دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

خرید دوربین مخفی وای فای برای منزل

خرید دوربین مخفی وای فای برای منزل را حق خود بدانید. گاهی اوقات شما خارج از خانه خود هستید، و همیشه دلهره این را دارید که در غیاب شما چه اتفاقی می افتد؟ چه کسی می آید چه کسی می آید؟ آیا پرستار کودک و یا سالمندان شما کار خود را به درستی انجام خواهند داد. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه مخفی سازی و استفاده از دوربین مخفی رم خور بیسیم آشنا سازیم:

 خرید دوربین مخفی وای فای

دوربین کوچک خانه

دوربین‌های مخفی اغلب بسیار کوچک هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را پنهان کرد و این امکان را به وجود می‌آورد که آنها را در اشیا و مکان‌های بی‌شماری مخفی کنید. دوربین های مخفی ابزار ارزشمندی برای نظارت در خانه ها، ادارات و مکان های دیگر هستند. با این حال، مردم گاهی اوقات به دلایل شوم، مانند جاسوسی از شما، دوربین ها را در مکان های غیرمنتظره پنهان می کنند. بنابراین، اجازه دهید به برخی از این مکان‌هایی که می‌توانید دوربین‌های مخفی را پیدا کنید، نگاهی بیاندازیم.

عروسک و پریز دوربین دار

دوربین جاسوسی را می توان طوری طراحی کرد که شبیه خرس عروسکی باشد که چشمش دوربین جاسوسی است. چشم در حیوانات عروسکی یک دوربین پرستار بچه بدنام است که بسیاری از والدین از آن برای دیدن اتفاقاتی که در خانه با دایه ها می افتد استفاده می کنند. به همین ترتیب، ممکن است یکی از حیوانات عروسکی برای جاسوسی از شما نیز استفاده کند.

مرتکبین می‌توانند دوربین‌های جاسوسی کوچک را در خانه‌های اجاره‌ای و هتل‌ها در مکان‌های نامشخص مانند پریزهای برق نصب کنند. اکثر پریزها شبیه نوارهای برق هستند که به دیوار شما وصل می شوند و مانند پریزهای برق واقعی کار می کنند. در برخی موارد، صاحبان املاک از دوربین های شارژر USB و سایر دوربین های مخفی برای محافظت از خانه های خود در برابر مزاحمان استفاده می کنند.

گلدان و ساعت دوربین دار

گیاهان روی میز معمولاً گیاهان مصنوعی هستند که برای جلوگیری از توجه مهمانان به دوربین مخفی طراحی شده اند. بیشتر اوقات، این جعبه گلدان گیاهی است که به دوربین مخفی مجهز شده است. اگر متوجه سوراخ یا شکافی روی گلدان شدید، احتمالاً جایی است که دوربین قرار دارد. گیاهان تقلبی معمولاً با دکور جایی که برای نظارت بر اتاق از راه دور قرار داده شده اند ترکیب می شوند.

ساعت ها 24 ساعت شبانه روز کار می کنند و آنها را به مکانی جذاب برای مخفی کردن دوربین ها تبدیل می کند. پیچ ها و جزئیات روی ساعت زنگ دار معمولا برای پنهان کردن دوربین های مخفی استفاده می شود.

 خرید دوربین مخفی وای فای

بهترین دوربین‌های جاسوسی

بهترین دوربین‌های جاسوسی به شما این امکان را می‌دهند که از خود در برابر آسیب محافظت کنید، بدون اینکه متوجه شوید. آنها با دوربین های امنیتی معمولی خانگی متفاوت هستند زیرا بسیار گسسته تر هستند. به عبارت دیگر، آنها یا خیلی کوچک هستند که کسی متوجه آن نشود، یا به عنوان چیزی غیر از دوربین، مانند ساعت، مبدل شده اند.

بهترین دوربین جاسوسی دوربینی است که میدان دید وسیعی داشته باشد تا بتوانید تا حد امکان محیط اطراف خود را ببینید. همچنین باید وضوح بالایی داشته باشد. همچنین ممکن است بخواهید دید در شب و تشخیص حرکت را نیز داشته باشد، به این معنی که دوربین تنها زمانی شروع به ضبط می کند که چیزی حرکت می کند.

“دوربین جاسوسی” یک اصطلاح بسیار گسترده است و تداخل زیادی با انواع دیگر دوربین ها وجود دارد. دوربین‌های امنیتی داخلی خانه را نیز بررسی کنید. و دوربین های حیوانات خانگی، زیرا بسیاری از این دوربین ها عملکردی مشابه دوربین های جاسوسی ارائه می دهند.

دوربین مخفی Fredi Mini تمام چیزهایی را که بیشتر مردم در دوربین‌های جاسوسی به دنبال آن هستند، مشخص می‌کند. حرکت را تشخیص می دهد، ویدیوی 1080p فیلم‌برداری کند، تصاویر را با کارت microSD اختیاری ضبط کند یا روی یک حلقه ثابت ضبط کند و حتی در تاریکی ببیند.

می‌توانید یک اعلان هشدار را روی تلفن خود تنظیم کنید، به‌وسیله آن دوربین تصاویر را به آدرس ایمیل شما ارسال می‌کند، بنابراین می‌توانید نحوه رفتار دایه با بچه‌ها یا نحوه تحمل سگی که تنها گذاشته‌اید را کنترل کنید. همچنین دارای LED مادون قرمز است، بنابراین می‌توانید در صورت تمایل مراحل نظارت را در هنگام خواب رها کنید. لازم به ذکر است که تمامی دوربین های وای فای دار مخفی به اینترنت متصل خواهند شد.

 خرید دوربین مخفی وای فای

خرید دوربین مخفی وای فای

با خرید دوربین مداربسته مخفی وای فای می توانید داخل خانه خود را همیشه و در هر حالی امن نگه دارید، دوربین های مداربسته ریز جاسوسی کوچک یکی از پر طرفدارترین دوربین های مداربسته موجود در بازار هستند که به راحتی به اینترنت متصل شده و تصاویر را به گوشی همراه یا تبلت کاربر ارسال خواهند کرد. دوربین های کوچک اینترنت دار را در داخل خانه خود جاسازی کنید و در هر نقطه از جهان خانه خود را نظارت کنید. برای سفارش و خرید انواع دوربین خانه مخفی متصل به اینترنت می توانید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید