ماکت دوربین مداربسته

خرید ماکت دوربین مداربسته خورشیدی mk-303

خرید ماکت دوربین مداربسته خورشیدی mk-303 با قیمتی ارزان برای هموطنان گرامی امکان پذیر است. انواع دوربین های مداربسته ساختگی چشمک زن و باتری خور را می توانید با قیمی ویژه به صورت عمده و خرده سفارش داده و خریداری کنید. بهترین دوربین های قلابی را می توانید از سایت ما دیده و تهیه کنید. با ما همراه باشید تا با دوربین مداربسته قلابی خورشیدی بیشتر آشنا شوید:

دوربین امنیتی ساختگی با پنل خورشیدی

دوربین امنیتی ساختگی با انرژی خورشیدی، سیستم نظارت تقلبی بولت با چراغ‌های چشمک زن قرمز واقعی و برچسب هشدار در فضای باز را می توانید هم اکنون سفارش دهید. با یک پنل خورشیدی یکپارچه، دوربین امنیتی تقلبی می تواند به طور خودکار برای باتری های قابل شارژ در یک محیط روشن در طول روز شارژ شود. 2 عدد باتری AA در مواقعی که نور خورشید کافی نیست یا در شب به عنوان یک پشتیبان عمل می کند. یک براکت نصب کاملاً قابل تنظیم به شما امکان می دهد با استفاده از پیچ های فولادی ضد زنگ همراه دوربین را به سرعت و به راحتی نصب کنید. به راحتی روی سقف یا دیوار نصب می شود. هیچ سیم کشی لازم نیست. مهمترین مشخصه این دوربین ساختگی عبارتند از:

  • ظاهر واقعی ساخته شده از پلاستیک با کیفیت بالا، با لنز تقلبی، خط مصنوعی 20 سانتی متری و چراغ های LED مادون قرمز تقلبی، بسیار واقعی به نظر می رسد.
  • چراغ های LED متقاعد کننده – دوربین امنیتی ساختگی هر 2 ثانیه چشمک می زند، درست مانند دوربین امنیتی واقعی کار می کند
  • دوربین تقلبی با انرژی خورشیدی ، یک دوربین امنیتی با کیفیت بالا، طراحی خوب و با نصب آسان، با لنز و روشنایی IR در محفظه دوربین، بسیار واقعی به نظر می رسد.

خرید ماکت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته ساختگی با انرژی خورشیدی

از دوربین مداربسته ساختگی خورشیدی ما به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای یک سیستم دوربین مدار بسته کامل استفاده کنید. این واحد انرژی خورشیدی برای استفاده در داخل یا خارج از منزل مناسب است و یک بازدارنده بصری در برابر جرم و رفتارهای مخرب است و برای استفاده در ادارات، فضاهای تجاری و عمومی ایده آل است.

  • تقلید واقع گرایانه از دوربین کارآمد
  • LED چشمک زن با انرژی خورشیدی واقع گرایی بیشتری را می افزاید
  • مناسب برای استفاده در داخل و خارج
  • دارای علامت هشدار دوربین مدار بسته

یک بازدارنده بصری اغلب می تواند برای کاهش رفتار منفی کافی باشد، و این دوربین مداربسته ساختگی یک جایگزین مقرون به صرفه برای یک سیستم دوربین مدار بسته عملکردی است که نصب، نگهداری و نظارت آن می تواند گران باشد. این مدل شامل یک LED چشمک زن با انرژی خورشیدی است که این تصور را ایجاد می کند که دوربین در حال نظارت و ضبط است و به راحتی می توان آن را در داخل یا خارج نصب کرد. این واحد دارای یک علامت هشدار دوربین مدار بسته برای بازدارندگی بیشتر است و شامل پیچ ها و دوشاخه های ثابت و باتری های قابل شارژ می باشد.

خرید ماکت دوربین مداربسته خورشیدی

ماکت دوربین مداربسته حرفه ای Dummy

از دوربین مداربسته ساختگی ما استفاده کنید تا تصور سیستم امنیتی دوربین کارآمد را با کسری از هزینه ایجاد کنید. این دوربین امنیتی مادون قرمز ماکت شبیه به دوربین کار می‌کند و راهی عالی برای جلوگیری از جرم و رفتار بد در محیط‌های عمومی و حرفه‌ای است.

منطقه کاربردی

دوربین های تقلبی همراه با نظارت واقعی آن امنیت شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. آنها می توانند به طور گسترده در سوپرمارکت ها، رستوران ها، ساختمان های اداری، انبارها، گاراژها، انبارها، خانه ها، پارکینگ ها، فروشگاه ها و غیره استفاده شوند.

لطفاً در صورت استفاده در فضای باز از باتری های قابل شارژ استفاده کنید، از طریق پنل خورشیدی شارژ می شود. در صورت استفاده از باتری های معمولی ممکن است باعث سوختن دوربین شود زیرا نمی توانند برق را ذخیره کنند

خرید ماکت دوربین مداربسته خورشیدی

انواع دوربین های مداربسته فیک چشمک زن، باتری خور، چراغ دار در مدل های دام، اسپید دام و بولت و همچنین لوازم دوربین مداربسته را می توانید به قیمتی طلائی از تکنو دوربین بخواهید. ما انواع ماکت های دوربین مداربسته در طرح ها و اندازه های متفاوت را به شما عزیزان به قیمتی باور نکردنی تقدیم خواهیم کرد لذا برای خرید و سفارش این ماکت های با کیفیت همین الان تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید