دوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین کوچک رم خور شارژی

قیمت دوربین کوچک رم خور شارژی همراه با تخفیف توسط تکنو دوربین قابل ارائه است. انواع دوربین های مداربسته مموری خور مخفی قابل شارژ در مدل های متفاوت و مناسب مکان های مختلف را می توانید با قیمتی ویژه از ما خریداری کنید. ما در این مقاله می خواهیم شما را با دوربین های ریز جاسوسی باتری خور آشنا کنیم پس همراه ما باشید:

قیمت دوربین کوچک رم خور

دوربین مخفی یا دوربین جاسوسی

دوربین مخفی یا دوربین جاسوسی دوربینی است که برای عکاسی یا ضبط سوژه ها، اغلب افراد، بدون اطلاع آنها استفاده می شود. دوربین ممکن است “مخفی” در نظر گرفته شود، زیرا برای سوژه مورد فیلم قابل مشاهده نیست، یا به عنوان یک شی دیگر مبدل شده است. دوربین های مخفی اغلب یک ابزار نظارتی در نظر گرفته می شوند . اصطلاح «دوربین مخفی» معمولاً زمانی استفاده می‌شود که سوژه‌ها از ضبط شدن خود بی‌اطلاع باشند، معمولاً فاقد آگاهی و رضایت آنها هستند. اصطلاح “دوربین جاسوسی” معمولاً زمانی استفاده می شود که سوژه در صورت آگاهی از حضور دوربین، به ضبط شدن اعتراض می کند. در مقابل، عبارت « دوربین امنیتی » به دوربین‌هایی اطلاق می‌شود که قابل مشاهده هستند و/یا با اخطار حضور آنها همراه هستند، بنابراین سوژه از حضور دوربین آگاه است و می‌داند که در حال فیلم‌برداری هستند

استفاده از دوربین های مخفی مسائل مربوط به حریم خصوصی شخصی را افزایش می دهد. بسته به حوزه قضایی که در آن استفاده می‌شود، ممکن است جنبه‌های قانونی در نظر گرفته شود. دوربین مخفی می تواند سیمی یا بی سیم باشد . دوربین‌های مخفی که از طریق کابل یا بی‌سیم به یک دستگاه مشاهده یا ضبط متصل می‌شوند، مانند تلویزیون ، رایانه ، ضبط‌کننده نوار ویدیویی ، ضبط‌کننده ویدیوی شبکه ، ضبط‌کننده ویدیوی دیجیتال ، کارت حافظه یا سایر رسانه‌های ذخیره‌سازی داده. آنها همچنین ممکن است تصاویر یا موارد ضبط شده خود را به صورت آنلاین ذخیره کنند، مانند پخش زنده . دوربین های فیلمبرداری مخفی ممکن است قابلیت ضبط صدا داشته باشند یا نداشته باشند. دوربین های مخفی ممکن است به صورت دستی، از راه دور یا از طریق تشخیص حرکت فعال شوند.

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم

یک دوربین مخفی ممکن است برای سوژه قابل مشاهده نباشد، برای مثال، به این دلیل که به یک لنز فوکوس بلند تعبیه شده است و در خارج از دید سوژه قرار دارد، یا به این دلیل که توسط یک جسم، مانند یک طرفه ، مبهم یا پنهان شده است. آینه . دوربین های مخفی را می توان در طیف گسترده ای از اقلام، از لوازم الکترونیکی ( تلویزیون ، آشکارسازهای دود ، ساعت ، ردیاب های حرکت ، تلفن های همراه ، رایانه های شخصی ) تا اشیاء روزمره که انتظار نمی رود لوازم الکترونیکی در آن ها پیدا شود ( لوازم التحریر ، گیاهان ، عینک ها) تعبیه کرد.

دوربین‌های امنیتی «بی‌سیم» به دستگاه‌هایی با فناوری‌های بی‌سیم، مانند داده‌های Wi-Fi یا 4G اشاره دارد. کاملاً «بدون سیم» بودن یکسان نیست. بنابراین، دوربین‌های امنیتی بی‌سیم ممکن است برای ضبط نیاز داشته باشند یا حداقل برای چند ساعت به برق وصل شوند تا شارژ شوند. برای دوربین های مخفی امنیت اموال، نظارت شخصی، عکاسی یا اهداف سرگرمی است، اگرچه ممکن است از آنها برای جاسوسی یا نظارت توسط مجری قانون ، آژانس های اطلاعاتی ، شرکت ها یا سایر نهادها نیز استفاده شود . همچنین ممکن است از آنها برای فعالیت های غیرقانونی، مانند حیطه جرم، تعقیب ، یا فضول استفاده شود .

دوربین های جاسوسی مموری خور

دوربین های مخفی ممکن است در اشیاء معمولی خانگی نصب شود تا والدین بتوانند فعالیت های پرستار بچه ها و گاهی اوقات خود بچه ها را نظارت و ضبط کنند. این دوربین‌های مخفی معمولاً به عنوان دوربین‌های پرستار بچه شناخته می‌شوند. استفاده از دوربین های پرستار بچه می تواند موضوع بحث و جدل باشد.

اکثر دوربین‌های پرسرعت از RAM پرسرعت (حافظه دسترسی تصادفی) استفاده می‌کنند، زیرا توانایی پذیرش داده‌ها با نرخ بسیار بالا را دارند. کیفیت و درجه رم باید بالا باشد که به ارزش دوربین می افزاید، به ویژه مدل های فریم ریت بالاتر و وضوح بالاتر. RAM فرار است، قبل از قطع برق، تصاویر باید به حافظه  و غیره) منتقل شوند. به همین دلیل، بسیاری از دوربین‌های پرسرعت دارای باتری هستند و یکپارچگی تصاویر را افزایش می‌دهند.

برخی از دوربین‌های جاسوسی مموری خور پرسرعت خود شامل حافظه نیستند، اما از طریق رابط‌های مختلف روی رم رایانه شخصی ضبط می‌کنند به دلیل رابط و کیفیت متغیر رم رایانه شخصی، نرخ فریم در مقایسه با دوربین دارای رم خاص خود محدود است. پس از ضبط، دنباله باید مطابق با رم دوربین به حافظه دائمی منتقل شود.

قیمت دوربین کوچک رم خور

قیمت دوربین کوچک رم خور

برای سفارش و خرید انواع دوربین های مخفی مموری خور می توانید همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته رم خور مخفی اعم از دوربین فلتی، دوربین ماشین، دوربین خودکاری، دوربین مخفی در پریز، دوربین طرح دکمه، دوربین ساعت مچی و غیره در تکنو دوربین موجود و با قیمتی استثنایی به فروش می رسند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید