دوربین مداربسته برای باغ

خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ در تکنو دوربین بانه امکان پذیر است. انواع دوربین های مداربسته باتری خور سولار را می توانید در مدل های اسپید دام چرخشی و بولت از ما خریداری کنید. دوربین های مداربسته پنل دار شارژی بوده و دارای استاندارد ضد آب برای نصب در مکان های باز می باشد. این دوربین های مداربسته فضای باز غالبا وای فای دارند و کاربر می تواند از راه دور آن را کنترل کند. در ادامه به معرفی این دسته از دوربین های مداربسته پنل دار خواهیم پرداخت:

دوربین مداربسته برای باغ

در دنیای امروز از دوربین های مداربسته در فضاهای داخلی و بیرونی برای کنرتل و نظارت و امینت استفاده می کنند. دوربین های مداربسته بر حسب نیار و مقاومت بدنه یا کیس آنها در فضاهای داخلی  مانند منازل،ادارات فروشگاه ها مغازه ها و غیره و در فضاهای بیرونی مانند باغات، سوله های بزرگ صنعتی، خیابان ها، بزرگراه ها، و غیره استفاده می شوند. دوربین های مداربسته که برای فضاهای بیرونی استفاده می شون معمولا باید دارای کیس یا بدنه مقاوم در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی باشند و هم اینکه مستقل زا اتصال به برق شهری باشند و دارای اینترنت داخلی بوده تا بتوان بدون قطع شدن ازراه دور به صورت آنلاین تصاویر و فیلم های گرفته شده را به کاربران منتقل کند.

بهترین دوربین های مداربسته برای نظارت و کنترل باغات دوربین های مداربسته سولاری یا خورشیدی هستند. دوربین های مداربسته خورشیدی  از نوع دوربین های بیسیم و تحت شبکه ای هستند و که برای ضبط تصاویر و فیلم ها به دستگاه ضبط کننده دی وی آر نیاز ندارند.نصب و راه اندازی دوربین های سولاری بسیار آسان بوده و به کابل کشی و سیم کشی نیاز نداشته و از این لحاظ بسیار کم هزینه می باشد.

خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

مشخصات دوربین های سولاری :

کیس و بدنه دوربین های خورشیدی از فلز ساخته شده و کاملا مقاوم نسبت به هر نوع شرایط آب و هوایی بوده وضد ضربه و ضد آب هستند. در قسمت بالای دوربین پنلی از سلول های خورشیدی وجد دارند که جنس آنها از منو کریستال بوده و جذیب کننده امواجنوری حتی در حالت ابری نیز هستند و این انرژی خورشیدی را بعد از جذب کردن به جریان متناوب در باتری های داحلی دوربین تبدیل می کنندو به این صورت باتری همیشه شارژ شده و در طول شب که نوری وجود ندارد دوربین را روشن نگه می دارد.

دوربین های سولاری داری لنز یا کیفیت 2 مگاپیسکل با رزولویشن 1080 در 1920 مگا پیکسل بوده و تصاویری با کیفیت فول اچ  دی ضبط می کنند دوربین های سولاری دارای 8 عدد چراغ ال ای دی حاوی نور مادون قرمز و 4 عدد زون حاوی نور سفید هستند که قدرت دید درشب آنها تا 50 متر می باشد. این نوع دوربین های دارای قدرت زوم بالایی بوده ودارای قابلیت  تشخیص چهره افراد از 30 تا 35 متر و تشخیص شماره پلاک ماشین ها از 15 متری هستند.

دوربین سیمکارتی سولار

دوربین های مداربسته مناسب باغات از نوع سولاری یا خورشیدی سیم کارت خور هستند و از اپراتور های ایرانسل و همراه اول و رایتل پشتیبانی می کنند و تصاویر و فیلم ها را   در بستر اینتنرنت داخلی به گوشی همراه کرابر یا لپ تاپ شخصی منتقل می کنند و حتی می توان از راه دور محل نصب دوربین را مشاهده کرد. دوربین های سولاری دارای میکروفن و اسپیکر داخلی هستند همزمان می توانند صداها را ضبط و پخش کنند.

باتری های داخل دوربین های سولاری می توانند به مدت سه روز در روز های ابری و بارانی بدون وقفه  دوربین را روشن نگه دارند.تصاویر و فیلم های ضبط شده در دوربین های خورشیدی یا سولاری در کارت حافظه جانبی آن صورت می گیرد. ظرفیت رم یا کارت حافظه داخل آن تا 128 گیگابایت می باشد و می توان دوربین را طوری تنظیم کرد که  هر 20 یا 30 روز یکبار تصاویر و فیلم های ذخیره شده قدیمی را به صورت خودکار حذف کند.

دوربین های خورشیدی باغات مانند سایر دوربین های مداربسته دارای سنسور های حساس به رحکت و صدا هستند و با تشخیص صدا و حرکت در محل نصب سوژه را تعقیب کرده و شروع به ضبط فیلم وتصاویر می کنند و این قابلیت موشن دتکشن را می توان فعال نمود تا کارت حافظه از موارد غیر ضروری پر شنورد و در مصرف آن صرفه جویی شود.

نکات مهم برای نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته خورشیدی

قبل از نصب دوربین های مداربسته سولاری باید نکات زیر را رعایت کرد. پنل خورشیدی دوربین را بادی هر چند روز یکبار تمیز کرد که گردو غبار نگیرد و جذب نور خورشید آن بیشتر باشد. دوربین را باید طوری نصب کرد که پنل خورشیدی در سایه قرار نگیرد و مستقیم در برابر نور آفتاب باشد اما لنز دوربین باید در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. قبل از نصب دوربین سولاری به محل نصب دقت کرده و هیچ مانعی برای جذب نورخورشید یا حرکت لنز دوربین در صورتی که از نوع چرخشی باشد وجود نداشته باشد.

خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

اگر می خواهید برای باغ یا مزارع خود، دوربین مداربسته ای مناسب را نصب و راه اندازی کنید، دوربین مداربسته خورشیدی می تواند بهترین گزینه باشد. ما در این مقاله سعی داشتیم این دوربین مداربسته را به خوبی به شما عزیزان معرفی کنیم. برای سفارش و خرید این دوربین کنترل از راه دور با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید