دزدگیر GMKدزدگیر اماکن

فروشگاه دزدگیر اماکن جی ام کا 890

فروشگاه دزدگیر اماکن جی ام کا 890 انواع محصولات این برند را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. شرکت بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش و پخش انواع دزدگیر جی ام کا با بهترین قیمت بوده که تمامی مدل های محصولات این برند را همراه با تخفیف ویژه به فروش می رساند. این شرکت دارای کادری مجرب جهت نصب و راه اندازی ارزان قیمت انواع دزدگیر اماکن می باشد. لذا برای خرید و نصب انواع سیستم های اعلام سرقت در خانه های خود می توانید یا به صورت حضوری به فروشگاه دزدگیر جی ام کا مراجعه کنید، با ما باشید تا با این سیستم ضد سرقت دزدگیر اماکن GMK بیشتر آشنا شوید:

فروشگاه دزدگیر اماکن جی ام کا 890

دزدگیر اماکن جی ام کا 890

شرکت جی ام کام تولدی کنده انواع دزدگیر های اماکن ، تجاری ، ادارات ، کارخانجات، کارگاه ها و غیره می باشد که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است. امروزه باتوجه به اینکه منازل های مسکونی و آپارتمانی افراد محل سکونت شناّخت کافی از هم ندارند و امکان سرقت در این ازدحام از منازل بسیار زیاد است استفاده از دزدگیر بهترین راه حل می باشد. یکی از دزدگیر های ساخته شده شرکت جی ام کا دزدگیر جی ام کا مدل 890 می باشد این مدل دزدگیر در واقع ا زنوع دزدگیر های سیم کارتی و بیسیم می باشد که علاوه بر کنترل منازل می تواند درب های پارکینگ را نیز کنترل کند و توسط ریموت آن باز و بسته شوند.

دزدگیر سیم کارتی جی ان کا 890 در صروت هرگونه لرزش و کوبش و یا وردو افراد غیر مشکوک به خانه آلارم هشدار دهنده ان فعال می شود  و با شمراه های از پیش تعیین شده در حافظه آن تماس یا پیغام ارسال می کند. دزدگیر جی ام کا 890  می تواند انواع سیم کارت های ایرانسل ، همراه اول، رایتل را پشتیبانی کند و حتی می توان این مدل دزدگیر ها را به تلفن ثابت خانگی متصل کردو. در صورتی که سیم کارت داخل دزدگیر شارژ آن به کمتر از 100 تومان برسد پیام  شارژ کردن مجدد را به گوشی همراه کاربر منتقل می کند و می توان با گوشی این سیم کارت دزدگیر را دوباره شارژ کرد.

کنترل از راه دور دزدگیر با گوشی

دزدگیر های جی ام کا 890 می توانند  با استفاده  از برنامه مخصوص  به گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی  کاربر متصل شوند و از انواع سیستم عامل های ویندوز، اندورید، ای او اس پشتیبانی می کنند. دزدگیر اماکن جی ام کا 890 دارای حافظه برای ذخیره کردن شماره تماس ها می باشند و حتی می توانند نوتیفکشن حادثه را به صورت پیام به گوشی همراه کاربر ارسال کنند.

دزدگیر های اماکن جی ام کا 890 سیم کارتی  می توانند به اینترنت داخلی سیم کارت متصل شوند و کاربر از راه دور  وقتی که در منزل نیست و یا در مسافرت بوده یا در سر کار می باشد از راه دور به صورت آنلاین به مشاهده مکان های مخّّتلف خانه بپردازد.

فروشگاه دزدگیر اماکن جی ام کا 890

مشخصات فنی دزدگیر  اماکن جی ام کا 890 :

بدنه یا کیس دزدگیر جی ام کا 890  از پلاستیک فشرده ساخته شده است و و بسیار مقاوم می باشد وزن دزدگیر جی ام کا 1600 گرم بوده و ابعاد ان در اندازه های 24 و 30 و 10 سانتی متر است. دزدگیر سیم کارتی اماکن جی ام کا 890 دارای صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش ساعت و تاریخ شمسی و ایام هفته می باشد. دزدگیر بیسیم 890 جی ام کا دارای 8 عدد زون بوده که 4 عدد زون ها سیم دار و 4 عدد دیگر بیسیم هستند. دراین مدل دزگیر های زون های بیسم آن  دارای 20 نوع سنسور چشمی حساس به حرکت و  زون های سیم دار آن داری 64 عدد سسنور چشمی   هستند. این سنسور های حساس چشمی را می توان به صورت 24 ساعته فعال کرد .

یکی از سنسور های ویژه در دزدگیر های جی ام کا 890 خانگی سنسور حساس به حرارت و دود می باشد که با تشخیص ّحرارت و دود این سنسور فعال شده و آلارم هشدار دهنده اعلام حریق و آتش سوزی را به شماره های از پیش تعیین شده ارسال می کند. میزان حافظه دزدگیر های جی ام کا 890 منازل برای شماره های تماس 15 عددو برای ارسال پیام 15 عدد است

دزدگیر بیسیم جی ام کا

دزدگیر های جی ام کا منازل مدل 890 بیسیم هستند و دارای باتری های داخلی قابل شارژ از نوع لیتیومی بوده  که میزان ظرفیت آنها 4500 میلی آمپر است و می تواند در حالت عادی دزدگیر را تا48 ساعت روشن نگه دارد و این باتری های را می توان با آداپتور مخصوص 12 ولتی و جریان خروجی 2 آمپری دوباره شارژ کرد. یکی از دیگر از قابلیت های دزدگیر های جی ام کا داشتن میکروفن و اسپیکر داخلی بوده در صورت هر گونه صدا و لرزش /آلارام هشدار دهنده ان فعال شده و آژیر آن به صدا در می آید و می توان  صدای آژیر را در زمان های 10 ثانیه تا 400 ثانیه تنظیم کرد

این محصول جی ام کا 890 دارای دو ریموت بوده با کد مخصوص بوده که می توان علاوه بر کنترل درب منزل و درب پارکینگ ها را نیز با ان باز و بسته کرد. ریموتها غیر قابل تعمیر بوده و برای امنیت بیشتر در صورت هر گونه آسیب یا خرابی باید نوع جدید با کد مخصوص جدید را از نمایندگی دریافت کرد.کدهای ریموت دزدگیر های جی ام کا 890 غیر قابل هک هستند.

فروشگاه دزدگیر اماکن جی ام کا 890

برای افزایش امنیت خانه و محل کسب و کار می توانید به دزدگیر های اماکن در وب سایت ما اعتماد کنید. محصولات امنیتی جی ام کا جزء مؤثر ترین راه حل برای جلوگیری از وقایع جبران ناپذیر است. این سیستم های حفاظتی دارای به روز ترین امکانات و لوازم جانبی هستند و می توانند نیازهای امنیتی کاربران خویش را در جاهای مختلف تأمین کنند. این محصولات با سازگاری با انواع سنسور ها و چشمی ها تشخیص بسیار سریع و صحیحی در خصوص خطر و تهدید ها دارند. برای خرید و نصب دزدگیر اماکن جی ام کا ۸۹۰ با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید