دوربین مداربسته مخفی

فروشگاه آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

فروشگاه آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان قیمت را می خواهید بدانید؟ ما انواع دوربین های ریز جاسوسی را با قیمتی ویژه به شما معرفی خواهیم کرد. تکنو دوربین دنیایی متفاوت از دوربین های مداربسته کوچک بیسیم و آنالوگ را به شما معرفی خواهد کرد. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا با این دسته از دوربین های ریز مخفی بیشتر آشنا شوید:

دوربین های جاسوسی

بهترین دوربین‌های جاسوسی به شما این امکان را می‌دهند که از خود در برابر آسیب محافظت کنید، بدون اینکه متوجه شوید. آنها با دوربین های امنیتی معمولی خانگی متفاوت هستند زیرا بسیار گسسته تر هستند. به عبارت دیگر، یا آنقدر کوچک هستند که کسی متوجه آن نشود، یا به عنوان چیزی غیر از دوربین، مانند دوربین مخفی ساعت، مبدل شده اند. بهترین دوربین جاسوسی دوربینی است که میدان دید وسیعی داشته باشد تا بتوانید تا حد امکان محیط اطراف خود را ببینید. همچنین باید رزولوشن بالایی داشته باشد، اگرچه در اینجا باید تعادل برقرار شود. همچنین ممکن است بخواهید دید در شب و تشخیص حرکت را داشته باشد، به این معنی که دوربین فقط زمانی شروع به ضبط می‌کند که چیزی حرکت می‌کند.

“دوربین جاسوسی” یک اصطلاح بسیار گسترده است و تداخل زیادی با انواع دیگر دوربین ها وجود دارد. بنابراین اگر هیچ یک از دستگاه‌های موجود در این لیست مناسب به نظر نمی‌رسند، بهترین دوربین‌های دنباله‌دار و همچنین راهنمای ما برای دوربین‌های اکشن، دوربین‌های امنیتی داخلی خانه  را نیز بررسی کنید. و دوربین های حیوانات خانگی، زیرا بسیاری از این دوربین ها عملکردی مشابه دوربین های جاسوسی ارائه می دهند.

دوربین های کوچک انواع مختلفی دارند. اگر به دنبال دوربین های Wifi Tiny یا دوربین های Dvr هستید، ما دوربین مورد نیاز شما را داریم. ارائه دوربین های برق دار و باتری دار. در کنار انواع مختلفی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، ما دوربین های دید در شب را نیز ارائه می دهیم.

فروشگاه دوربین مخفی کوچک ارزان

هدف از نصب دوربین های امنیتی کوچک چیست؟

دوربین های امنیتی کوچک تحت پوشش های مختلفی به بازار عرضه می شوند. دوربین مینی، دوربین جاسوسی و دوربین امنیتی مخفی اصطلاحات رایج تری هستند که در اصل همان چیزی را توصیف می کنند: دوربین مداربسته به اندازه ای کوچک که به طور موثر پنهان شود. کوچکترین آنها می تواند کمتر از 2 اینچ اندازه داشته باشد که پنهان کردن آنها را بسیار آسان می کند. اگرچه اندازه ممکن است نشان دهنده کیفیت پایین باشد، از دانستن اینکه بسیاری از این دستگاه های کوچک قادر به ضبط HD هستند، شگفت زده خواهید شد و برخی حتی ادعا می کنند که تا 4K را پشتیبانی می کنند.

همانطور که امیدواریم اکثر ما آگاه باشیم، جاسوسی بسیار غیرقانونی است، بنابراین با وجود بازاریابی بسیاری از این دوربین ها، هرگز نباید از یک دوربین امنیتی کوچک برای جاسوسی از دیگران استفاده کنید. همه کسانی که در ملک زندگی می کنند (و کسانی که در آن کار می کنند، مانند پرستار بچه) باید بدانند که در حال ثبت هستند. از «دوربین‌های جاسوسی» می‌توان مانند هر دوربین نظارتی دیگری استفاده کرد.

آنها به ویژه برای نظارت در اطراف درب ورودی و محوطه ایوان خوب هستند. می‌توانید به راحتی یکی را برای مشاهده از سوراخ درب جلو یا پنهان کردن آن در ایوان بدون خطر سرقتی که دستگاه‌های گران‌قیمت‌تری مانند دوربین‌های زنگ ویدیویی رده بالا (که بسیار آشکار هستند) ایجاد می‌کنند، تعمیر کنید.

نکات کهک قبل از خرید دوربین مخفی

قبل از به اشتراک گذاشتن دوربین‌های امنیتی کوچک مورد علاقه‌مان، نکاتی وجود دارد که قبل از سرمایه‌گذاری در یکی از آنها خوب است بدانیم، از رنگی که باید به دست بیاوری تا اینکه چگونه قانون را به درستی رعایت کنیم. دوربین های کوچک سیاه رنگی که خیلی بزرگتر از دو اینچ نیستند بهترین گزینه برای داشتن دوربینی کاملاً پنهان هستند و متوجه خواهید شد که بیشتر بازارها این کادر را علامت می زنند. دلیلش این است که این طرحی است که به راحتی با محیط اطراف ترکیب می شود. از رنگ‌های روشن یا شکل‌هایی که با چسبیدن به مکعب‌ها یا کره‌ها جلب توجه می‌کنند، خودداری کنید.

سیم برای برق

هرچه دوربین کوچکتر باشد، باتری کوچکتر است. اگر قصد دارید یک فید زنده برای پوشش 24 ساعته از دوربین مینی خود داشته باشید، باید مطمئن شوید محصولی که خریداری می کنید گزینه سیم کشی یا شارژ سیمی را دارد. شاید یکی از مزیت های بزرگ دوربین های زنگ در به عنوان دوربین نظارتی برای ایوان این باشد که می توانند چندین ماه دوام بیاورند. اکثر دوربین های کوچک در بهترین حالت چندین ساعت دوام خواهند داشت. اگر می‌خواهید برای مدت طولانی ضبط کنید، یکی را پیدا کنید که بتواند با سیم تغذیه شود.

داش کم

دوربین های داش یک گزینه عالی برای کسانی هستند که به دنبال دوربین های امنیتی قوی در مقیاس کوچکتر هستند، حتی اگر قصد استفاده از آن در خودرو را ندارید. اگرچه آنها تا حدودی بزرگتر از دوربین های جاسوسی هستند، اما همچنان به گونه ای طراحی شده اند که با در نظر گرفتن استفاده طولانی مدت، به راحتی پنهان شوند. ناگفته نماند، از آنجایی که آنها برای ثابت شدن روی داشبورد، شیشه جلو یا آینه دید عقب ساخته شده اند، به ویژه در نصب در زوایای نامناسب یا آویزان شدن از یک سطح مهارت دارند.

فروشگاه دوربین مخفی کوچک ارزان

فروشگاه دوربین مخفی کوچک ارزان

در تمامی نقاط دنیا انتظار منطقی از حریم خصوصی وجود دارد که از هر شخصی در دوربین محافظت می کند. برای مثال، شخصی انتظار معقولی از حفظ حریم خصوصی در اتاق خواب، رختکن یا حمام دارد، بنابراین قرار دادن دوربین در آنجا بدون اطلاع و رضایت او غیرقانونی است. خرید و نصب دوربین های مخفی غیرقانونی نیستند اما باید این انتظار را رعایت کنند. دوربین های امنیتی کوچک در فضای باز، به عنوان مثال در ایوان شما پنهان شده اند، کاملا قانونی هستند، زیرا هیچ انتظار منطقی از حریم خصوصی در اینجا وجود ندارد. اما دوربین مخفی شده در اتاق کودک یا گهواره کودک که برای مشاهده پرستار کودک استفاده می شود غیرقانونی است.

لذا اگر می خواهید دوربین مداربسته مخفی جاسوسی کوچک را به صورت ارزان قیمت و قانونی خریداری کنید، همین حالا تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید