دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک با قیمتی شگفت انگیز. دوربین های مداربسته مخفی برخلاف تصوری که عموم دارند آنقدر هم که فکر می کنید، گران نیست! این دوربین ها بسته به تکنولوژی ساخت خود دارای انواع متفاوتی هستند که هر کدام برای منظوری خاص کاربرد دارد. دوربین های مداربسته کوچک از آنجاکه دارای اندازه بسیار ریز تر از دیگر دوربین ها هستند بهترین انتخاب برای مدیریت نامحسوس اماکن می باشد. همچنین می توانند بدون اینکه کسی را متوجه خود کنند، در محیط نصب شوند و از تمام رویداد های محیط فیلمبرداری کنند. در ادامه قصد داریم به معرفی سه مدل دوربین مداربسته پر فروش یعنی دوربین مداربسته مخفی شارژی فلتی، دوربین مداربسته بند انگشتی ahd و دوربین مداربسته کوچک طرح پیچ بپردازیم:

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مداربسته مخفی شارژی فلتی وای فای دار

دوربین مداربسته مخفی شارژی فلتی وایرلس یکی از محبوب ترین ها می باسد که می تواند در هرجایی از محیط نصب شود و یا حتی در مواقع اضطراری با خود حمل کنید. ابعاد این دوربین بسیار کوچک و سبک وزن است که می توانند در داخل دستمال کاغذی، عروسک، لای قفسه های کتاب، کنار میز، بر روی درب یا پنجره نصب شود. یکی از ویژگی هایی که به ارزش های این دوربین بسیار کوچک رم خور فلتی افزوده است، تکنولوژی تحت شبکه می باشد. با این فناوری می توانید دوربین را به شبکه وای فای نزدیک خود متصل کرده و از کیلومتر ها دورتر شاهد وقایع زنده و مستقیم محیط مورد نظر از طریق گوشی های هوشمند یا تبلت و کامپیوتر باشید. این دوربین مداربسته جاسوسی فلتی از مدل های بدون سیم است که بی هیچ دستگاه اضافی قادر به ضبط و فیلمبرداری در محیط می باشد.

شما می توانید با این مدل دوربین مخفی متصل به اینترنت حتی از ریزترین جزئیات حوادث محیط مطلع شوید چراکه به رزولوشن کیفیت ۲ مگاپیکسل مجهز است و می تواند تصاویر فوق العاده واضح و خوانا را ضبط کند. این دوربین مخفی شارژی دارای باتری لیتیوم قدرتمند است که به وسیله پورت usb شارژ می شود. همچنین از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کند تا گرفته شده ها را برای بازیابی های بعدی در داخل آن ذخیره کند. از دیگر آپشن های ویژه این دوربین، موقعیت آماده باش می باشد که تنها در صورت تشخیص حرکت شروع به ضبط می کند. قابل ذکر است با این ویژگی تشخیص حرکت، بلافاصله آلارم و زنگ هشدار را به برنامه هوشمند کاربران خود از راه دور می فرستد.

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مداربسته بند انگشتی ahd

دوربین مداربسته بند انگشتی ahd یکی دیگر از دوربین های کوچک ارزان که طرفدارانی زیادی به خود جذب کرده است. تفاوت این دوربین با مدل فلتی در نحوه نصب و کارکردن می باشد. چراکه این مدل به کابل کشی و دستگاه ضبط کننده دی وی آر وابسته است. این دوربین کوچک بندانگشتی مخفی برای جمع آوری اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد جنایت های اتفاق افتاده در محیط مفید است. همچنین با نصب در داخل یک محل کار، می تواند به شناسایی سرقت کارمندان کمک کند. این مدل دوربین مداربسته مینیاتوری سیمی دارای رزولوشن کیفیت ۲ مگاپیکسل می باشد که به ضبط تصاویر باکیفیت و قابل تشخیص در محیط می پردازد.

از امکانات ویژه و ارزشمند این دوربین مداربسته بند انگشتی ahd، که موجب می شود فیلم ها همراه صدای واضح ضبط شوند، میکروفون داخلی می باشد. همچنین شما نه تنها با این دوربین میتوانید تصاویر واضحی را در روز ثبت کنید، بلکه به شما امکان می دهد تا فاصله ۳ متری در تاریکی مطلق و شب دید واضحی داشته باشید‌.

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مداربسته کوچک طرح پیچ

دوربین مداربسته کوچک طرح پیچ دارای ساختار بسیار نامرئی است که کسی متوجه دوربین بودن آن نمی شود‌. این دوربین را می توانید در هرکجا به شرط نزدیک بودن به منبع تغذیه برق شهری متصل کنید. ازهمین رو می تواند مدل مناسبی در اماکن مختلف مانند منازل، اتاق کار، دفاتر، شرکت ها و غیره نصب شود. راه اندازی این دوربین مداربسته سیمی شکل پیچ بسیار آسان است به گونه ای که از طریق کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر متصل می شود و ضبط شده های خود را به آن منتقل می کند. به وسیله میکروفون قدرتمند داخلی این دوربین بسیار کوچک می توانید به استراق سمع محل مورد نظر بپردازید.

دوربین مداربسته شکل پیچ دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است که ضبط های واضحی را برای دستگاه دی وی آر و سپس هارد دیسک اینترنال متصل شده خود ارسال می کند.

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

اگر می خواهید با حداقل قیمت، ریز ترین دوربین مداربسته را برای اعمال جاسوسی خریداری کنید، به فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری سر بزنید. بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش انواع دوربین کوچک مخفی در مدل ها و شکل های متفاوت می باشد. شما می توانید دوربین مخفی مد نظر خود را از میان دوربین های وایرلس شارژی یا دوربین های سیمی پین هو برگزینید! انتخاب باشماست.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید