پریز دوربین دار

خرید پریز دوربین دار wifi

خرید پریز دوربین دار wifi با ارزان ترین قیمت برای شما امکان پذیر است. دوربین مداربسته طرح پریز از دسته دوربین های مخفی موجود در بازار است که به اینترنت متصل شده و تصاویر را بر روی رم ذخیره خواهد کرد. در ادامه با این دوربین ریز کوچک بیشتر آشنا خواهیم شد.

خرید پریز دوربین دار

به راحتی هر اتاق در خانه خود را زیر نظر بگیرید

دوربین مخفی پریز برق ارتقا پیدا کرده به طوری که اکنون ویدیوی HD زنده را مستقیماً در تلفن هوشمند شما پخش می‌کند و به شما امکان می‌دهد خانه یا محل کار خود را به صورت زنده از هر کجای دنیا نظارت کنید. این دوربین پخش زنده در یک پریز معمولی تعبیه شده است و به شما امکان می دهد آن را در هر اتاقی در خانه یا محل کار خود قرار دهید. و چون پریزها بسیار رایج هستند، هیچ کس نگاه دومی به آن نخواهد کرد.

نصب و راه اندازی پریز دوربین دار

برای راه اندازی دوربین، کافی است آن را به سیم کشی برق موجود در خانه یا محل کار خود وصل کنید – برای سهولت در نصب، توصیه می کنیم یک پریز برق موجود را تعویض کنید. اگر با این کار آشنا نیستید یا راحت نیستید، نصب حرفه ای را توسط یک برقکار مجاز توصیه می کنیم.

هنگامی که پریز را روی دیوار نصب کردید، برنامه پخش زنده ما را دانلود کرده و از آن برای اتصال دوربین به شبکه بی سیم موجود خانه خود استفاده خواهید کرد. سپس می‌توانید ویدیوی خود را به صورت زنده در تلفن هوشمند مورد علاقه خود (آیفون یا اندروید) پخش کنید و آن را از هر کجای دنیا تماشا کنید. حتی می‌توانید هشدارهای تشخیص حرکت را دریافت کنید تا در صورت تشخیص حرکت دوربین به شما اطلاع دهد که برای امنیت خانه یا کسب و کار مناسب است.

علاوه بر پخش زنده ویدیو، می‌توانید ویدیو را روی یک کارت میکرو SD مخفی نیز ضبط کنید، بنابراین می‌توانید ببینید چه اتفاقی می‌افتد حتی اگر آن را به صورت زنده ندیده باشید. ویدیوها را از راه دور در تلفن هوشمند خود دانلود کنید تا ویدیوهای ضبط شده را مشاهده کنید یا کارت حافظه را بردارید و برای پخش در رایانه شخصی یا Mac خود قرار دهید.

خرید پریز دوربین دار

برق دوربین پریز

پریز دوربین دار یک دستگاه دوربین مخفی AC است که امکان عملکرد 24/7 بدون نگرانی در مورد عمر باتری را فراهم می کند. مستقیماً به سیم کشی موجود در خانه یا محل کار شما متصل می شود. برای سهولت نصب، توصیه می کنیم یک پریز دیواری موجود را تعویض کنید.

پخش ویدیو با کیفیت 1080P HD

دوربین پریز برق ویدیوی زنده با کیفیت بالا را پخش می کند و به شما دید واضحی از آنچه در خانه یا محل کار شما می گذرد ارائه می دهد. رزولوشن را نیز می توان روی 720P یا 480P تنظیم کرد (برای اتصالات اینترنت کندتر یا برای صرفه جویی در فضا در صورت ضبط ویدیوهای خود).

دوربین مخفی پخش جریانی WiFi

دوربین پریز یک دستگاه پخش زنده WiFi است که مانند تلفن هوشمند یا لپ تاپ شما به شبکه WiFi شما در خانه یا محل کار شما متصل می شود. این به شما این امکان را می دهد که از طریق اتصال اینترنتی خود به صورت زنده نمایش خود را پخش کنید تا در هر نقطه از جهان در تلفن خود مشاهده کنید.

راه اندازی ساده و آسان

ما این دوربین مخفی WiFi را به گونه ای طراحی کرده ایم که راه اندازی و نصب آن ساده باشد. فقط به سیم کشی موجود خود متصل شوید، برنامه پخش جریانی را دانلود کنید و به شبکه WiFi خود در خانه یا محل کار خود متصل شوید. نیازی به پیکربندی شبکه یا روتر پیچیده نیست.

ضبط پیوسته یا فعال شده با حرکت

علاوه بر پخش زنده، می توانید دوربین را برای ضبط روی کارت حافظه نیز تنظیم کنید. بسته به نیاز خود، بین حالت فعال حرکتی (ضبط فقط زمانی که حرکت وجود دارد) یا ضبط مداوم 24/7 (ضبط بدون توجه به حرکت) را انتخاب کنید.

عملیات مخفی جاسوسی

پریز دوربین دار یک دوربین جاسوسی مخفی است که هیچ نشانه‌ای ندارد و در واقع یک دوربین پرستار بچه است که به صورت زنده پخش می‌شود. هیچ چراغ، بوق، صدا یا چیزی که توجه را به آن جلب کند وجود ندارد. و از آنجایی که پریزها بسیار رایج هستند، می توان آن را تقریباً در هر مکانی قرار داد.

خرید پریز دوربین دار

برای خرید و سفارش انواع دوربین مداربسته مخفی جاسوسی می توانید با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. ما انواع دوربین های کوچک مخفی را با قیمتی فوق العاده در طرح های متفاوت و ویژه از جمله پریز، لامپ، چراغ، ساعت و غیره به فروش می رساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید