دزدگیر GMK

قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا 890

قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا 890 در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. شرکت بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش و پخش انواع دزدگیر جی ام کا بوده که تمامی مدل های محصولات این برند را با قیمتی استثنایی همراه با تخفیف ویژه به فروش می رساند. لازم به ذکر است که این شرکت دارای کادری مجرب جهت نصب و راه اندازی بهینه انواع دزدگیر اماکن می باشد. لذا برای خرید و نصب انواع سیستم های اعلام سرقت در خانه های خود می توانید یا به صورت حضوری به فروشگاه دزدگیر جی ام کا مراجعه کنید،همراه ما باشید تا با این سیستم ضد سرقت دزدگیر اماکن بیشتر آشنا شوید:

دزدگیر اماکن سیمکارتی جی ام کا 890:

یکی از بهترین شرکت های سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی منازل شرکت جی ام کا می باشد این شرکت از سال 1385 شروع به فعالیت کرده و به ساخت انواع دزدگیر های اماکن، کارخانجات، ادارات، کارگاه ها وغیره پر داخته است. یکی از مدل های دزدگیر های اماکن دزدگیر جی ام کا مدل 890 می باشد که علاوه بر اینکه یک سیستم نظارتی و حفاظتی منازل می باشد این نوع دزدگیرها با استفاده از ریموت می توانند درب های برقی  پارکینگ ها را کنترل کنند و در صورت هر گونه خطری آلارم هشدار دهنده را به کاربر انتقال دهند.

به طور کلی عملکرد دزدگیر های جی ام کا 890 به این صورت است که اگر هر گونه ضربه و یا لرزش و یا وزدو افراد مشکوک و غیر قانونی و به خانه و حرکت جلوی دوربین باعث فعال شدن سنسورهای دزدگیر شده و پیغام هشدار دهنده را به کاربر از طریق گوشی همراه ارسال می کند. دزدگیر جی ام کا 890 از نوع دزدگیر بیسیم سیم کارتی می باشند و این دزدگیر ها را می توان به تلفن ثایت منزل نیز متصل کرد. دزدگیر 890 جی ام کا دارای حافظه برای ذخیره کردن شماره های ضروری  می باشد در صورت بروز هر گونه خطر و آسیب به شمار ه های از پیش تعیین شده در حافظه آن از طریق سیم کارت داخلی یا تلفن ثایت تماس برقرار می کندو یا با ارسال پیام و نوتیفکشن حادثه به گوشی همراه کاربر را مطلع می سازد.

قیمت دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر بیسیم 890 جی ام کا

سیم کارت داخل دزدگیر های اماکن جی ام کا 890 را می توان به اینترنت داخلی متصل کرد و و در این صورت کار بر م یتواند از راه دور به صورت آنلاین به مشاهده یا ذخیره فیلم ها وتصاویر گرفته شده توسط دزدگیر بپر دازد. دزدگیر های جی ام کا دارای وزن 1600 گرم و وابعادی در سایز های 24 در 30 در 10 سانتی متر است. کیس یا بدنه دزدگیر جی ام کا 890 از جنس پلاستیک فشرده بوده وبسیار  مقاوم است. دزدگیر بیسیم جی ام کا 890  وایرلس هستند و به اینترنت داخلی سیم کارت آن متصل می شود.این نوع دزدیگر های دارای ال ای دی هایی برای نمایش دادن ساعت دیجیتال و ایام هفته و تاریخ شمسی می باشد.

تعداد زون های دزدگیر جی ام کا 8 عدد است . که 4 عدد زون بیسیم و 4 عدد زون سیم دار داد زون های بیسسم از 20 نوع سسنور چشمی  و زون های بیسیم از 64 عدد سنسور چشمی پشتیبانی می کنند. که این سنسور های چشمی در زون های دزدگیر به صورت 24 ساعته فعال هستند.

دزدگیر های سیم کارت خور جی ام کا 890 از اپراتور های ایرانسل، رایتل، همراه اول پشتیبانی می کند.چنانچه سیم کارت داخل دزدگیر های جی ام کا شارژ آنها کمتر از 1000 تومان باشد پیغام آن را به کاربر منتقل می کند و می توان از راه دور با نرم افزار مخصوص آن از طریق گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی خود سیم کارت دزدگیر را شارژ کرد. حافظه داخلی دزدگیر های جی ام کا برای شماره تلفن های ضروری از پیش تعیین شده تا 15 عدد و برای ارسال اس ام اس تا 15 عدد می باشد.

باتری داخل سیستم ضد سرقت جی ام کا 890

باتری داخلی دزدگیر جی ام کا از نوع لیتیومی قابل شارژ  با ظرفیت 4500 میلی آمپر است که اگر  دزدگیر در حالت عادی باشد می تواند تا 48 ساعت دزدگیر را روشن نگه دارد. دزدگیرهای اماکن 890 جی ام کا دارای میکروفن و و اسپیکرداخلی هستند و می توانند در صورت هر گونه خطر آلارم هشدار دهنده یا آژیر را روشن کنند و صدای این آژیر دزدگیر جی ام کا قابل تنظیم در باز ه های زمانی 10 تا 400 ثانیه می باشد.

یکی از قابلیت های ویژه دزدگیر جی ام کا داشتن سنسور های حساس به گرما  و دود می باشد که در این صورت پیامک های جداگانه اعلام حریق و آتش سوزی را به شماره های از پیش تعیین شده به گوشی همراه کاربر منتقل می کند. دزدگیر های جی ام کا مجهز به سیستم داخلی اس پی هستند این سیستم داخلی در صورتی که بلندگو یا آژیر دزدگثیر دزدیده شود ویا از کار بیفتد آژیر وبلند گوی داخلی و سیرن تلفن آن فعال بوده و دزدگیر را در حالت آماده باش نگه می دارند.

قیمت دزدگیر جی ام کا 890

قیمت دزدگیر جی ام کا 890

فروش دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ به صورت عمده و تکی تنها از نمایندگی های تکنودوربین در سراسر ایران انجام می گیرد. این سیستم اعلام سرقت محبوب دارای بیمه نامه سرقت است و از قابلیت اتصال به تلفن کننده و ارسال اس ام اس بهره می برد. گذشته از این ها از سیم کارت نیز پشتیبانی می کند. این دزدگیر اماکن سیم کارتی gmk مدل ۸۹۰ را می توانید با قیمتی ویژه از طریق شماره های درج شده در این وبسایت سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید