دوربین طرح ساعت دیواری

قیمت دوربین طرح ساعت دیواری

قیمت دوربین طرح ساعت دیواری در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دنیایی از دوربین های مداربسته مخفی جاسوسی را به صورت قانونی به فروش می رساند. شما می توانید در میان ده ها طرح دوربین مداربسته جاسوسی، دوربین مد نظر خود را برگزینید. ما را برای آشنایی بیشتر با دوربین ریز مخفی شکل ساعت همراهی کنید:

دوربین طرح ساعت دیواری

امروزه دوربین های مداربسته از تکنولوژی های زیادی برخوردار شده اند این نوع دوربین ها به صورت مخفی و ریز نیز ساخته شده اند دوربین های مداربسته علاوه بر کارایی آنها و میزان کیفیت و باسیم  یا بیسیم بودن آنها محل نصب آنها نیز مهم می باشد. دوربین های مخفی یا جاسوسی در اندازه های مختالف و ریز ساخته شده اند و معمولا با دکوراسیون منزل یا محل کار یا محل نصب همخوانی و هماهنگی دارند طوری که قابل تشخیص یا دیدن نباشند. دوربین های مخفی در اشکال و طرح های مختلفی از جمله ساعت دیواری، پریز برق، دکمه لباس،خودکار، لامپ، و غیره ساخته شده اند.این اشکال دوربین های مخفی بر دکوراسیون منزل تاثیری نخواهد گذاشت و کسی متوجه حضور آن نخواهد شد و سو تفاهمی برای مهمانان ایجاد نخواهد کرد.

دوربین های ساعت دیواری نوعی دوربین مداربسته مخفی  و یا جاسوسی می باشد که در قالب یک ساعت دیواری ساخته شداه است. لازم به ذکر است طبق قانون کشور برای نصب  دوربین های مخفی و جاسوسی قبل از نصب حتما باید مجوز های قانونی لازم را اخذ کرد. زیرا که رعایت حقوق شهروندی و حریم شخصی افراد بسیار حائز اهمیت است. در غیر این صورت مدارک جمع آوری شده توسط دوربین مخفی غیر قابل قبول در مراکز قانونی خواهد بود. دوربین های مخفی ساعت دیواری در انواع اشکال نختلف بیضی، ذوزنقه مکعبی وجود دارند وجنس آنها فلزی یا پلاستیکی و چوبی می باشد.

دوربین های مخفی طرح ساعت دیواری بسیار ریز بوده و در ساعت دیواری در اشکال مختلف جاگذاری شده اند این نوع دوربین ها از چهار جز اصلی برد دوربین، لنز، ال ای دی ، کیس یا بدنه ساخته شده اند.این اجزا به صورت کاملا مخفی در ساعت دیواری قرار گرفته اند.

قیمت دوربین طرح ساعت دیواری

مشخصات فنی دوربین های طرح ساعت دیواری :

دروبین های مخفی ساعت دیواری از نوع دوربین های بیسیم بوده و برای ضبط و ذخیره تصاویر و فیلم ها نیازی به  دستگاه   دی وی آر ندارند و بدون نیاز به سیم کشی و کابل کواکسیال هستند و از این لحاظ بیسار مقرون به صرفه اند. لنز ساعت دیجیتالی دوربین مخفی دارای کیفیتی برابر با 10 مگا پیکسل می باشد  و تصاویر را به صورت فول اچ دی و 4 کا ضب می کند. این نوع دوربین های ساعت دیواری دارای لنز ثابت بوده که یم تواند تا 110 درجه بچرخد و میزان سرعت فریم در ثانیه آنا 20 تا 30 ثانیه می باشد.هم چنین لنز دوربین مخفی طرح ساعت دیواری دارای ال ای دی های حاوی نور مادوت قرمز بوده که توانایی دید درشب ه صورت رنگی را تاشعا 20 متر به آنها می دهد.

معمولا لنز دوربین مخفی در ساعت دیواری در زیر اعداد 10 یا 6 یا 12 قرار می گیرد. دوربین های بیسیم یاعت دیواری دارای مکان هایی برای تعبیه کارت حافظه هستند به آنها دوربین های مخفی ساعت دیواری رم خور نیز می گویند و از کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می کند. این نوع دوربین های قابلیت حذف خودکار فیلم ها و تصاویر قدیمی بسته به میزان ظرفیت رم خود را دارند و حداکثر هر 30 روز یکبار به صورت خودکار داد های قدیمی داخل رم خود را حذف می کنندو کارت حافظه دوربین های ساعت دیواری را می توان از آن جدا کرده به گوشی همراه یا لپ تاپ برای بکاپ گیری متصل کرد.

قیمت دوربین طرح ساعت دیواری

دوربین های مخفی ساعت دیواری رم خور

دوربین های مخفی ساعت دیواری رم خور دارای مکانی برای تعبیه سیم کارت می باشد  به همین دلیل به آنها دوربین های مخفی ساعت دیواری سیم کارت خور نیز می گوند. دوربین های ساعت دیواری سیم کارتی از اپراتور های ایرانسل همراه اول و رایتل پشتیبانی می کنند و فیلم ها و تصاویر گرفته شده توسط دوربین مخفی از طریق اینترنت داخلیسیم کارت آن به نرم افزار های مخصوص  در گوشی همراه یا لپ تاپ ها ارسال می شودو  حتی کاربر می تواند از راخه دور از طریق اینترنت به مشاهده آنلاین فیلم ها و تصاویر ضبط شده دوربین بپردازد.

در برخی از مدل های دوربین مخفی طرح ساعت دیواری به جای سیم کارت انتقال تصاویر و فیلم از طریق اینترنت محلی یعنی وای فای یا مودم استفاده می شود که به آنها دوربین های ساعت دیواری وایرلس نیز می گویند معمولا این نوع دوربین مخفی دارای محدودیت در ارسال تصاویر و فیلم ها را دارد و برد دامنه پوشش دهی مودم در آنها 10 تا 20 متر است. ساعت دیواری دیجیتالی سیم کارتخور دارای ریموت هایی برای کنترل از راه دور هستند و برد ریموت آنها تا شعاع 18 متری می باشد.

قیمت دوربین طرح ساعت دیواری

ما با ارائه جدیدترین دوربین های مداربسته مخفی شما را وارد دنیایی از فناوری خواهیم کرد. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته ریز جاسوسی را برای ایجاد آسایش در خانه و محل کار شما ارائه خواهد کرد. برای سفارش و خرید دوربین مداربسته مخفی دکمه، خودکاری، لامپ و غیره همراه با تخفیف می توانید همین حالا تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید