دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

فروش دوربین کوچک وای فای شارژی

فروش دوربین کوچک وای فای شارژی با بهترین شریط به صورت عمده و خرده هم اکنون آغاز شد.  دوربین کوچک وای فای شارژی‌‌ جزء پرطرفدارترین ها می باشد و از نظر ویژگی های فنی همانند دیگر دوربین های بی سیم است. با این دوربین می توانید مدارک مهمی را در مواقع مختلف زندگی روزمره جمع آوری کنید. این دوربین ها دارای لنز فوق‌ العاده ریزی هستند که در داخل بدنه کوچک ادغام شده است. در‌ نتیجه به خوبی در‌ مقابل دید اشخاص داخل محیط مخفی می مانند. این دوربین ها دارای انواع مختلفی هستند که به طرز بسیار مبتکرانه و هوشمندانه طراحی شده اند.

جهت آشنایی بیشتر با دوربین مخفی بدون سیم فلتی s06 رم خور همراه ما باشید:

فروش دوربین کوچک وای فای

دوربین مخفی بدون سیم فلتی s06 رم خور

دوربین مخفی بدون سیم فلتی s06 رم خور از دوربین هایی است که به راحتی در محیط استتار می شود. چراکه از اندازه کوچک و وزن سبک بهره می برد و کسی را متوجه دوربین بودن خود نمی کند. این دوربین همانند سایر دوربین ها از آپشن های ضبط فیلم و صدا، انتقال آنلاین تصاویر و عکس از راه دور، پشتیبانی از کارت حافظه، اعلان هشدار و ویژگی تشخیص حرکت و غیره بهره می برد. این دوربین مداربسته جاسوسی راه اندازی آسانی دارد زیرا بدون سیم کار می کند و نیازی به دستگاه های ضبط کننده اضافی ندارد. همچنین تمام فایل های گرفته شده را برای ذخیره سازی طولانی مدت داخل آن نگه می دارد. این کارت حافظه دارای سقف گنجایش تا ۱۲۸ گیگابایت است که حجم بسیار بالایی از تصاویر و فیلم ها را داخل خود ذخیره می کند.

باتری داخلی یکی ‌از ویژگی های منحصر بفرد دوربین مداربسته بسیار کوچک وای فای فلتی ۸ مگاپیکسل است که کارکرد یک برق اضطراری دارد. این باتری از جنس لیتیوم یونی است که دارای ظرفیت ۱۲۰۰MAH است. با این ویژگی می توانید برای مکان حساس و دور از دسترس برق از آن استفاده کنید و کوچکترین جزئیات داخل محیط را با این ویژگی از دست نخواهید داد. بعد از تمام شدن شارژ این باتری می توانید آن را به شارژ مخصوص از طریق USB متصل کنید. لازم به ذکر است بدانید در صورت نیاز به ضبط مداوم می توانید این دوربین را به شارژ مستقیم متصل کنید و از فیلمبرداری شبانه روزی اطمینان حاصل کنید.

فروش دوربین کوچک وای فای

دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی باتری دار

اندازه خیلی ریز این دوربین مخفی فلتی موجب شده است تا برای اثبات وقایع ناگوار مانند سرقت در محل کار، ضربه به ماشین توسط اشخاص و غیره از آن استفاده کنید. تکنولوژی تحت شبکه دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی باتری دار موجب شده است تا از محل کار یا تعطیلات، منازل خود را به صورت زنده تحت نظر داشته باشید. به این معنی می توانید ویدیوهای محیط مربوطه را از طریق گوشی های هوشمند، لپ تاپ و کامپیوتر شخصی دریافت کنید. کاربران می توانند این فیلم ها را به صورت دلخواه برای بازیابی های بعدی دانلود کنند.

این دوربین مداربسته آی پی بسیار کوچک فلتی دارای قابلیت تشخیص حرکت است که در صورت فعال کردن این ویژگی می توانید از کوچکترین حرکت اشخاص یا اشیاء در محیط مطلع شوید. به این معنی دوربین در حالت آماده باش می رود و می تواند فضای بیشتری از کارت حافظه و شارژ باتری را برای فیلم های مهمتر نگه دارد. این ویژگی همانند یک سیستم هشدار دهنده عمل می کند و در مواقع تشخیص حرکت، می تواند آلارم سریع خود را به نرم افزار مخصوص گوشی هوشمند ارسال کند.

مموری رم این دوربین وای فای کوچک فلتی‌ دارای قابلیت بازنویسی فایل های قدیمی دارد. به این گونه که در هنگام پرشدن حافظه کارت حافظه به طور خودکار به حذف فیلم و تصاویر قدیمی می پردازد.

فروش دوربین کوچک وای فای

ویژگی های مهم دوربین وای فای دار ریز فلتی

میکروفون این دوربین کوچک توانایی شنود صدای محیط را از شعاع و متراژ بالا‌را ارائه می دهد. از این رو می توانید از فیلمبرداری های همراه صدای واضح محیط بهره مند شوید‌ و درک بیشتری از رویداد های محیط داشته باشید. یکی از ویژگی های محبوب این دوربین مخفی بدون سیم رم خور فلتی، دارا بودن رزولوشن تصویر ۸ مگاپیکسل است. با این آپشن می توانید تصاویر بسیار واضح و خوانا را از مکان مورد نظر دریافت کنید. همچنین از نوشته های متنی محیط به صورت قابل تشخیص بهره مند شوید.

نصب و راه اندازی این دوربین بسیار ساده است و نیازی به تخصص کافی ندارد. همچنین باتری داخلی این دوربین در مواقع ضبط مداوم می تواند تا ۲ ساعت کار کند اما در هنگام تنظیم حالت تشخیص حرکت قادر به ضبط تا ۵ ساعت و یا بیشتر می باشد. از این دوربین پرفروش مخفی می توانید برای نصب در محیط کار، اتاق کودک، اتاق افراد مسن و غیره استفاده کنید.

فروش دوربین کوچک وای فای

فروش دوربین کوچک وای فای

انواع دوربین مداربسته مخفی وای فای دار را هم اکنون از این سایت می توانید ثبت سفارش کنید. دوربین های ریز جاسوسی، در شکل ها و طرح هایی ساخته شده اند که برای کاربران و رهگزران غیر قابل تشخیص باشند. این اشکال عبارتند از خودکار، چراغ، ساعت، عینک، دکمه، جاسوئیچی، کلید و غیره. همه این مدل دوربین ها را می توانید با ارزان ترین قیمت از بازرگانی تکنو دوربین سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید