دوربین مداربسته 360 درجه

فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بی سیم

فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بی سیم با قیمتی استثنایی آغاز شد. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بی سیم یک قدم جلوتر از دیگر دوربین های معمولی است. چراکه با قابلیت دید همه جانبه و فراگیر از همه ی اطراف خود که دارد می تواند امنیت کلی مناطق بزرگ را به خوبی تضمین کند. همچنین درک بسیار واقعی را برای کاربران از رویدادهای پیش آمده فراهم می کند‌. گذشته از همه ی این ها دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه وایرلس به کلی آپشن های مختلف و پیشرفته مجهز هستند تا نیاز همه صاحبان خانه و یا مشاغل مختلف را به بهترین نحو تأمین کند. با ما باشید تا در زیر به شرح بیشتر دوربین مداربسته بدون سیم اسپید دام چرخان، دوربین مداربسته وای فای عروسکی گردان و دوربین مداربسته رم خور لامپی ۳۶۰ درجه بپردازیم:

فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته بدون سیم اسپید دام چرخان

دوربین مداربسته بدون سیم اسپید دام چرخان از مدل های دید در شب قدرتمند است. پوشش کامل دوربین چرخان اسپید دام این امکان را برای کاربر ها فراهم می کند که می توانند کل صحنه را به صورت پویا مشاهده کنند و یا منظره مورد نیاز خود را با دقت بزرگ کنند، بدون اینکه کیفیت تصویر به خطر بیفتند. دوربین های اسپید دام ۳۶۰ درجه وایرلس، به عنوان دوربین های فضای باز مفید هستند زیرا می توانند زاویه دید وسیعی را ایجاد کنند که این امر در خارج از ساختمان ها، در پارکینگ ها یا در مکان های باز مانند مزارع مفید است. ب

این مدل دوربین فضای باز بیسیم چرخشی هر چیزی را که در محیط ضبط می کند می تواند با متصل شدن به شیکه مودم اینترنت این تصاویر را به صورت زنده برای گوشی های هوشمند و تبلت های کاربران خویش به اشتراک بگذارد.

دوربین چرخشی اسپید دام برای کاربرانی که فیلم های زنده را از دست داده اند از کارت حافظه میکرو sd تا گنجایش ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کند تا بعد ها بتوانند به گرفته شده ها دسترسی پیدا کنند. از دیگر ویژگی های این دوربین که به محبوبیت هایش افزوده است، قابلیت شنود و گفتگو با اشخاص داخل محیط در هر کجا از راه دور می باشد. دوربین های مداربسته زوم دار اسپید دام به گونه ای طراحی شده اند که مناطق بسیار بزرگی مانند خانه باغ، مراکز خرید، پارکینگ ها و غیره را تحت پوشش قرار می دهند. قابلیت چرخش افقی و عمودی و بزرگنمایی آن به شما این امکان را می دهد تا فضای بسیار بیشتری نسبت به یک دوربین ثابت سنتی را پوشش دهد.

به طور معمول از این دوربین ها برای بررسی منطقه ای استفاده می شود که پوشاندن آن با دوربین های ثابت بسیار گران یا غیرممکن است.

فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته وای فای عروسکی گردان

دوربین مداربسته وای فای عروسکی گردان یک مدل پرطرفدار است که برای محیط های داخلی طراحی شده و نصب و راه اندازی آسانی دارد. این دوربین دارای قابلیت چرخش به صورت ۳۶۰ درجه افقی و ۱۲۰ درجه عمودی است تا چهار طرف گوشه اطراف خود را به خوبی برای‌ کاربران به نمایش بگذارد. این دوربین مداربسته بی بی کم مدل مناسبی برای والدینی است که افراد مسن یا کودکان خود را به دست پرستار می سپارند. همچنین به وسیله قابلیت مشاهده زنده از راه دوری که دارد می توانید در هر کجا که باشید به تماشای داخل محیط خود بپردازید. در زیر نمونه تصویری از این دوربین ۳۶۰ درجه را خواهید دید.

میکروفون داخلی و بلندگوی قدرتمند امکان انتقال صدای دو طرفه را از طریق نرم افزار هوشمند از راه دور فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته قابلیت دید در شب تا ۱۵ متر و سازگاری با کارت حافظه است.

فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته رم خور لامپی ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته رم خور لامپی ۳۶۰ درجه، یکی دیگر از دوربین های محیط داخلی است که از لنز پانورامیک بهره می برد. این مدل با موفقیت می تواند جایگزین ۴ دوربین معمولی شود، چراکه قادر به فراهم کردن تصاویر در محیط به صورت پویا و فراگیر می باشد. درنتیجه به طور قابل توجهی هزینه خرید و نصب دیگر دوربین ها را کاهش می دهد.

این دوربین مداربسته چشم ماهی از مدل های تحت شبکه است که مشاهدات در زمان واقعی را برای کاربران از راه دور فراهم می کند. ازهمین رو برای اشخاصی که نیاز به مشاهده مداوم محیط دارند ایده آل است. این دوربین را می توانید جهت کنترل مداوم مشاوران فروش، مدیران شرکت، کارگران انبار، بازدید کنندگان، صندوقداران استفاده کنید. این دوربین های مداربسته چشم ماهی نور مادون قرمز منتشر می کنند، بنابراین آنها می توانند ضبط خود را متناسب با شرایط کم نور و تاریکی تنظیم کنند. در نتیجه قادر به ضبط واضح در شبانه روز هستند. نمونه تصویر این دوربین ۳۶۰ درجه چشم ماهی را در زیر مشاهده بفرمائید.

دوربین مداربسته چشم ماهی وای فای دار لامپی ۳۶۰ درجه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جهت نگهداری قابل اطمینان گرفته شده ها، سنسور تشخیص حرکت، قابلیت انتقال دو طرفه صدا را نیز دارد.

فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

فروش دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه همانطور که از نامشان پیداست قابلیت ضبط و نمایش مکان مد نظر را به صورت دایره وار یا چرخشی دارند. این دوربین ها معمولا به دو دسته تقسیم می شوند که یکی از آنها ۳۶۰ درجه در راستای افقی چرخیده و دیگری توسط لنز چشم ماهی که دارد تصاویر را به صورت پانورامیک به ما نمایش می دهد. انواع دوربین های مداربسته با زاویه دید ۳۶۰ درجه را می توانید با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید