خودکار دوربین دار

قیمت خودکار دوربین دار ارزان برای تقلب

قیمت خودکار دوربین دار ارزان برای تقلب را از ما بخواهید. مرکز فروش دوربین مداربسته مخفی منصوری در بانه وارد کننده انواع دوربین های ریز جاسوسی قیمت مناسب می باشد که دارای انواع مدل و شکل برای انحراف ذهن رهگذاران می باشد. این دوربین ها دارای مدل ها متفاوتی هستند که بعضی از آنها بیسیم و رم خور بوده و بعضی دیگر سیمی بوده و باید به دستگاه دی وی آر متصل شود. ما در ادامه می خواهیم به معرفی یکی از محبوب ترین دوربین های قابل حمل جاسوسی یعنی دوربین مداربسته ضبط صدا طرح خودکار بپردازیم.

قلم دوربین دار جاسوسی

بسیاری از ما در موقعیت ‌هایی قرار گرفته ایم که می‌ بینیم جنایتی درست جلوی چشمان شما آشکار می‌شود. یا حتی ظلم بزرگی در حق شما می شود اما دستان شما بسته است و درمانده هستید. زیرا نمی توانید آن را ثابت کنید. در این راستا یک دوربین خودکاری جاسوسی برای نجات شما در این مواقع بسیار مفید واقع می شود. یک دوربین مخفی خودکاری بی سیم بسیار شبیه به یک خودکار معمولی است. همچنین تشخیص تفاوت میان این دو برای همه بسیار دشوار است.

اگر از یک قلم جاسوسی استفاده می کنید، مشکل است کسی بداند که از دوربین بودن آن استفاده می کنید. این محصول یک اختراع پیشگامانه است که به خوبی عکس می گیرد، صدا ها را ضبط می کند و فیلم های محیط پیرامون خود را ضبط می کند. این می تواند توسط خبرنگاران یا روز نامه نگاران در مناطق مختلف حمل شود زیرا بسیار کوچک و مفید است. همچنین می تواند توسط افراد عادی برای مقاصد دیگر استفاده شود.

قیمت خودکار دوربین دار ارزان

دوربین شکل روان نویس

اجزای داخلی دوربین خودکاری رم خور نسخه های کوچکی از ابزارهای الکترونیکی است که در یک دوربین معمولی استفاده می شوند. یک لنز دید کوچک توسط سازندگان در نزدیکی بالای قاب خودکار قرار داده شده است. همچنین یک میکروفون وجود دارد که به شما امکان ضبط صدا را با حساسیت بالا می دهد. این دوربین شکل روان نویس، دارای یک باتری لیتیوم یونی قدرتمند قابل شارژ داخلی است که می تواند ساعت ها با شارژ دوام بیاورد. همچنین معمولاً در صورت شارژ کامل تا ۱۰۰ دقیقه دوام می آورد. از آنجایی که نمی تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد، می توانید آن را در زمانی که استفاده نمی کنید خاموش کنید. روشن و خاموش کردن آنها بدون اینکه دیگران متوجه شوند، تنها با یک لمس بسیار ساده است.

اگر به طور اتفاقی یک عمل غیر قانونی یا چیزی که می خواهید گزارش دهید، اتفاق افتاد، می توانید به جای تلفن همراه خود از خودکار دوربین دار شارژی نیز استفاده کنید تا توجه کسی را جلب نکنید. همچنین می توانید از این محصول برای عکس گرفتن از اطلاعات مهم، تابلوهای خیابان، پلاک وسایل نقلیه و موارد دیگر استفاده کنید. در واقع هر کسی می تواند با استفاده از قلم های جاسوسی خلاق باشد و نیاز های مختلف امنیتی خود را به وسیله آن تأمین کند.

کاربرد دوربین ممور خور بیسیم خودکاری

این یک دوربین ممور خور بیسیم خودکاری برای تقلب امتحان است. ضبط های مخفیانه آن کاملا به صورت محتاطانه عمل می کند. بسیاری از جنایات به دلیل فقدان شواهد ثبت نشده یا بدون محاکمه می مانند. شواهد یا حذف می شوند یا به خوبی ثبت نمی شوند تا طرف مورد سوء استفاده از آن به عنوان دفاع استفاده کند. زمان آن است که همه چیز را در دست بگیریم و از این مدل دوربین های جاسوسی برای ثبت وقایع و ارائه به عنوان مدرک استفاده کنیم. در نتیجه با ارائه شواهد ملموس به دادگاه از حقوق خود با قانون محافظت کنید. این روان نویس دوربینی از کارت حافظه ۳۲ گیگ پشتیبانی می کند‌. برای همین دلیل به وسیله رابط USB بر روی بدنه، می توانید اطلاعات گرفته شده را بر روی کامپیوتر یا لپ تاب به اشتراک بگذارید.

بسیاری از ما که والدین شاغل هستیم، خیلی زود پس از تولد نوزاد به سر کار می رویم. این موقعیت نیز به پرستاران بچه اجازه می دهد تا جای شما را در زمانی که شما نیستید تصاحب کنند. اما اغلب اوقات دیده می شود که پرستاران کودک فراتر از مسئولیت های خود عمل می کنند یا حتی این مسئولیت ها را بر عهده نمی آیند. همچنین آن ها نیز اشیاء قیمتی و پول را از خانه صاحبش سرقت کرده و یا از همه بدتر. به کودک آسیب می رسانند. در این راستا برای اینکه شما از همه چیز اطمینان کامل داشته باشید، چنین اعمالی را می توان در این مدل از دوربین های مخفی در حین عمل ضبط کنید. همچنین با قرار دادن این خودکار دوربین دار در کنار میز کار یا داخل جا مدادی کسی به بودن آن هیچ شکی نمی کند.

قیمت خودکار دوربین دار ارزان

قیمت خودکار دوربین دار ارزان

طیف گسترده ای از انواع و اقسام مدل های دوربین مداربسته برای تضمین امینت مکان مد نظر کاربران ارائه شده است. هر کدام از این محصولات با توجه به نیاز کاربران دارای قابلیت های متفاوتی هستند. یکی از این دوربین های محبوب که کاربرد های زیادتری نسبت به مدل های معمولی دارد، این خودکار دوربین دار برای تقلب است که به یکسری ویژگی های عالی نیز مجهز می باشد.  این دوربین خودکاری ارزان بوده و به صورت عمده و خرده در فروشگاه دوربین مخفی کوچک شارژی به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید