دوربین مداربسته سیمکارت خور

خرید دوربین سیم کارت خور بولت 4G

خرید دوربین سیم کارت خور بولت 4G برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است. این دوربین مداربسته قابلیت پشتیبانی از سیم کارت های ایرانسل و همراه اول را داشته و از این طریق کاربر می تواند به اینترنت متصل شده تا تصاویر را به صورت زنده مشاهده کند. این دوربین مداربسته هم ضبط صدا میکند هم تصاویر را با کیفیتی فوق العاده بر روی رم ذخیره خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این مدل دوربین مداربسته بی سیم سیمکارتی بیشتر آشنا شوید :

دوربین مداربسته بولت فور جی

در دنیای امروز دوربین های مداربسته همراه با تکنولوژی های جدید ادغام شده اند و به امنیت بیشتر جامعه کمک می کنند. دوربین های مداربسته سیم کارت خور در واقع نوعی دوربین مداربسته بی سیم می باشد که برای ضبط تصاویر و فیلم ها نیازی به دستگاه دی وی آر ندارند و برای انتقال  تصاویر  و فیلم های  گرفته شده از اینترنت داخلی استفاده می کنند . به آسانی از طریق نرم افزار های مخصوص به گوشی همراه و یا لپ تاپ شخصی متصل می شوند.

دوربین مداربسته بولت 4 جی از نوع سیم کارتی و بیسیم بوده و مناسب برای فضای بیرونی می باشند کیس و بدنه  دوربین های بولت سیم کارتی از نوع فلزی بوده و ضد آب و ضد ضربه هستند و در برار هر نوع شرایط آب و هوایی آفتابی ، بارانی، برفی و غیره مقاوم هستند. دوربین های بولت سیم کارتی 4 جی از طریق اینترنت داخلی سیم کارتی و یا از طریق وای فای محلی تصاویر و فیلم های گرفته شده را به گوشی همراه  کاربر منتقل می کنند حتی می توان از طریق این اینترنت با نرم افزار های مخصوص  گوشی همراه از راه دور تصاویر و فیلم های ضبط شده را به صورت آنلاین مشاهده  و ذخیره کرد.

خرید دوربین سیم کارت خور بولت

دوربین های سیم کارت خور

دوربین های سیم کارت خور بولت از اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل پشتیبانی می کنند. دوربین های بولت 4 جی دارای مکانی برای تغبیه کارت حافظه هستند و از کارت حافظه هایی با ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می کنند. این دوربین ها بسته به نوع کارت حافظه و ظرفیتی که دارند توانایی حذف خودکار فیلم ها و تصاویر قدیمی گرفته شده تا حداکثر هر 30 روز یکبار را دارند.

دوربین های بولت دارای سنسور های حساس به رحکت و صدا هستند و حرکت اشیا و افراد در جلوی لنز ان باعث فعال شده سنسور حساس به حرکت شده و در نتیحه دوربین شروع به ضبط فیلم و تصویر همراه با صدا را می کند در واقع این نوع دوربین ها دارای میکروفون و اسپیکر داخلی هستند که صداهای محیط را هم ضبط و هم پخش می کنند و مکالمه دو طرفه در محیط ایجاد می کنند. لنز دوربین های بولت سیم کارتی 4 جی از نوع ثایت بوده  ولی می تواند تا120 درجه بچرخد و تقریبا پوشش دهی قوی را از محیط اطراف داشته باشد هم چنین لنز آنها  دارای کیفیتی برابر با 2 مگاپیکسل با رزولویشن 1080 در 1920 مگاپیکسل هستند که تصاویر و فیلم هارا به صورت فول اچ دی ضبط خواهند کرد.

دوربین مداربسته بولت 4G

لنز دوربین های بولت 4 جی دارای چراغ های ال ای دی حاوی نور مادون قرمز هستند که  می توانند درتاریکی مطلق شب تصاویر رنگی را ضبط کنند و در واقع دید درشب دروبین های بولت 4 جی تا 50 متر می باشد. این نوع دوربین ها علاوه بر ال ای دی های حاوی نور قمرز دارای پروژکتور هایی با نور سفید هستند که توانایی دید درشب آنها را تقویت می کند. دوربین های سیم کارتی بولت به دلیل اینکه از سیم کارت هایی با آنتن دهی 4 جی پشتیبانی می کنند دارای سرعت بالایی در ضبط و ارسال تصایور و فیلم ها به گوشی همراه یا کامپیوتر های شخصی هستند .

دوربین های بولت 4 جی در واقع  نرم افزار  مخصوصی به نام وی380 پرو هستند که در گوشی همراه یا لپ تاپ ها نصب شده و با دوربین در محل نصب ارتباط برقرار می کند و کاربر از طریق این نرم افزار به دوربین متصل شده و به مشاهده آنلاین تصاویر و فیلم های گرفته شده می پردازد و می تواند به تنظیمات دوربین نیز دست پیدا کند. این نوع دوربین های بولت 4 جی دارای آالارم هشدار دهنده در صورت وجود هر گونه خطر یا حضور افراد مشکوک و یا کم شدن شارژ سیم کارت با باتر یآن می باشد که این آلارام دوربین را می توان از طریق این نرم افزار در گوشی یا کامپیوتر خود تنظیم کرد.

دوربین های بولت بیسیم 4 جی از سیستم عامل های اندورید وای او اس و ویندوز، مک پشتیبانی می کند. این نوع دوربین ها به انوع تبلت ها، ایپد، آیفون و اندروید می توانند متصل شوند. دوربین های بولت بیسیم 4 جی دارای باتری های لیتومی قابل شارژ هستند که آداپتور مخصوص شارژ باتری نیز همراه سایر لوازم جانبی دوربین وجود دارند. دوربین های بولت سیم کارتی دارای پایه های فلزی و پیچ و رول  پلاک برای نصب هستند.

خرید دوربین سیم کارت خور بولت

خرید دوربین سیم کارت خور بولت

فروشگاه دوربین مداربسته تکنو وارد کننده دنیایی از جدیدترین دوربینهای مداربسته بدون سیم می باشد که تمامی این دوربین ها را به صورت عمده و خرده در سراسر کشور عرضه می کند. دوربین های مداربسته سیمکارتی گونه ای جدید از دوربین های مداربسته وایرلس است که به گوشی متصل شده و اینترنت خود را از این طریق تامین می کند. پس اگر قصد خرید دوربین های مداربسته متصل به موبایل سیمکارت خور، دوربین های بدون نیاز به برق، دوربین های حساس به حرکت و غیره را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید