دوربین سیم کارتی

خرید دوربین سیم کارت خور کوچک V380

خرید دوربین سیم کارت خور کوچک V380 با بهترین قیمت را حق خود بدانید. این تهیه این دوربین مداربسته مخفی، با یک تیر سه نشانه را زده اید. این دوربین مداربسته ریز جاسوسی هم سیمکارت خور بوده، هم رم خور بوده و هم وایرلس است. این بدین معناست که دارای اینترنت داخلی جهت انتقال تصاویر، به سیم کشی نیاز ندارد و همچنین نیازی به تهیه دستگاه دی وی آر برا ضبط و ذخیره سازی تصاویر نیست. در ادامه با این دوربین مداربسته کوچک بیسیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

دوربین مداربسته مدل وی 380

شرکت وی 380 یکی از کمپانی های معروف در تولید سیستم های دوربین مداربسته می باشد این کمپانی  انواع دوربین های وی 380 اس، وی 380 پرو، وی 380 لامپی را تولید می کند. شرکت وی 380 پس از توسعه طیف بسیار وسیعی از انواع دوربین های بیسیم یا وای فای دار، دوربین های امنیتی خانگی، دوربین های تحت شبکه ای برای فضا های داخلی و خارجی، دوربین لامپی وی 380 اس و دوربین چرخشی وی 380 را وارد بازار کرده است.

انواع دوربین های وی 380 شامل:

دوربین بیسیم چرخشی وی 380: این نوع دوربین را می توان از راه دور نوع چرخش آن و زاویه دید ان را به صورت آنلاین تغییر داد. دوربین وی 380 لامپی: دوربین های لامپی وی 380 نیز بیسیم بوده و همه قابلیت های دوربین های سیم کارتی وی 380 را دارد. بولت بیسیم وی 380 ، دوربین های مینی  اسپیدام بیسیم وی 380، دوربین پانوراما وی 380.

دوربین مداربسته سیم کارت خور وی 380 در واقع از نوع دوربین های مداربسته بیسیم می باشد که توسط اینترنت داخلی سیم کارت آن انتقال تصاویر و فیلم ها را از راه دور انجام می دهد. دوربین های وی 380 سیم کارتی کاملا بیسیم بوده و نیازی به دستگاه ضبط کننده دی وی آر نداشته و از این لحاظ نیز بسیار کم هزینه هستند. همه ی دوربین های وی 380 سیم کاذت خور با سیستم عامل های اندورید و ای او اس و لپ تاپ های خانگی همخوانی داشته و آنها را ساپورت می کنند. سیم کارت داخل دوربین های وی 380 میتواند از اپراتور های رایتل، همراه اول، ایرانسل باشد.

خرید دوربین سیم کارت خور کوچکخرید دوربین سیم کارت خور کوچک

مشخصات فنی دوربین های مداربسته سیم کارتی v380

لنز دوربین های وی 380 سیم کارتی دارای کیفیت 2 مگاپیکسل بوده و رزولویشن ان به صورت 1080 در 1920 مگا پیکسل است. و تصاویر  وفیلم ها را به صورت فول اچ دی ضبط می کند. لنز این نوع دوربین های بیسیم وی 380 از نوع ثابت بوده و دارای زاویه چرخشی تا 170 درجه است.هم چنین لنز این نوع دوربین های دارای چراغ هایی با ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز بوده و تصاویر و فیلم ها را به صورت رنگی در تاریکی شب تا برد 20 متر ضبط می کند.

دوربین وی 380 سیم کات خور دارای شیار هایی برای تعبیه کرات حافظه می باشد و می تواند از رم کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی کند. در صورتی که تصاویر و فیلم های داخل رم بیشتر از سی روز در آن قرار گیرد می تواند به طور خودکار آنها را حذف کند. دوربین های بیسیم رم خور وی 380 دارای سنسور های حساس به حرکت و صدا در محیط هستند و با کوچکترین صدا و حرکت در محیط شروع به فیلمبرداری می کنند. میکروفون و اسپیکر داخلی دوربین های سیم کارتی وی 380 صداها را درمحیط پخش و ضبط می کند و می تواند حتی مکالمه دو طرفه ایجاد کند.

دوربین مخفی متصل به موبایل بی سیم

دوربین های وی 380 از نوع بیسیم برای تامین انرژی برق خود دارای باتری های لیتومی مقاوم قابل شارژ هستند که می تواند در صورت شارژ کامل و فول به صورت مداوم و بدون وقفه تا 24 ساعت فیلم برداری کند برای شارژ باتری دوربین آداپتور مخصوص 12 ولت با جریان خروجی 2 آمپر در نظر گرفته شده است. سیم کارت داخل دوربین های وی 380 می تواند از طریق نرم افزار مخصوص اندروید یا ای او اس و یا ویندوز فیلم ها و تصاویر گرفته شده را به گوشی همراه کاربر منتقل کند. و می توان از راه دور  به صورت آنلاین محل نصب دوربین را مشاهده و نظارت کرد.

کارت حافظه ی داخل دوربین را می توان ازآن جدا کرده و برای بکاپ گیری و ذخیره سازی تصاویر و فیلم هایم داخل آن به گوشی همراه و یا لپ تاپ های خانگی متصل کرد. کیس یا بدنه دوربین های سیم کارتی خور وی 380 از فلز ساخته شده و کاملا مقاوم و ضد ضربه و ضد آب می باشد و بناربرین این نوع دوربین ها را می توان در هر شرایط آب و هوایی مانند ابری، برفی، و آفتابی و غیره نصب کرد. دوربین های بیسم وی 380 سیم کارتی دارای پایه های بلندی بوده که توسط آن محکم به محل مورد نظر نصب می شوند.

حساس به حرکت

این دوربین حساس به حرکت اشخاص میباشد و میتوانید برای جلوگیر از پر شدن حافظه گزینه motion را در آن فعال کنید تا در صورت حرکت اجسام شروع به فیلم برداری کند و در صورت فعال بودن گزینه alarm دوربین در صورت مشاهده اشخاص به موبایل شما هشدار میدهد.

دید در شب دوربین مخفی

با کمک تکنولوژی دید در شب IR به شما امکان میدهد جزئیات بیشتری ضبط کنید و تصاویر ویدیویی واضح تری برای شما به ارمغان میاورد. نصب و راه اندازی این دوربین بسیار آسان بوده و نیاز به سیم کشی و دستگاه dvr و مانیتور ندارد. توجه داشته باشید برای انتقال تصویر از راه دور و کنترل دوربین نیاز به مودم دارد. این دوربین تصاویر را به صورت دایره وار نمایش داده و همانند دوربین های سایر دوربین های مداربسته مخفی دیگر در هر جایی مخفی خواهد شد. لذا می توانید این دوربین را در هر جایی مخفی کنید.

خرید دوربین سیم کارت خور کوچک

دوربین سیم کارت خور کوچک

امروزه نسل جدید دوربین های مداربسته بیسیم یا سیم کارت خوربه دلیل کارایی بیشتر در انتقل داد ها در بستر اینترنت داخلی و نصب و راه اندازی آسان  طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. دوربین های سیم کارت خور در حال حاضر بیشترین متقاضی را دارند و استفاده از آنها بسیار آسان بوده و هزینه ای زیادی برای نصب و راه اندازی  ندارند. شرکت های زیادی برای تولید دوبین های سیم کارت خور وجود دارند یکی از این شرکت های معروف وی 380 می باشند . این کمپانی انواع دوربین های مداربسته ی نوع وای فای دار و یا بیسیم  و دوربین های سیم دار یا تحت شبکه ای را تولید می کنند و به صورت کلی انواع دوربین های بیسیم تولیدی شرکت وی 380 عبارتند از دوربین های بیسیم سیم کارتی وی 380، وی 380 نوع لامپی که جز دوربین های جاسوسی محسوب می شوند، وی 380 پرو، دوربین های بیسیم وی 380 چرخشی ، دوربین های بولت وی 380 ، دوربین های پانوراما وی 380، دوربین های مینی اسپیدام یا چرخشی وی 380 می باشند.

دوربین مداربسته سیم کاتر خور وی 380 از نوع دوربین های بیسیم یا تحت شبکه ای بوده که برای انتقال تصاویر و فیلم های گرفته شده نیازی به اینترنت خارجی ندارد و از طریق  اینترنت داخلی سیم کاتر داده ها را به گوشی همراه یا لپ تاپ کاربر منتقل می کند این نوع دوربین ها از این لحاظ بیسیم هستند که برخلاف دوربین های آنالوگ نیازی به نصب دستگاه ضبط کننده دی وی آر ندارند در نتیجه بدون نیاز به سیم کشی و کابل کشی نصب می شوند و از این لحاظ بسیار کم هزینه بوده و نصب آنها راحت تر است.

دوربین سیم کارت خور وی 380 از همه اپراتور های ایرانسل، همراه اول ، رایتل پشتیبانی می کند وبا نرم افزار های اندروید، آی او اس ، و ویندوز همخوانی دارند

مشخصات فنی دوربین وی 380 سیم کارتخور بیسیم

بدنه یا کیس دوربین های وی 380 سیم کارتی از جنس فلز ساخته شده است و ضد ضربه و ضد گردوغبار بوده و کاملا مقاوم در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی می باشند بنابراین این نوع دوربین ها را می توان در فضای بیرون بدون هیچ مشکلی نصب کرد. لنز دوربین های وی 380 سیم کارتی دارای کیفیتی برابر با 2 مگا پیکسل بوده و رزولویشن 920 در 1080 مگا پیکسل داشته و تصاویر و فیلم های گرفته شده در آنها به صورت فول اچ دی می باشد.

همچنین لنز این مدل دوربین های وی 380 بیسیم دارای  چراغ هایی با ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز می باشند که باعث ضبط تصاویر و فیلم ها در تاریکی مطلق شب هب صورت رنگی می شود در واقع قدرت دید در شب رنگی این نوع دوربین های وی 380 تا 20 متر می باشد. از دیگر مشخصات لنز دوربین های سیم کارتی وی 380 ثابت بودن آنهاست و می توانند تا 170 درجه بچرخند.

رم دوربین مخفی

تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط دوربین در رم یا کارت حافظه تعبیه شده در دوربین ذخیره می شود. این مدل دوربین های وی 380 از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می کنند. دوربین وی 380 را می توان جوری تنظیم کرد که به صورت خودکار هر سی روز یکبار تصاویر و فیلم های قدیمی را حذف کرد. اسپیکر و میکروفون داخلی دوربین های  وی 380 صداهای محیط را ضبط و حتی می تواند پخش کند در نتیجه ضبط فیلم در این مدل دوربین ها همراه با صدا می باشد .

دوربین های بیسیم وی 380 داری سنسور های حساس به حرکت و صدا هستند وبا تشخیص اولین حرکت و صدا شروع به ضبط فیلم وتصاویر می کنند و این ویژگی باعث می شود که رم آن از موارد بدون استفاده پر نشود و فقط وقایع مهم ضبط شوند. دوربین های بیسیم وی 380 برای تامین انرژی خود از باتری های داخلی قابل شارژ لیتومی استفاده می کنند این باتری  در حالت فول شارژ میتوانند به صورت 24 ساعت بدون وقفه فیلم برداری کنند و همچین این مدل باتری ها را با آداپتور مخصوص 12 ولتی با جریان خروجی 2 آمپر می توان شارژ کرد.نصب دوربین های وی 380 سیم کارتی بسیار آسان بوده و این مدل دوربین ها را بر روی پایه های فلزی نسبتا بلند در محل مورد نظر  نصب می کنند.

خرید دوربین سیم کارت خور کوچک

خرید دوربین سیم کارت خور کوچک

با خرید دوربین سیمکارت خور کوچک، هر جا رفتید، فیلم بگیرید. دوربین مخفی جاسوسی سیمکارتی 360 درجه بوده و بدون یک ذره نقطه کور مکان مد نظر را به خوبی فیلم برداری می کند. این دوربین متصل به اینترنت و همچنین انواع دوربین های مداربسته مخفی بی سیم را می توانید با قیمتی ویژه به صورت عمده و خرده از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری تهیه کنید. ما دنیایی از دوربین های مخفی وایرلس را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی به فروش می رسانیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید