دوربین سیم کارتی

خرید دوربین سیم کارت خور چرخشی 4G

خرید دوربین سیم کارت خور چرخشی 4G با بهترین قیمت امکان پذیر است. دوربین های مداربسته 360 درجه گردان متصل به اینترنت نسل جدید دوربین های مداربسته می باشند که مناسب فضا های باز بوده و دارای بدنه ای کاملا ضد آب می باشند. ما این دوربین ها را در ادامه تشریح خواهیم کرد و به شما معرفی خواهیم کرد.

دوربین متصل به اینترنت چگونه کار می کند؟

این دوربین متصل به اینترنت دارای یک روتر LTE داخلی است که به شبکه تلفن همراه متصل می شود. این به یک سیم کارت نیاز دارد که می توانید آن را از ارائه دهنده خدمات تلفن همراه خود خریداری کنید. با این کوچکترین تعرفه روزانه حدود 5 دقیقه ویدیوهای زنده را دریافت می کنند. با 4 گیگابایت پخش زنده به مدت 20 دقیقه در روز دریافت می کنید. اگر فقط می خواهید ببینید که آیا همه چیز خوب است یا خیر، 5 دقیقه در روز کافی است. هنگامی که حرکتی را در جلوی دوربین تشخیص دهید، یک پیام فشار روی گوشی خود دریافت خواهید کرد. بنابراین می توانید بلافاصله ویدیوی زنده را تماشا کنید که چگونه به این تشخیص رسید. این را می توان به راحتی با تلفن همراه خود و با برنامه هایی که به صورت رایگان در پلی استور در دسترس هستند تعیین کرد.

نظارت تصویری 360 درجه

با محدوده پان 355 درجه و دامنه شیب 90 درجه، می توان یک منطقه بزرگ را با خیال راحت زیر نظر گرفت. از طریق برنامه دوربین P2P “Camhi” می توان حرکات پان و شیب را به طور قابل اعتمادی کنترل کرد. با عملکرد از پیش تعیین شده می توانید تا 128 موقعیت دوربین را وارد کنید که سپس با فشار دادن یک دکمه از طریق برنامه به طور خودکار نزدیک می شوند. دوربین 360 درجه بیسیم PTZ با سیم کارت مجهز به لنز با کیفیت بالا و زوم اپتیکال 5 برابر با فوکوس خودکار است.  “تشخیص حرکت” داخلی به تمام حرکات جلوی دوربین پاسخ می دهد و زنگ هشدار و پیام فشار را روی تلفن هوشمند یا تبلت ایجاد می کند.  اگر تشخیص حرکت از طریق رایانه شخصی و اینترنت اکسپلورر تنظیم شده باشد، 4 فیلد مختلف را می توان تنظیم کرد. به منظور حذف اشیایی که دائماً در حال حرکت هستند (مثلاً درختان و درختچه‌ها) و نباید هشداری ایجاد کنند.

خرید دوربین سیم کارت خور

ذخیره سازی عکس های دوربین

اسلات کارت SD داخلی دوربین امکان اندازه کارت میکرو SD تا 128 گیگابایت را فراهم می کند و امکان ضبط ویدیویی محلی، با زمان فعال یا حرکتی را فراهم می کند. ما توصیه می کنیم از ضبط مداوم در عملکرد 24 ساعته خودداری کنید، زیرا کارت های SD برای عملکرد مداوم طراحی نشده اند و ممکن است خطاهای ضبط رخ دهد. ایده آل ضبط کارت SD برای توالی های ویدیویی یا ضبط زنگ هشدار است.

ویدیوهای خوب حتی در شب – دید در شب IR

دوربین PTZ با سیم کارت دارای 6 LED مادون قرمز با کارایی بالا است که مساحتی حدود 60 متر را روشن می کند. آنها در فرکانسی در طیف IR که بالاتر از میدان دید ما و بالاتر از محدوده رنگ است، ارسال می کنند. بنابراین، ویدئوهای نمایش داده شده در نور مادون قرمز فقط سیاه و سفید به نظر می رسند. اگر می خواهید در شب نیز عکس های رنگی بگیرید، نصب نورافکن های نور سفید الزامی است.

برنامه مناسب برای تلفن همراه

برای اینکه بتوانید ویدیوهای زنده یا فیلم های ضبط شده روی کارت SD را در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود از هر کجای دنیا تماشا کنید، به برنامه دوربین نیاز دارید. علاوه بر نمایش فیلم ها، این امکان را نیز به شما می دهد تا عملکردهای پان و شیب دوربین PTZ و همچنین عملکرد زوم را انجام دهید. برنامه مخصوص به عنوان یک دانلود رایگان برای گوشی های اندرویدی در پلی استور و برای آیفون ها در فروشگاه اپل در دسترس است. این برنامه همچنین زمانی که دوربین زنگ هشدار را به صدا در می آورد، پیام های فشاری برای شما ارسال می کند.

خرید دوربین سیم کارت خور

ویژگی های مهم دوربین 360 درجه وایرلس

  • کنترل از راه دور 4G:حتی بدون پهنای باند، تلفن همراه می تواند از راه دور توسط 4G کنترل شود. دوربین 4G می تواند سیگنال ویدیویی را از طریق سیگنال 4G به تلفن همراه منتقل کند.
  • دید در شب تمام رنگی: 8 عدد LED آرایه ای (4 عدد IR LED + 4 عدد LED تمام رنگی) فاصله دید در شب 30 مادون قرمز به این معنی است که می توانید در تاریکی به وضوح ببینید.
  • صدای دو طرفه: میکروفون و اسپیکر داخلی ضد آب. اینترکام دو طرفه را در زمان واقعی ارائه دهید. مهم نیست کجا هستید، می توانید خانواده خود را همراهی کنید. علاوه بر این، دوربین می تواند دزد را بترساند.
  • تشخیص حرکت: هنگامی که سارق وارد منطقه نظارت می شود، دوربین اعلان های فشار را به تلفن همراه شما ارسال می کند. می تواند شواهد عکس های فوری / فیلم ها را از برنامه ذخیره کند.
  • IP66 ضد آب: سطح IP66، که به دوربین اجازه می دهد تا به طور معمول کار کند و دوربین را بادوام نگه می دارد. نگران سایر شرایط غیرمنتظره مانند رعد و برق، باران، برف نباشید.

خرید دوربین سیم کارت خور

اگر می خواهید دوربین مداربسته ای بدون نیاز به لوازم جانبی تهیه کنید، به فکر خرید دوربین مداربسته سیمکارت خور باشید. این دوربین مداربسته دیگر نیازی به سیمکارت برای انتقال تصاویر ندارد، لذا در میان کاربران به دوربین مداربسته ای محبوب تبدیل شده است. برای خرید و سفارش انواع دوبین های مداربسته سیمکارت خور وایرلس هم اکنون باشماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید