دوربین مداربسته رم خور

فروش دوربین مدار بسته رم خور ارزان

فروش دوربین مدار بسته رم خور ارزان آغاز شد. فروش دوربین مداربسته رم خور ارزان قیمت توسط تکنو دوربین بانه. انواع دوربین های مداربسته مموری خور بولت، دام، اسپید دام و مخفی را می توانید به قیمتی منصفانه از این مرکز فروش خریداری کنید. دوربین های مداربسته حافظه دار جدیدترین نسل دوربین های مداربسته بیسیم هستند که برای ضبط تصاویر نیازی به ز ندارند. با ما همراه باشید تا با این دوربین های مداربسته رمخور بیشتر آشنا شوید:

دوربین های مداربسته وایرلس

دوربین های مداربسته برای ذخیره فیلم ها وتصاویر گرفته شده ی خود به دستگاه دی وی آر یا کارت حافظه ( رم) نیاز دارند. دستگاه ضبط کننده دی وی آر حافظه داخلی ندارند و باید یک حافظه جانبی تحت عنوان هارد دیسک بر روی آن نصب کرد. اما امروزه دوربین های مداربسته رم خور با داشتن کارت حافظه با پشتیبانی از ظرفیت های مختلف میتوانند عکس ها و فیلم های گرفته شده را در خود ذخیره کنند. کارت حافظه را می توان از دوربین جدا کرده و به گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی متصل کرد و اطلاعات داخل آن را به صورت فایل جداگانه در گوشی یا لپ تاپ ذخیره و نگهداری کرد.

دوربین های مداربسته رم خور به طور کلی بیسیم بوده و نیازی به دستگاه ضبط کننده دی وی آر و سیم کشی و کابل کشی ندارند و از این لحاظ بسیار مقرون به صرفه هستند. ظرفیت کارت حافظه دوربین های مداربسته بسته به نوع دوربین دارد و کارت حافظه دوربین های مداربسته از ظرفیت 32 گیگابایت تا 128 گیگابایت وجود دارند و ومی توانند از 6 روز تا 30 روز تصاویر و فیلم ها را در خود ذخیره کنند.

فروش دوربین مدار بسته رم خور ارزان

دوربین های مداربسته رم خور

اکثر دوربین های مداربسته رم خور برای انتقال تصاوی رو فیلم های خور به وای فای داخلی یا اینترنت نیاز دارند و این نوع دوربین های رم خور به آنها دوربین های تحت شبکه ای رم خور نیز می گویند. دوربین های مداربسته رم خور را می توان به مودم خود در محل نصب متصل کرد و از این طریق با گوشی همراه یا لپ تاپ به مشاهده آنلاین در بستر اینترنت پرداخت البته این نوع دوربین ها فاقد سیم کارت داخلی هستند و باید حتما به وای فای محلی متصل شوند از معایب این نوع دوربین های رم خور وای فای دار محدودیت در پوشش دهی وای فای ای مودم می باشد زیرا که تا مسافت مشخصی که وای فای سیگنال دارد  و می توان از دوربین استفاده کرد در صورت دور کردن فاصله مشخص مودم از دوربین ارتباط بین کاربر و دوربین قطع خواهد شد.

در برخی از مدل های دوربین مداربسته رم خور به اینترنت داخلی سیم کارت داخل دوربین متصل هستند و از این طریق  می توان حتی در فاصله های بسیار دور نیز به صورت آنلاین از طریق گوشی همراه یا کامپیوتر تصاویر و فیلم ها را  در بستر اینترنت مشاهده کرد. این مدل دوربین های رم خور سیم کارتی   از لحاظ پوشش دهی اینترنت مشکلی ندارند و کاربر هر کجا باشد می تواند با دوربین از طریق اینترنت داخلی آن ارتباط برقرار کرد.

دوربین های مموری خور و قابلیت حساس به حرکت

یکی از قابلیت های دوربین مداربسته رم خور داشتن سنسور حساس به حرکت و صدا می باشد که به محض تشخیص حرکت اشیا و افراد و صداها در محیط  شروع به ضبط فیلم وتصاویر می کند و نقطه به نقطه سوژه را تعقیب می کند این ویژگی دوربین های رم خور باعث می شود که کارت حافظه یا رم دوربین از موارد غیر ضروری پر نشود و تنها موارد مهم ضبط و ذخیره شوند و به نوعی در مصرف کارت حافظه صرفه جویی می شود. از قابلیت های دوربین های بیسیم رم خور این است که در صورتکی که  کارت حافظه دوربین پر شود و دیگر جای برای ذخیره فیلم ها و تصاویر را نداشته باشد این امکان وجود دارد که تصاویر و فیلم های قدیمی شده که در دوربین به مدت سی روز ذخیره شده است به صورت خودکار حذف شوند. البته در برخی از مدل های دوربین های رم خور که دارای کارت حافظه با ظرفیت کمتر تا  32 گیگابایت را دارند امکان حذف خودکار فیلم و تصاویر قدیمی هر 6 الی 10 روز می باشد.

دوربین های مداربسته رم خور دارای اسپیکر و میکروفن داخلی هستند و صداهای محیط را در رم خود ذخیره می کنند در واقع به آنها دوربین های میکروفون دار نیز می گویند. قبل از خرید دوربین های مداربسته رم خور به سرعت کارت حافظه آن برای ذخیره سازی داده ها باید دقت کرد  ودر صورت پایین بودن سرعت کارت حافظه کیفیت تصاویر و فیلم گرفته شنده نیز پایین می آید. از معایب دوربین های مداربسته رم خور درواقع امینت پایین آنها می باشد زیرا در صورت سرقت رم یا کارت حافظه هیچ داده و مدارک معتبری برای شواهد وجود ندارد بنابراین از دوربین های رم خور برای مکان هایی با حساسیت کم استفاده می شود.

فروش دوربین مدار بسته رم خور ارزان

فروش دوربین مدار بسته رم خور ارزان

دوربین های مداربسته رم خور دارای انواع متفاوتی هستند که در مدل های دام، بولت، اسپید دام، مخفی، دوربین لامپی، چشم ماهی، عروسکی و غیره موجود است. این دوربین های مداربسته که به آنها دوربین های حافظه دار نیز گفته می شود، به راحتی نصب شده و کاربر می تواند به راحتی مکان نصب آن را تغییر دهد. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته مموری خور همراه با گارانتی می توانید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس حاصل فرمائید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید