دزدگیر GMK

مرکز فروش دزدگیر gmk890

مرکز فروش دزدگیر gmk890 را دنبال کنید تا بهترین و با کیفیت ترین سیستم های اعلام سرقت دزدگیر خانه را به شما عزیزان معرفی کند. سیستم ضد سرقت جی ام کا 890 سیمکارتی بوده و به راحتی و راه اندازی خواهد شد. دزدگیر قوی جی ام کا 890 را می توان با استفاده از موبایل به راحتی کنترل کرد. با ما همراه باشید تا شما را با این سیستم و سایر سیستم های ضد سرقت دیگر آشنا سازیم:

مرکز فروش دزدگیر gmk890

سیستم ضد سرقت جی ام کا

آلارم‌های خانه جی ام کا به شما کمک می‌کنند از خود و خانواده‌تان در برابر خطرات نفوذ محافظت کنید، چه در خانه یا خارج از خانه باشید. آلارم‌های امنیتی ما برای خانه دارای ارتباط سلولی هستند که به سیستم اجازه می‌دهد تا یک هشدار را به مخاطبین ذخیره شده ارسال کند. در صورت هر گونه نفوذ، حتی می توانید پانل را مسلح یا خلع سلاح کنید. حسگرهای حرکتی آن آژیر داخلی را برای تشخیص یک تهدید فعال می کنند تا به شما اطمینان دهند که خانه شما در هر کجا که هستید ایمن است.

انواع سیستم های اعلام سرقت

در ابتدا، باید تصمیم بگیرید که چه نوع دزدگیر می‌خواهید، و مهم‌تر اینکه دوست دارید وقتی زنگ هشدار شما به صدا در می‌آید چه اتفاقی بیفتد:

دزدگیر های فقط زنگ: این آلارم‌ها معمولاً شامل جعبه‌ای با صدای زنگ و سپس حسگرها/دتکتورهایی هستند که در مکان‌های کلیدی اطراف خانه، مانند نزدیک درها یا پنجره‌ها قرار می‌گیرند. هشدار از طریق یک پنل ثابت و/یا فوب کلیدی که همراه محصول ارائه می شود کنترل می شود. زنگ هشدار فقط زمانی به صدا در می آید که سیستم فعال شود و مستقیماً به شما یا شخص دیگری هشدار نمی دهد.

دزدگیر شماره گیر: این آلارم ها به طور خودکار شماره تلفن شما یا دوستان و خانواده ثبت شده را هنگام فعال شدن زنگ می گیرند. زنگ های شماره گیر این روزها رایج نیستند. درعوض، اکثر برندهای آلارم خدمات نظارت بر هشدار تماس را ارائه می دهند.

سیستم های امنیتی هوشمند: امنیت خانه خود را از طریق یک برنامه روی تلفن همراه با زنگ هوشمند کنترل کنید. گاهی اوقات می‌توانید سیستم هشدار خود را به سایر دستگاه‌های امنیتی خانه مانند دوربین‌ها متصل کنید و اغلب با دستیارهای صوتی کار می‌کنند.

دزدگیر با سیم یا بی سیم

تصمیم بعدی که باید بگیرید این است که آیا سیستم هشدار بی سیم را انتخاب کنید یا یک سیستم سیمی سنتی.

آلارم‌های بی‌سیم از حسگرهای باتری‌دار استفاده می‌کنند که با استفاده از سیگنال‌های رادیویی با پانل کنترل ارتباط برقرار می‌کنند. این آلارم‌ها زیباتر به نظر می‌رسند و معمولاً نصب آن‌ها آسان‌تر است – اغلب می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. شما به راحتی می توانید سنسورهای اضافی اضافه کنید، و حذف سیستم در زمان جابجایی خانه بسیار کمتر از نسخه های سیمی است. با این حال، شما برای تمام قطعات مانند کنترل پنل و همه سنسورها به باتری نیاز خواهید داشت. اینها باید به طور دوره ای تعویض شوند.

از سوی دیگر، سیستم‌های سیمی برای کار کردن به سیم‌هایی نیاز دارند که به هر یک از سنسورها و دستگاه‌ها متصل شوند. این سیستم‌ها معمولاً پیچیده‌تر و چند منظوره‌تر هستند، با پانل‌های کنترل اضافی و سیم‌کشی در آشکارسازها. با این حال، نصب آنها دشوارتر است: سیم ها باید پنهان شوند، و بنابراین برای تازه کارها چالش برانگیزتر است. بنابراین، ممکن است مجبور شوید هزینه اضافی پرداخت یک متخصص برای نصب دزدگیر خود را در نظر بگیرید.

مرکز فروش دزدگیر gmk890

سیستم امنیت خانه هوشمند

سیستم‌های امنیتی خانه هوشمند به تلفن هوشمند یا تبلت شما یا اعضای خانواده متصل می‌شوند. این به این معنی است که شما یا آنها، هنگامی که زنگ هشدار شما فعال شود، هشدار داده می شود. این سیستم ها همچنین به شما این امکان را می دهند که امنیت هوشمند خود را از طریق تلفن خود کنترل کنید، حتی زمانی که خارج از خانه هستید.

تنها حدود 14 درصد از اعضا دارای زنگ هشدار هوشمند متصل به شبکه هستند، اما این بخش به سرعت در حال رشد است. شما معمولاً به یک هاب مرکزی نیاز دارید که از طریق وای فای به تمام دستگاه های سازگار دیگر متصل شود، به همان روشی که یک زنگ استاندارد به سنسورهای اطراف خانه شما متصل می شود. سپس می‌توانید آشکارسازهای حرکت و حسگرهای تماس را مانند یک زنگ معمولی، و همچنین گاهی اوقات دستگاه‌های هوشمند دیگر، مانند دوربین‌های امنیتی بی‌سیم و قفل‌های هوشمند، وصل کنید. اکثر مردم می توانند به تنهایی یک سیستم امنیتی هوشمند نصب کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که آنها گران هستند – ارزان ترین بهترین خرید ما از بیش از 200 پوند شروع می شود.

امکانات دزدگیـر اماکن سیم کارتی GM890

  • کـنــتــــرل ۵ وسـیـلــه بــرقـــی تـوســط ۴ رلــه مـخـصــــوص
  • قابلیت ضبط ۲ پیــام مجـزا ویـژه اعلام حریـق و اعلام سـرقت
  • حذف ریموت کنترل توسط مدیر از طریق SMS ، با انتخاب نوع ریموت
  • ثبــت ۳۰ وقــایع در حـافـظـه سیستـم با ذکـر سـاعت و تـاریخ
  • دارای سـاعــت دیـجـیـتـال تـاریــخ شـمـسـی و ایــام هـفـتــه
  • هشـدار قطـع برق و وصـل برق به صـورت سخنگو از طریق تمـاس و ارسـال پیامک (برق وصـل شـد – برق قطـع شـد)
  • ارســال شـمــاره تلفـن فــردی که دستــگـاه را از طـریـق پیــامـک فعـال و غـیـر فعـال نـمــوده به مـدیــر مـربـوطـه
  • قابلیت نصب کی پد خارجی- استراق سمع قوی و حساس

مرکز فروش دزدگیر gmk890

مرکز فروش امنیتی منصوری در بانه عرضه کننده انواع سیستم های اعلام سرقت خانه به همراه تمامی لوازم و تجهیزات جانبی دزدگیر اماکن با کیفیت می باشد. شما می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات و برند های معتبر موجود همچون جی ام کا و فایروال با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید