دوربین مداربسته برای باغ

فروش دوربین مداربسته شارژی برای باغ

فروش دوربین مداربسته برای باغ با بهترین قیمت. با کیفیت ترین دوربین مداربسته شارژی را برای باغ و مزارع خود می توانید از فروشگاه امنیتی منصوری خریداری کنید. این دوربین های مداربسته خورشیدی در دو نوع بولت و دوربین اسپید دام چرخشی ارائه خواهند شد. ما در ادامه به معرفی و این دوربین های بیسیم باتری خور سولار بپردازیم:

برای استفاده از دوربین مداربسته شارژی در باغ خود، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  1. انتخاب دوربین مناسب: برای باغ خود دوربینی با ویژگی‌های مناسب انتخاب کنید. به عنوان مثال، دوربین با کیفیت تصویر بالا، قابلیت ضبط ویدئویی، قابلیت ضبط در شب، قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم و مقاومت در برابر عوامل جوی ممکن است مناسب باشد.
  2. منطقه نصب دوربین: قبل از نصب دوربین، بهتر است محلی را انتخاب کنید که به طور مستقیم دسترسی به باغ داشته باشد و امکانات لازم برای نصب و نگهداری دوربین شامل منبع تغذیه و اتصال به شبکه را داشته باشد.
  3. منبع تغذیه: دوربین‌های مداربسته شارژی از طریق باتری کار می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که دوربین دارای باتری با ظرفیت کافی است و میزان شارژ آن را به طور دوره‌ای بررسی کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به شارژ مجدد، بتوانید به راحتی به دوربین دسترسی داشته باشید.
  4. اتصال به شبکه بی‌سیم: اگر دوربین شبکه بی‌سیم دارید، بررسی کنید که برای برقراری ارتباط با شبکه Wi-Fi خانه خود قابلیت دارد و نیاز به نصب آنتن خارجی یا تقویت‌کننده سیگنال ندارد. اطمینان حاصل کنید که سرعت و پوشش شبکه برای ارتباط با دوربین مناسب است.
  5. حفاظت در برابر آب و هوا: یکی از نکات مهم در نصب دوربین مداربسته در باغ، مقاومت در برابر آب و هوا است. اطمینان حاصل کنید که دوربین مناسب برای شرایط هوایی باغ شما است و در معرض باران یا آب‌ریزی قرار گرفته باشد.
  6. ذخیره‌سازی و دسترسی به فایل‌ها: بررسی کنید که دوربین دارای قابلیت ذخیره‌سازی داخلی است و یا اینکه تصاویر و ویدئوها را به صورت آنلاین در یک سرویس ابری مانند Dropbox یا Google Drive ذخیره می‌کند. از این طریق می‌توانید به راحتی به فایل‌های دوربین دسترسی پیدا کنید.
  7. نصب و آموزش: دقت کنید که دوربین را در موقعیت مناسبی نصب کنید که دید خوبی از محیط باغ را بدهد. همچنین، با دستورالعمل‌های نصب و راه‌اندازی دوربین و نرم‌افزار مربوطه آشنا شوید تا بتوانید به طور صحیح از دوربین استفاده کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید دوربین مداربسته شارژی را در باغ خود نصب کرده و امنیت باغ را بهبود دهید

دوربین های مداربسته شارژی

دوربین های مداربسته شارژی در واقع از نوع دوربین های مداربسته بیسیم هستند که برای تامین برق نیازی به اتصال مستقیم به برق شهری را ندارندو از باتری های داخلی استفاده می کنند. این نوع دوربین های شارژی بیسیم بریا مناطقی که امکان سیم کشی و یا برق وجود ندارد مناسب می باشد. دوربین های مداربسته شارژی بیسیم در واقع همان دوربین های  مداربسته خورشیدی هستند که معمولا برای مناطق دور افتاده و یا مکان های وسیع مانند باغات و یا سوله های کارخانجات و یا بزرگ راه های بزرگ کنار جاده های مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین های  مداربسته خورشیدی در واقع دارای پنل هایی حاوی سلول های خورشیدی رد قسمت بالایی خود هستند که انر ژی خورشیدی را در طول روز جذب کرده و به انرژی الکتریکی در باتر ی های داخل دوربین تبدیل می کنند و به این صورت در طول شبانه روز انر ژی لازم برای روشن ماندن دوربین تامین می شود. پنل های خورشیدی این نوع دوربین ها از جنس منو کریستال هستند که می توانند حتی در هوای ابری و نور کم انرژی خورشیدی را دریافت کنند.

فروش دوربین مداربسته برای باغ

دوربین های سولار

دوربین های سولار کاملا بیسیم بوده ونیازی به کابل کشی و هم چنین به دستگاه ضبط کننده دی وی آر نیازی ندارند و از این لحاظ مقرون به صرفه هستند. دوربین های بیسیم خورشیدی دارای رم یا کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت هستند و می توانند از طریق برنامه های مخصوص اندروید یا ویندوز و ای او اس تصاویر و فیلم ها را به صورت آنلاین مشاهده و یا ذخیره کرد. این دوربین ها دارای قابیلت حذف خودکار تصاویر و فیلم های قدیمی در کارت حافظه خود به مدت هر 30 روز یکبار هستند.

دوربین های سیمکارت کارت خور خورشیدی دارای سنسورهای حساس به حرکت هستند وبا فعال کردن این قابلیت با تشخیص اولین حرکت و صدا در محیط شروع به ضبط صدا و فیلم می کنند و به همین دلیل مر مصرف رم آن نیز صرفه جویی می شود. لنز دوربین های خورشیدی بیسیم دارای زاویه دید تا 360درجه افقی و 120 درجه عمودی می باشند. و تصاویری با کیفیت 2  تا 5 مگاپیکسل با رزولویشن 1080 در 1920 مگا پیکسل به صورت فول اچ دی ضبط می کنند.

لنز دوربین های خورشیدی رم خور دارای  چراغ های ال ای دی حاوی نور مادون قرمز هستند که در تاریکی مطلق شب تصاویر و فیلم ها را به صورت رنگی ضبط می کنند و توانایی دید  در شب آنها تا 15  متر است. این نوع دوربین های شارژی خورشیدی دارای میکروفون و اسپیکر داخلی هستند و صداهای محیط را به صورت دو طرفه ثبت می کنند.

دوربین های سیمکارت خور پنل دار

دوربین های خورشیدی معمولا سیم کارت خور هستند و انتقال تصاویر و فیلم ها از طریق اینترنت داخلی سیم کارت به گوشی همراه یا لپ تاپ ها منتقل می شود. این نوع دوربین های می توانند همزمان به  20 نوع تلفن همراه تصاویر را منتقل کنند. دوربین های سیمکارت خور پنل دار از سیم کارت های ایرانسل، هرماه اول ف رایتل پشتیبانی می کنند و  در مدت یک ماه فقط یک گیگ اینترنت مصرف می کنند و بسیار کم هزینه هستند.

کیس و بدنه دوربین های خورشیدی سیم کارتی از فلز مقاوم ساخته شده است و ضد آب و ضد ضربه بوده در برابر شرایط آب و هوایی ابری، بارانی ، آفتابی و برفی مقاوم می باشند.

فروش دوربین مداربسته برای باغ

انواع دوربین های مداربسته خورشیدی :

دوربین مداربسته بولت خورشیدی :  دوربین های خورشیدی بولت دارای لنز ثابت با قدرت چرخش تا 170   دارند و رزولویشن تصاویر به صورت 1080 در 1920 مگاپیکسل می باشد و کیفیت آن به صورت 2 مگاپیکسل   است و تصاویر و فیلم ها را به صورت فول اچ دی ذخیره می کند. دارای زوم دیجیتال تا 10 ایکس یعنی ده برابر می باشد. ظرفیت کارت حافظه دوربین بولت خورشیدی 64 گیگابایت است فرمت فشرده سازی تصاویر و فیلم به صورت اچ 264 است دارای دو عدد باتری لییتومی 2600 میلی آمپر می باشد.

دوربین خورشیدی اسپیدام : به آنها دوربین های چرخشی خورشیدی نیز می گویند. لنز آنها قدرت چرخش تا 360 درجه را دارند. کیفیت تصاویر به صورت 5 مگا پیکسل بوده دارای زوم دیجیتال تا 10 برابر است  این نوع دوربین های به دلیل چرخش لنز آنها  دارای بزرگنمایی اپتیکال تا 30 ایکس هستند ومی توانند از فاصله 300 متری چهره افراد و پلاک خودرو های تشخیص بدهند.حداکثر ظرفیت رم آنها تا 128 گیگابایت است وتوانایی دید شب  رنگی و سیاه و سفید آنها تا 50 متر است.

 مواردی برای نصب دوربین مداربسته شارژی در باغ

  1. زاویه دید و پوشش دوربین: قبل از نصب دوربین، توجه کنید که دوربین شما دارای زاویه دید و پوشش مناسبی باشد تا تمامی مناطق مورد نظر را پوشش دهد. بررسی کنید که زاویه دید دوربین و قابلیت چرخش و تنظیم زاویه آن مناسب نیازهای شماست.
  2. اتصال به سیستم امنیتی: اگر شما سیستم امنیتی یا آلارم برای باغ خود دارید، مطمئن شوید که دوربین مداربسته شما قابلیت اتصال و همکاری با آن سیستم را داراست. این اتصال به شما امکان می‌دهد تا در صورت فعال شدن آلارم، تصاویر ضبط شده توسط دوربین را بررسی کنید.
  3. انتخاب مکان ذخیره‌سازی: اگر دوربین شما دارای ذخیره‌سازی داخلی است، مطمئن شوید که دارای کارت حافظه با ظرفیت کافی است. همچنین، در نظر داشته باشید که دوربین در معرض آفتاب قرار نگیرد تا جلوه‌ای نامطلوب بر روی تصاویر ایجاد نشود.
  4. مدیریت باتری: بررسی کنید که باتری دوربین چه مدت زمانی توانایی شارژ را دارد و چگونه می‌توانید به بهترین نحو از باتری استفاده کنید. بهتر است باتری را به صورت منظم بررسی کنید و در صورت نیاز آن را شارژ کنید تا دوربین برای ضبط تصاویر در دسترس باشد.
  5. امنیت دوربین: مطمئن شوید که دوربین شما دارای امکانات امنیتی مانند رمزگذاری دسترسی و دسترسی از راه دور از طریق برنامه موبایل یا وب است. این امکانات از دسترسی غیرمجاز به تصاویر شما جلوگیری می‌کنند.
  6. مدیریت داده‌ها: در صورتی که دوربین دارای قابلیت ذخیره‌سازی در سرویس ابری است، مطمئن شوید که دارای فضای ذخیره‌سازی کافی است و دسترسی به داده‌ها برای شما آسان است. همچنین، بررسی کنید که آیا دوربین قابلیت ارسال هشدارها در صورت تشخیص حرکت دارد تا در صورت لزوم به طور فوری اطلاع رسانی شوید.

فروش دوربین مداربسته برای باغ

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته وایرلس و سیسم دار را در مدل های دوربین مداربسته خانگی، دوربین مداربسته باغ، دوربین مداربسته ماشین و دوربین های مداربسته جیبی به نمایش گذاشته است. اگر می خواهید این دوربین های مداربسته را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی خریداری کنید، همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید