دوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین مخفی ساعتی رومیزی 4k

فروش دوربین مخفی ساعتی رومیزی 4k با بهترین قیمت توسط فروشگاه منصوری آغاز شد. این دوربین مخفی ساعتی یکی از برترین گزینه ها برای مراقبت از داخل خانه و محل کار می باشد. این ساعت دوربین دار را بر روی میز یا تاقچه ای قرار میدهیم و از راه دور توسط گوشی همراه آن را نظارت خواهیم کرد. دوربین مداربسته ساعتی جاسوسی یکی از بهترین گزینه ها برای ضبط صدا و تصاویر به صورت مخفیانه است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این دوربین بیشتر آشنا شوید:

دوربین مینی طرح ساعت

ساعت دوربین دار، یک دوربین مخفی کوچک اما قدرتمند است که در داخل یک ساعت رومیزی معمولی و کاربردی 5 اینچی ساخته شده است که به شما امکان می دهد ویدیوی زنده خود را از هر کجای دنیا نظارت کنید. راه اندازی این دوربین سریع و آسان است کافی است برنامه رایگان تلفن هوشمند/تبلت را دانلود کنید و از این برنامه برای اتصال دوربین به شبکه WiFi خود استفاده کنید. این دوربین دارای دو گزینه برق و باتری است که باتری برای استفاده کوتاه مدت، و برق AC برای عملکرد 24/7 و بدون نگرانی در مورد عمر باتری است.

علاوه بر پخش منظم در روز، دوربین همچنین دارای حسگرهای دید در شب IR با قدرت بالا “بدون درخشش” است تا بتوانید آنچه را که در تاریکی اتفاق می‌افتد مشاهده کنید. این دوربین برای نظارت تصویری مخفی 24/7 عالی است. همچنین می توانید فیلم را از دوربین نیز ضبط کنید. به سادگی یک کارت حافظه را وارد کنید، و می توانید دوربین را طوری تنظیم کنید که ویدیوی فعال شده با حرکت ضبط کند. بنابراین هرگز لحظه از آنچه دوربین خود دیده است را از دست ندهید، حتی اگر آن را به صورت زنده ندیده باشید.

یکی از محبوب ترین ویژگی های این دوربین جاسوسی، هشدارهای تشخیص حرکت/فعالیت است. این هشدارها هر زمان که دوربین شما حرکتی را تشخیص دهد، اعلان‌های فشار فوری برای شما ارسال می‌کند. چه فردی باشد که وارد خانه شما شود یا فقط بچه‌هایتان به سلامت از مدرسه به خانه بروند، یک اعلان فوری دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید این دستگاه را تقریباً در هر نقطه از خانه یا محل کار خود قرار دهید و فیلم و صدای فوق‌العاده HD 4K را مستقیماً بر روی تلفن هوشمند خود ضبط کنید.

فروش دوربین مخفی ساعتی

کاربردهای محبوب ساعت دوربین دار

  • امنیت خانه: آپارتمان خود را مستقیماً روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی مورد علاقه خود نظارت کنید.
  • دوربین پرستار بچه:مطمئن شوید که پرستار کودک یا پرستار بچه شما به درستی از آنها مراقبت می کند.
  • امنیت کسب و کار: دزدی را بررسی کنید، بهره وری کارمندان را زیر نظر بگیرید یا مناطق مهم را زیر نظر بگیرید.

ویژگی ها و مزایا دوربین ساعتی

این یک دوربین پرستار بچه با قابلیت پخش اینترنت وای فای است که به شما امکان می دهد دوربین خود را از هر کجای دنیا نظارت کنید. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال اینترنتی موجود در خانه یا محل کارتان (یا هر جایی که دوربین را در آن قرار می دهید) است. این ساعت دوربین دار دارای پخش تا 4K Ultra HD همراه با صدا است که آن را به یکی از با کیفیت ترین دوربین های مخفی موجود در بازار تبدیل می کند. لنز دید فوق عریض 160 درجه به شما این امکان را می دهد که بیشتر از سایر دوربین ها فضای اتاق را ببینید.

این دوربین جاسوسی را برای راه اندازی و عملکرد آسان طراحی شده است. کافی است برنامه همراه را در تلفن هوشمند یا تبلت خود دانلود کنید، دوربین را به برق وصل کنید و از این برنامه برای اتصال دوربین به وای فای خانه خود استفاده کنید. راه اندازی معمولا حدود 5-10 دقیقه طول می کشد.

فروش دوربین مخفی ساعتی

ویدیو و صدا 4K Ultra HD

برنامه پخش زنده رایگان ما برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است. این برنامه به شما امکان می دهد تا به سرعت دوربین را تنظیم کنید، هشدارهای حرکتی و ضبط ویدیو را تنظیم کنید، و همچنین تا 4 فید دوربین مختلف را به طور همزمان تماشا کنید. دوربین ساعتی مخفی دارای سنسورهای دید در شب مادون قرمز است که در پشت صفحه ساعت پنهان شده اند که هیچ “درخشش قرمز” ساطع نمی کنند، که آنها را برای نظارت تصویری مخفی عالی می کند. می‌توانید در تاریکی ببینید و به شما نظارت شبانه‌روزی برای خانه یا محل کارتان می‌دهد.

علاوه بر پخش جریانی، می‌توانید دوربین را طوری تنظیم کنید که ویدیوی فعال شده با حرکت ضبط کند، بنابراین همیشه می‌توانید یک کپی از آنچه دوربین می‌بیند داشته باشید، حتی اگر آن را به صورت زنده ندیده باشید. این باعث می شود دوربین ساعت رومیزی ابزاری عالی برای جمع آوری شواهد یا امنیت خانه باشد.

یکی از محبوب ترین ویژگی های دوربین مینی ساعت، هشدارهای تشخیص حرکت است. اگر دوربین شما حرکتی را در نزدیکی شما تشخیص دهد، این هشدارها فوراً به شما اطلاع می دهند، بنابراین می توانید به سرعت فید دوربین خود را بالا بکشید تا ببینید چه اتفاقی می افتد.

فروش دوربین مخفی ساعتی

فروش دوربین مخفی ساعتی

دوربین مداربسته ساعتی را از تکنو دوربین خریداری کرده، و با خیال راحت خانه خود را ترک کنید. ساعت دوربین دار یکی از بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته مخفی است که بدون اینکه احدی به دوربین بودن آن شک کند، به راحتی قادر به ضبط تصاویر و صدا است. این دوربین مخفی و انواع دوربین مداربسته ریز جاسوسی دیگر را می توانید با قیمتی ویژه همراه با گارانتی از تکنو دوربین بانه خریداری کنید. برای سفارش هم اکنون تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید