ماکت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته دکوری به همراه LED

قیمت دوربین مداربسته دکوری به همراه LED را اگر می خواهید بدانید هم اکنون با ما تماس بگیرید. انواع دوربین های مداربسته ساختگی در مدل ها و طرح های متفاوت را از ما بخواهید. تکنو دوربین وارد کننده دنیایی از ماکت های دوربین مداربسته چشمک زن، ال ای دی دار، باتری خور و غیره است. تا آخر این مطلب جهت آشنایی بیشتر با این دوربین های فیک ما را همراهی کنید:

ماکت دوربین مداربسته ال ای دی دار

دوربین مداربسته قلابی LED Dummy دوربین مداربسته چشمک زن یک دوربین امنیتی واقعی نیست، یک ساختگی، یه ظاهر مانند یک دوربین در حال کار است. هسته مرکزی حاوی led قرمز است که همچنان چشمک می زند و به آن توهم ضبط زمان واقعی می دهد. این دوربین فریبنده ساختگی را می توان بر روی دیوار خانه ها، مغازه ها و غیره نصب کرد. تشخیص واقعی یا تقلیدی دوربین برای سارقان سخت است. این یک بازدارنده عالی برای سارقان است که مناسب برای استفاده در داخل خانه، مانند خانه یا محل کار. انبار، مغازه و غیره می باشد.

بهترین دوربین های امنیتی تقلبی، مزاحمان را دور نگه می دارند، در حالی که هزینه کمی دارند و نصب آن بسیار آسان است. این راهنما به شما کمک می کند بهترین دوربین مداربسته ساختگی را انتخاب کنید و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

ممکن است فکر کنید که ما مخالف دوربین‌های امنیتی هستیم. اما در نهایت، مجرمان فرصت طلب هستند و به سراغ ساده ترین گزینه می روند یعنی شماچه دوربین مداربسته واقعی نصب کنید و چه ساختگی آنها کار خود را انجام می دهند. بنابراین دوربین‌های مداربسته تقلبی، که به دوربین‌های ساختگی معروف هستند، واقعاً برای دور نگه داشتن آنها کار می‌کنند. و حتی اگر یک دوربین واقعی نیز نصب کنید (که ممکن است برای اهداف بیمه به آن نیاز داشته باشید)، داشتن چندین دوربین در محل شما – واقعی و تقلبی – می تواند دوز بازدارندگی بیشتری داشته باشد.

قیمت دوربین مداربسته دکوری

دوربین مداربسته قلابی

وقتی صحبت از بازدارندگی قابل مشاهده به میان می آید، دوربین های با ساختگی مجموعه ای از ال ای دی قرمز رنگ بسیار موثر است. آن را در شب ببینید و احساس می کنید که کسی از دید در شب برای نظارت بر شما استفاده می کند … و نه به طور مجزا!

درپوش بالایی به عقب می لغزد تا محفظه باتری نمایان شود. این به نوبه خود توسط یک تکه پلاستیک اضافی پوشانده شده است که سست است اما فقط برای جلوگیری از تخلیه رطوبت به روش اشتباه عمل می کند. مانند بسیاری از دوربین های دیگر در این دسته، مارک تجاری تا حدی مشکوک است. با توجه به این که اثر بازدارندگی نور از فاصله کمی قابل مشاهده است، چه کسی واقعاً قصد دارد نمای نزدیک را بررسی کند؟

بسیاری از مجرمان احتمالی وجود دارند که تصمیم می گیرند با دیدن یک چراغ چشمک زن به جای دیگری نگاه کنند. چرا این خطر را بپذیرید؟ اما برای بسیاری از دوربین‌های تقلبی این یک ویژگی قدرتمند است که آنها را یک قدم به تلاش و هزینه تعمیر و نگهداری مرتبط با یک دوربین مداربسته واقعی نزدیک‌تر می‌کند.

قیمت دوربین مداربسته دکوری

چهار خطر دوربین های مداربسته تقلبی

در تکنو دوربین اغلب نظر ما را در مورد دوربین های مدار بسته تقلبی می پرسند. ما هرگز از استفاده از اینها حمایت نکرده‌ایم، و قویاً معتقدیم که در مورد امنیت سایت شما انتخاب ناکافی هستند.

علائم غلط

طبق قانون، هنگام نصب دوربین مداربسته، علائم باید به وضوح نمایش داده شوند. نمایش این علائم هنگام نصب دوربین های ساختگی به معنای واقعی کلمه احساس امنیت کاذب ایجاد می کند. کارکنان، مشتریان و عابران پیاده ممکن است در مناطقی که این تابلوها را نمایش می دهند احساس امنیت بیشتری داشته باشند و به اشتباه تصور کنند که هرگونه فعالیت مجرمانه نظارت یا ثبت خواهد شد. نداشتن این علائم ممکن است مشکلات حقوقی ایجاد کند، در حالی که توجه به واقعی نبودن دوربین های مدار بسته جلب می شود.

ظاهر غیر متقاعد کننده

یک دوربین مداربسته فریبنده ممکن است از یک دزد فرصت طلب جلوگیری کند، اما بعید است که یک مجرم باتجربه با آن قانع شود. بسیاری از دوربین های ساختگی یک LED قرمز چشمک زن در جلو نمایش می دهند که ممکن است برای برخی معتبر به نظر برسد. با این حال، کسانی که با این فناوری آشنا هستند، می‌دانند که تعداد کمی از دوربین‌های مداربسته اصلی دارای نور مرئی هستند.

پول برای هیچ

از ماکت دوربین مداربسته نمی توان برای نظارت بر ماشین آلات، فرآیندها، فعالیت های مجرمانه یا پارک خودروها استفاده کرد. آنها ممکن است راه حلی با ارزش به نظر برسند، اما در درازمدت ممکن است هزینه های زیادی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشند.

قوانین همچنان اعمال می شود

همه دوربین های مداربسته تابع قوانین و مقررات سختگیرانه ای هستند، بنابراین حتی دوربین های ساختگی نیز باید در مکان های مطیع قانون قرار گیرند. اگر یک دوربین ساختگی مشرف به ملک خصوصی باشد یا به سمت پنجره هدایت شود، ممکن است متوجه شوید که مشکلات قانونی ایجاد می شود. این یک کار عالی برای چیزی است که هدفی جز دکوراسیون ندارد!

مزایای یک سیستم دوربین مدار بسته واقعی و به خوبی نگهداری شده بسیار بیشتر از مزایای دوربین های فریبنده است و نگهداری صحیح آن بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت دوربین مداربسته دکوری

قیمت دوربین مداربسته دکوری

تا به اینجا دوربین ای دکوری را درک کردین که به چه دوربین هایی گفته میشوند. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست تنها برای دکور در مکان نصب خواهند شد و به هیچ عنوان مانند سایر دوربین های مداربسته فیلم و عکس ضبط نخواهند کرد. برای خرید و دریافت مشاوره بیشتر در مورد دوربین های مداربسته ساختگی می توانید هم اکنون با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید