ماکت دوربین مداربسته

فروش ماکت دوربین مداربسته Abtech

فروش ماکت دوربین مداربسته Abtech با بهترین قیمت آغاز شد. تکنو دوربین وارد کننده و عرضه کننده انواع لوازم دوربین مداربسته و ماکت های دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام در انواع چشمک زن، باتری خور، چراغ دار و غیره بوده و همگی را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. با ما همراه باشید تا با دوربین مداربسته فیک دام بیشتر آشنا شوید؟

دوربین جعلی چشمک زن دام

ABTECH شبیه سازی شده فضای باز از نوع ساختگی سیستم دوربین امنیتی واقعی با چراغ LED قرمز چشمک زن می باشد که بسیار پر فروش بوده و با قیمتی ویژه در تکنو دوربین به فروش می رسد. دوربین امنیتی تقلبی معتبر با نور LED برای اینکه شبیه یک دوربین امنیتی فعال به نظر برسد چشمک می زند. گاهی اوقات فقط وجود دوربین های امنیتی مانع از وقوع هرگونه آسیب یا سرقت می شود. این دوربین امنیتی واقع گرایانه دارای ویژگی مهمی است که ذهن مجرمان بالقوه را فریب می دهد. همچنین دارای یک چراغ LED قرمز است که به نظر می رسد دوربین در حال ضبط کار است.

با ظاهر واقعی و عملکردهای حرکتی آن هیچ راهی برای کسی وجود ندارد که بداند به دنبال جعلی است! این یک محصول عالی برای هر کسی است که به دنبال ارتقاء سریع امنیت در اطراف دفتر خود است. در خانه شما، همسایگان و بازدیدکنندگان فکر می کنند که شما یک سیستم نظارت تصویری کامل دارید. چراغ فعال سازی باعث می شود که به نظر یک دوربین امنیتی واقعی باشد. در دفتر، مشتریان و همکاران فکر می کنند که شما یک سیستم نظارت تصویری کامل دارید، آنها سخت کوش تر خواهند بود. این دوربین نظارتی امنیتی Dome با دوربین شبیه سازی شده ثابت کرده است که یک دستگاه عالی برای پیشگیری از جرم است.

دوربین امنیتی Dome Fake

دوربین امنیتی Dome Fake در بسیاری از مشاغل از جمله کارخانه ها، فروشگاه های رفاه، طلا فروشی ها، پارکینگ ها، موزه ها، شرکت های املاک، فروشندگان خودرو، آپارتمان ها، کاندوها، رستوران ها و هر نوع دیگری علاوه بر مشاغل شخصی استفاده می شود

بدون نیاز به سیم کشی، سیستم دوربین امنیتی بی سیم با 2 باتری AA تغذیه می شود. این دوربین امنیتی ساختگی نظارتی LED دوربین امنیتی ساختگی/جعلی با ظاهر حرفه ای واقعی ساخته شده است که شبیه چیز واقعی باشد که از سرقت، و خرابکاری بدون هزینه بالای یک دوربین امنیتی واقعی جلوگیری میکند. حتی پیچیده‌ترین جنایتکاران نیز فکر می‌کنند که محل توسط یک سیستم نظارتی با فناوری پیشرفته محافظت می‌شود و به دنبال هدفی آسان‌تر می‌گردند. چراغ LED چشمک زن داخلی آن باعث می شود دوربین واقعی تر به نظر برسد.

فروش ماکت دوربین مداربسته

با دوربین جعلی امنیت را بهبود بخشید

با دوربین های فریبنده ما کمی آرامش داشته باشید! همه باور کنند که مراقب کارمندان، اموال و تجارت خود هستید.

طراحی داخلی/خارجی: طراحی گنبدی این سیستم نظارت تقلبی آن را برای متقاعد کردن مردم به این باور که شما مستقیماً آنها را تماشا می‌کنید عالی می‌کند.

چراغ چشمک زن: چراغ چشمک زن مداوم این تصور را به وجود می آورد که تجهیزات نظارتی در حال کار هستند تا سطح بیشتری از امنیت، حفاظت و آرامش خاطر داشته باشید.

قابل نصب: این دوربین به راحتی بر روی دیوارها، سقف و سایر سطوح با استفاده از پیچ‌های فولادی ضد زنگ نصب می‌شود و هنگام آویزان کردن واقعی به نظر می‌رسد.

آیا دوربین‌های تقلبی ارزش نصب را دارند؟

صاحبان خانه ممکن است هنگام بررسی دوربین های مداربسته ساختگی، جایگزین های جعلی برای دوربین های امنیتی واقعی که برای جلوگیری از سارقان احتمالی طراحی شده اند، این را از خود بپرسند. استفاده از اینها بر اساس این ایده است که دیدن یک دوربین امنیتی به تنهایی برای جلوگیری از جرم کافی است. البته، آنها همچنین هزینه ای در حدود کسری از قیمت همتایان واقعی خود دارند که به طور بالقوه آنها را نه فقط برای استفاده موقت، بلکه برای استفاده طولانی مدت برای کسانی که توانایی خرید دوربین های امنیتی را ندارند، مناسب می کند.

دوربین های ساختگی

دوربین‌های امنیتی تقلبی دقیقاً شبیه دوربین‌های واقعی خود هستند، اما در واقع فقط ابزارهایی هستند که برای جلوگیری از سارقان احتمالی طراحی شده‌اند. این مبتنی بر این ایده است که دیدن یک دوربین به تنهایی برای جلوگیری از جرم کافی است، ادعایی که تا حد زیادی توسط تحقیقات و مطالعات آکادمیک پشتیبانی می شود. آنها در طرح های مختلفی وجود دارند که همه آنها شبیه دوربین های امنیتی مارک واقعی موجود در بازار هستند.

نحوه تشخیص واقعی بودن دوربین امنیتی

دوربین‌های امنیتی جعلی تنها چند سال پیش رایج بودند. مردم این دوربین‌های جعلی را نصب می‌کردند تا مجرمان را بترسانند و اموالشان را محافظت‌شده جلوه دهند. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید بتوانید تشخیص دهید که آیا دوربین امنیتی واقعی است یا نه. یکی از مواردی که این دوربین های امنیتی تقلبی منجر به ایجاد حس امنیت کاذب می شود. مردم دوربین‌های امنیتی واقعی را دیدند و معتقد بودند که در مکانی امن هستند. این، متأسفانه، هنوز هم در حال وقوع است. با این حال، صاحبان اموال چندین بار به دلیل ایجاد احساس امنیت کاذب مورد شکایت قرار گرفته اند.

فروش ماکت دوربین مداربسته

فروش ماکت دوربین مداربسته

مرکز فروش ماکت دوربین مداربسته منصوری در بانه انواع دوربین های مداربسته ساختگی را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. ما اینجاییم تا به شما بگوییم که کدام مکان ها را باید با دوربین های مداربسته واقعی پوشش داد و کدام مکان ها را با دوربین های مداربسته دکوری. پس برای خرید انواع دوربین های مداربسته واقعی و فیک همین حالا تلفن را بردارید و با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید