دزدگیر آنیکدزدگیر اماکن

فروشگاه دزدگیر سیمکارتی اماکن آنیک A570

فروشگاه دزدگیر سیمکارتی اماکن آنیک A570 را دنبال کنید تا از قیمت ها مطلع شوید. انواع مدل های دزدگیر اماکن و متعلقات مربوط به نصب و راه اندازی سیستم های اعلام سرقت خانگی را می توانید با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر از فروشگاه منصوری بانه خریداری کنید. این مرکز فروش امنیتی دارای نمایندگی فروش انواع دزدگیر اماکن خانه آنیک، فایروال، جی ام کا، کلاسیک و غیره می باشد. در ادامه می خواهیم شما را با این دزدگیر اماکن سیکارتی بیشتر آشنا کنیم:

دزدگیر سیم کارتی اماکن آنیک آ 570

برند آنیک تولید کننده انواع محصولات حفاظتی و نظارتی و مدارهای الکتریکی و غیره می باشد این برند سال تاسیس آن 1386 بوده و محصولات ان دارای ضمانت نامه یکساله می باشد ویکی از پر طرفدار ترین برند های دزدگیر اماکن در کشور  است. دزدگیر سیم کارتی  آنیک مدل آ 570 بهترین دزدگیر برای نظارت بر مکان های مسکونی ، تجاری ، و ادارای و غیره می باشد. دزدگیر اماکن سیم کارتی آ 570 برند آنیک در صورت وجود هر گونه ضربه و لرزش و یا ورود افراد مشکوک این  دزدیگر پیغام هشدار دهنده خود را به شماره های از پیش تعیین شده در حافظه آن ارسال می کند.

دزدگیر های  اماکن آنیک دارای مکانی برای تعبیه 2 عدد سیم کارت بوده و از اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل پشتیبانی می کند. ریموت های دزدگیر اماکن آنیک دارای کدهای محرمانه و مخصوص می باشد وآن را به صورت مخفی به کاربر ارسال می کند. اگر به هر دلیلی دزدگیر دچار آسیب شود یا برق قطع و وصل شود گزارش آن به صورت آلارم هشدار دهنده از طریق سیم کارت های داخل آن به کاربر  ارسال می شود. دزدگیر های سیم کاتری اماکن آنیک مدل آ 570 دارای ظرفیت حداکثر 30 شماره تلفن را دارند . برای فعال  و غیر فعال کردن دزدگیر می توان یا زا طریق سیم کاتر داخل و یا تلفن ثابت و یا برنامه مخصوص دزدگیر در گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی اقدام کرد.

فروشگاه دزدگیر اماکن آنیک

سیستم عامل دزدگیر آنیک

دزدگیر آ 570 از سیستم عامل های اندورید و ای او اس پشتیبانی می کنند و حتی می توان از راه دور از طریق نرم افزار مخصوص با گوشی همراه کنترل کرد.  دزدگیر سیم کارتی آنیک از دو طریق تماس و پیام قابل کنترل هستند واین نوع دزدگیر ها دارای اسپیکر و میکرفون داخلی هستند و می توانند تا برد 30 متری صداها را ضبط کنند. آلارم هشدار دهنده سیستم دزدگیر آنیک قابل تنظیم می باشد و می توان آن رااز بازه زمانی 10 تا 400 ثانیه تنظیم کرد.

زون های دزدگیر اماکن آنیک

زون های دزدگیر اماکن آنیک  5 عدد می باشد 4 عدد از زون های آن باسیم و یک عدد زون بی سیم است. یک عدد زون بی سیم آن قابلیت اتصال به 20 عدد  سنسور چشمی بیسیم را دارد. هر کدام از این زون ها را می توان نام گذاری کرد .اطلاعات و شمار های هر کدام اززون ها ر ا می توان از طریق پیامک به گوشی همراه خود ارسال کرد.

دزدگیر های سیم کارتی آ نیک مدل 570 دارای بدنه فلزی 2 کیلو گرم است و جنس آن ای بی اس بوده ضد آب و ضد ضربه و ضد گرد و غبار می باشد ابعاد آن به صورت طول دارای 30 سانتی متر و عرض 2 سانتی متر و ارتفاع 10 سانتی متری می باشد. دزدگیر های اماکن آ نیک 570 دارای سنسور های چشمی حساس به حرکت  و ریموت هایی با کد های غیر قابل هک با فرکانس 315 مگا هرتز است. ریموت های دزدیگر آ نیک مدل 570 در صورت دیدن هر گونه ضربه و آسیب و یا خیس شدن غیر قابل تعمیر هستند و در واقع باید ریموت جدید با کد  مخصوص جدید را زا نمایندگی دزدگیر دریافت کرد این کار برای حفظ امینت بیشتر می باشد.

فروشگاه دزدگیر اماکن آنیک

اقلام همراه و نصب دزدگیر سیم کارتی آ نیک 570 :

سیم باتری ، فیوز، پیچ درب ، جامپر یدک، ریموت 2 عدد با کد مخصوص، کارت ضمانت نامه، دفتر چه راهنمای نصب، نصب دزدگیر های سیم کارتی آ نیک مدل 570 باید با رعایت استاندارد های لازم باشد. بهتر است نصب دزدگیر ا به متخصص آن بدهید برای نصب دزدگیر آنیک آن را در دامنه و بردی که می خواهید تنظیم کنید و برای اینکه بدانید آای درست کار می کند یا نه چند بار با ریموت آن را کنترل کنید آنتن های ریموت را تا آخر بیرون بکشید و از فواصل مختلف آن را امتحان کنید. سیم های دزدگیر را مرتب کنید طوری که هیچ کدام روی برد اصلی قرار نگیرند. حتما بادی دزدگیر در فاصله 30 سانتی متری از اشیای اطراف در محل نصب قرار دهید تا هوا در اطراف آن جریان پیدا کند و آن را خنک کند.

دزدگیر اماکن دارای سنسور های حساس بدون سیم هستند که به نویز هایا سیگنال های محیط اطراف بخصوص هنگام تماس و ارسال پیامک هستند وپس باید این سنسور های را در فاصله 2 متری از دستگاه نصب کرد.

فروشگاه دزدگیر اماکن آنیک

مرکز فروش دزدگیر اماکن آنیک A570 انواع سیستم های ضد سرقت خانگی را برای شما ارائه خواهد کرد. سیستم ضد سرقت آنیک یکی از محبوب ترین سیستم های دزدگیر اماکن ایرانی هستش که قابلیت پشتیبانی از تمامی حسگر دزدگیر ها ، زون ها، آژیر ها، بلندگو ها و غیره را دارد. شما می توانید برای خرید و سفارش انواع دزدگیر اماکن سیم کارتی و خط ثابت با بهترین قیمت با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید