دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

مرکز خرید دوربین بی سیم کوچک

مرکز خرید دوربین بی سیم کوچک آماده ارائه انواع دوربین های مخفی ریز برای جاسوسی می باشد. ما بهترین دوربین های ریز جاسوسی را برای کاربرد های مختلف و مکان های گوناگون به شما معرفی خواهیم کرد. دوربین های بیسیم مخفی را می توان با خود حمل کرد بدون اینکه نیازی به کابل کشی و دستگاه ضبط باشد. در ادامه با این دسته از دوربین های مداربسته وایرلس کوچک مخفی آشنا خواهیم شد.

دوربین های مداربسته بیسیم کوچک

دوربین های مداربسته کوچک بی سیم به آنها مینی دوربین ها یا دوربین های مینیاتوری  می گویند این دوربین ها به دلیل سایز کوچک و بیسیم بودن آنها قابلیت نصب در هر  مکانی را دارند به صورتی که می توان آنها در وسایل  و دکوراسیون خانه و یا محل کار و غیره جاسازی کرد بدون اینکه کسی متوجه حضور آنها شود. معمولا از دوربین های کوچک بی سیم در منازل برای نظارت پرستاران از سالمندان و کودکان در صورت عدم حضور صاحب خانه و یا والدین استفاده می شود. هم چنین می توان این دوربین های کوچک را در محل کار در لای کتاب ها یا در خودکار روی میز داخل وسایل اتاق کارمندان قرار داد تا نظارت کامل برعملکرد کارمندان به عمل آید.

از این نوع دوربین ها برای جاسوسی نیز استفاده می شودو یا حتی برای کارهای پزشکی مانند اندوسکوپی و یا کولونوسکوپی نیز استفاده می شود. اگر برای جمع آوری مدارک از دوربین های مخفی بیسیم ریز استفاده می کنید حتما باید قبل از نصب آن  مجوز های قانونی را دریافت کرده باشید تا منجر به رد آن به دلیل نقض قانون حقوق شهروندی و حریم شخصی افراد نشود.

دوربین های بی سیم کوچک انواع محتلفی دارند که بر اساس محل نصب و سایز آنها نام گذاری شده اند ازجمله دوربین های بند انگشتی، دوربین های لامپی، دوربین های ساعتی ، دوربین های خودکاری، دوربین های اس کیو تی مربعی ، دوربین های اس کیو تی دایره ای، دوربین های فلتی و غیره هستند.

مرکز خرید دوربین بی سیم کوچک

ویژگی های دوربین های بیسیم ریز:

این نوع دوربین ها از نامشان چیداستدکه نیازی به سیم کشی خاصی ندارند و بدون سیم و دستگاه دی وی آر برای ضبط تصاویر و فیلم هاهستند. دوربین های بیسیم ریز از طریق وای فای داخلی ای مودم اطراف یا محلی می توانند به گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی کابر توسط نرم افزار های مخصوصو متصل شوند و فیلم ها و تصاویر ضبط شده را گوشی و لا لپ تاپ کابر انتقال دهند و هم از این طریق کاربر می تواند به صورت آنلاین نظارت کامل بر محل نصب دوربین را داشته باشد.

در برخی از مدل های دوربین های مینیاتوری بی سیم نیازی به اتصال به مودم خارجی یا محلی نبوده و این نوع دوربین ها سیم کارت خور هستند و از طریق  اینترنت سیم کارت داخلی اطلاعات را به کاربر منتقل می کنند. سیم کارت های قابل پشتیبانی در آنها ایرانسل، همراه اول و رایتل می باشد. بدنه دوربین های ریز بی سیم از جنس فلز مقاوم بوده که ضد آب و ضد گردو غبار هستند و می توان این نوع دوربین ها را هم در فضای باز و هم درفضای بسته نصب کرد و مناسب برای هر نوع شرایط آب و هوایی مانند آفتابی و برفی و غیره هستند.

دوربین های مینی بی سیم جاسوسی

دوربین های مینی بی سیم دارای محلی برای نصب کارت حافظه هستند و از کارت حافظه هایی با ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می کنند. در این نوع دوربین  در هر 30 روز یک بار تصاویر و فیلم های گرفته شده قدیمی در کارت حافظه آنها به وصورت خودکار حذف خواهند شد و برای ذخیره کردن اطلاعات داخل کارت حافظه آنها می توان آن را جدا کرده و به گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی انتقال داد.

دوربین های مینی بی سیم قابلیت شنود صدای اطراف تا 15 الی 20 متر را دارند و دارای میکروفون واسپیکر داخلی هستند و مکالمه دو طرفه نیز می توانند ایجاد کنند. این نوع دوربین های مخفی مینیاتوری بی سیم ریز دارای لنز های ثابت و با چرخش تا حدود 90 درجه هستند و لنز آنها بسیار ریز بوده و دارای ماسک حریم شخصی می باشد به طوری که در محل نصب نمی توان آن را به خوبی تشخیص داد.

کیفیت تصاویر دوربین های کوچک بی سیم معمولا 2 الی 5 مگاپیکسل و به صورت اچ دی، فول اچ دی، و 4 کا می باشند. لنز این نوع دوربین ها دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز بوده که دید در شب رنگی  آنها تا 30 متر در تاریکی مطلق می باشد. در برخی از مدال ها دارای ال ای دی های با نور سفید هستند که دید در شب آنها به صورت سیاه و سفید  می باشد. تامین انرژی برق دوربین های ریز بی سیم از طریق باتری لیتیومی داخلی قابل شارژ 5 ولتی می باشد.

مرکز خرید دوربین بی سیم کوچک

مرکز خرید دوربین بی سیم کوچک

مرکز خرید دوربین مداربسته منصوری دارای کارشناسان فروش مجرب و کار آزموده در زمینه معرفی و راهنمایی شما عزیزان برای خرید و نصب دوربین های مداربسته می باشد. دوربین های مداربسته دارای مدل ها و طرح های متفاوتی است که تمامی این مدل ها در تکنو دوربین به فروش می رسند. دوربین های مخفی بدون سیم از دسته مهمترین و پر فروش ترین دوربین های مداربسته موجود محسوب می شوند که با قیمتی ارزان به فروش می رسند. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مخفی ریز همین حالا تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید