 5 ثانیه  فشار داده دکمه قرمز رنگ روشن می شود و تبدیل به رنگ سبز می شود و این یعنی خودکار در حال ضبط فیلم وعکس  میباشد بری ذخیره کردن فیلم در کارت حافظه خودکار دوربین دار باید همین دکمه را یکبار فشار داده تا ال ای دی لنز آن به رنگ زرد تبدیل شود.

خودمار دوربین دار بی آر پی بدون سیم بوده و نیازی به دستگاه دی وی آر ضبط کننده ندارند  عملکرد آنها فقط با ضبط فیلم و تصویر و ذخیره کردن آن بر روی کارت حافظه می باشد. این خودکار  دوربین دار بی آی پی 6 دارای سایز کوچک و به اندازه استاندار یک روان نویس به ابعاد 14.5 در 1 در 1 سانتی متر است.روان نویس دوربین دار بسیار سبک بوده و دارای وزنی برابر با 35 گرم است و معمولا جوهر ان به رنگ آبی می باشد

قیمت خودكار دوربين دار

قیمت خودكار دوربين دار

طیف عظیمی از مدل های گوناگون دوربین مداربسته جهت برقراری امنیت در محیط ها تولید و طراحی شده اند. هرکدام از این محصولات بسته به نیاز مالکین انتخاب می شوند. در میان این همه مدل، دوربین های مخفی محبوبیت فراوانی دارند. زیرا کاربرد هایی که برای این محصولات  مقدور است در مقایسه با مدل های معمولی امکان پذیذ نمی باشد. این دوربین های کوچک وای فای شارژی هم دارای انواع اشکال و مدل های گوناگونی هستند که از عملکرد عالی بهره می برند. برای خرید و سفارش دوربین خودکاری با ارزان ترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید