دوربین مداربسته رم خور

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رم خور ارزان

قیمت دوربین مدار بسته رم خور ارزان دید در شب را از ما دریافت کنید. انواع دوربین های مداربسته مموری خور بولت، دام، اسپید دام و مخفی را می توانید به قیمتی منصفانه از این مرکز فروش خریداری کنید. دوربین های مداربسته حافظه دار جدیدترین نسل دوربین های مداربسته بیسیم هستند که برای ضبط تصاویر نیازی به رم ندارند. با ما همراه باشید تا با این دوربین های مداربسته رمخور بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین مدار بسته رم خور ارزان

دوربین مداربسته دید درشب رم خور

دوربین های مداربسته بیسیم رم خور نسل جدیدی از دوربین های مداربسته در حال حاضر می باشند. این نوع دوربین ها نیازی به دستگاه ضبط کننده دی وی آر ندارند و بدون سیم کشی و کابل کشی قابل نصب هستند. دوربین های مداربسته رم خور مناسب برای مکان های عمومی و خصوصی، مراکز صنعتی و تجاری و غیره هستند.ددوربین های مداربسته رم خور در انواع سایز و طرح های مختلف ساخته شده اند و درانواع بولت و دام وچرخشی و خورشیدی در بازار موجود هستند.

ریزترین و یا کوچکترین دوربین مداربسته رم خو دوربین های جاسوسی یا مخفی می گویند در طرح های مختف به شکل دکوراسیون منازل ساخته شده اند و غیر قابل تشخیص هستند از جمله دوربین های رم خور مخفی یا جاسوسی دوربین های پریزی برق، دوربین های طرح ساعت دیواری، دوربین های طرح دکمه لباس، دوربین های لامپی شکلف دوربین های خودکاری و غیره می باشند. در هر مدل و طرحی از دوربین های مداربسته رم خور دید درشب می توان رم را از دوربین جدا کرد و در گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی تصاویر و فیلم هار ا ذخیره کرد.

دوربین مموری خور مادون قرمز

از دیگر قابلیت های دوربین های مداربسته رم خور توانایی دید درشب آنها می باشد . توانایی دید درشب دوربین های رم خور  به صورت رنگی به دلیل داشتن لنز های ی حاو ی چراغ های  با ال ای یدی های نور مادون قرمز می باشند. بسته به تعداد چراغ های نور مادون قرمز شعاع دید در شب رنگی آنها متفاوت می باشد کمترین آنها از 15 متر و بیشترین آن تا 1000 متر است. دید در شب دوربین های رم خور به صورت سیاه و سفید به دیلی داشتن پروژکتور های حاوی نور سفید می باشد .

نسل های قدیمی دوربین های مداربسته برای ذخیره تصاویر و فیلم های خود به دستگاه دی وی آر نیاز دارند . دی وی آر ها دارای هارد دیسک برای ذخیره اطلاعات دارند . هارد دیسک دی وی آر ها بر اساس ترابایت نام گذاری می شوند. و باید با توجه به تعداد دوربین های متصل به دی وی آر و نیاز روزانه هارد دیسک مناسب برای ذخیره اطلاعات آنها انتخاب کرد. در واقع هارد دیسک موجود در دی وی آر ها نقش رم یا کارت حافظه را دارند.

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رم خور ارزان

دوربین هایی با کارت حافظه

امروزه با پیشرفت های لازم در زمینه تولید دوربین های مداربسته نوع بیسیم و سیم کارت خور دوربین هایی ساخته شداه اند که دارای جایگاهی برای تعبیه رم یا کارت حافظه هستند. معمولا رم یا کارت حافظه در دوربین های رم خور از ظرفیت های مختلف از 8 گیگاباتی تا 128 گیگابایت وجود دارند. معمولا دوربین های مداربسته دارای سنسور های موشتن دتکشن یا حساس به حرکت و صدا هستند و در نتیجه با تشخیص اولین حرکت و صدا با استفاده از اسپیکر و میکروفون داخلی شروع به ضبط فیلم و تصاویر می کنند. با تنظیم این سننور ها می توان فقط در موارد ضروری  دوربین شروع به ضبط فیلم و یا تصویر بکند در نتیجه رم یا کارت حافظه از موارد غیر ضروری پر نمی شود و در میزان  حافظه صرفه جویی می شود.

همچنین می توان بر اساس میزان ظرفیت کارت حافظه در مدت های هر هفته و تا هر سی روز یکبار تصاویر و فیلم های قدیمی را به صورت خودکار حذف کرد. کیس یا بدنه دوربین های رم خور دید درشب در دو جنس پلاستیکی و فلزی ساخته شده اند. دوربین های  رم خور دیدی در شب به صورت فلزی ضد آب ، ضد ضربه  هستند و  می توان در فضاهای بیرونی /انها را نصب کردو برای هر شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

انواع دوربین های رمخور

دوربین های مداربسته دید درشب رنگی رم خور که جنس بدنه پلاستیکی دارند مناسب برای فضاهای داخلی هستند. این مدل دوربین ها در انواع دام، بولت و اسپیدام وجود دارند. تامین انرژی برق دوربین های رم خور دیدی درشب بدون نیاز به کابل کشی به برق شهری می باشد. تامین انرژی برق توسط باتری داخلی آن صورت می گیرد باتری های این مدل دوربین ها دارای ظریفت 2400 میلی آمپر می باشد و می تواند در وضعیت فعال در حالت موشن دتکشن بدون وقفه تا 24 ساعت  دوربین را روشن نگه دارد. باتری های دوربین های رم خور دید درشب از جنس لیتیوم بوده و  می توان آن را شارژ کرد و با استفاده از آداپتور مخصوص 12 ولتی با جریان 2 آمپر دوباره شارژ کرد.

قیمت دوربین مدار بسته رم خور ارزان

اگر قصد خرید دوربین مداربسته ای کوچک مموری خور را دارید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. ما دنیایی از دوربین های ریز جاسوسی مخفی را برای شما به نمایش گذاشته ایم. دوربین های حافظه دار کوچک بدون نیاز به کابل کشی و دستگاه دی وی آر به راحتی تصاویر را ضبط و ذخیره سازی خواهند کرد. برای خرید و سفارش انواع دوربین های مداربسته مموری خور دام، بولت، اسپید دام و مخفی همین حالا تماس بگیرید تا شامل تخفیف ویژه این ماه شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید