دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

قیمت دوربین مخفی سوزنی وای فای

قیمت دوربین مخفی سوزنی وای فای را از ما بخواهید. ما انواع دوربین های مداربسته ریز جاسوسی متصل به اینترنت را برای شما به نمایش گذاشته این تا شما با خیال راحت مناسب ترین گزینه را برای نیاز خود برگزینید. تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا با این دوربین های ریز متصل به گوشی بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین سوزنی وای فای

دوربین کوچک متصل به اینترنت

اکنون که فناوری کوچک‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است، نصب دوربین‌ها تقریباً در همه جا آسان شده است. در واقع، هنگامی که شروع به نگاه کردن می کنید، ممکن است متوجه شوید که دوربین ها همه جا هستند: روی علائم راهنمایی و رانندگی، در پارکینگ ها و داخل فروشگاه ها. اگر در حال خواندن این مقاله در تلفن خود هستید و منتظر قهوه صبح خود هستید، احتمالاً دوربینی وجود دارد که در حال حاضر شما را زیر نظر دارد. حتی ممکن است برخی از دوربین‌های مخفی برای امنیت خانه، دوربین‌های پرستار بچه برای تماشای کودک یا یک زنگ ویدیویی برای دیدن اینکه چه کسی در می‌زند را نصب کرده باشید.

این دوربین ها کاربردهای کاملاً قانونی فراوانی دارند. آنها می توانند امنیت فضاهای عمومی را تامین کنند و از سرقت در مشاغل جلوگیری کنند. مشکلات زمانی به وجود می‌آیند که از آن‌ها برای مقاصد شوم استفاده می‌شوند، که بیشتر از آنچه هر یک از ما دوست داریم اتفاق می‌افتد. در اوایل سال جاری، پلیس مردی را دستگیر کرد که زنان و دختران را مخفیانه در اتاق‌های رختکن مراکز خرید ضبط کرده بود.که این کار می تواند یکی از این مقاصد شوم باشد.

قیمت دوربین سوزنی وای فای

آیا دوربین های مخفی غیرقانونی نیستند؟

قوانین مربوط به دوربین های مخفی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، بنابراین شما باید قوانین محلی خود را بررسی کنید تا جزئیات مربوط به منطقه خود را بدانید. موضوع معمولاً به جایی می رسد که می توانید انتظار داشته باشید که “انتظار منطقی از حریم خصوصی” داشته باشید. فضاهای خاصی وجود دارد که شما انتظار دارید خصوصی باشند، مانند حمام، اتاق رختکن، اتاق هتل و اتاق رختکن، و دوربین های نظارتی قرار داده شده در چنین مناطقی معمولاً غیرقانونی هستند. در فضاهایی که خصوصی نیستند، مانند مرور یک دوربین‌ها در مرکز خرید یا قدم زدن در خیابان‌های شهر معمولاً قانونی هستند، چه مخفی باشند و چه نباشند.

البته، این واقعیت که دوربین‌های مخفی ممکن است غیرقانونی باشند، افراد را از قرار دادن آنها باز نمی‌دارد، بنابراین این شما هستید که مراقب باشید.

مزایای دوربین های امنیتی بی سیم

همانطور که در بالا ذکر شد، نصب دوربین های امنیتی بی سیم آسان تر از جایگزین های سیمی است. بسیاری از دوربین های سیمی به سیستم برق خانه شما متصل می شوند، بنابراین باید یک متخصص را برای نصب استخدام کنید. دوربین های بی سیم به وای فای یا شبکه های دیگر متکی هستند. دستورالعمل ها را دنبال کنید و می توانید اکثر دوربین ها را در کمتر از 15 دقیقه تنظیم و وصل کنید.

دوربین‌های امنیتی بی‌سیم اغلب برای اجاره‌کنندگان، افرادی که تازه وارد امنیت خانه شده‌اند یا افرادی که بودجه کمی دارند، ایده‌آل‌تر هستند. دوربین‌های امنیتی بی‌سیم نه تنها ارزان‌تر از سیستم‌های سیمی هستند، بلکه جابه‌جایی و حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر است. فقط آنها را از برق بکشید، و شما آماده حرکت هستید!

قیمت دوربین سوزنی وای فای

دوربین مخفی وای فای چیست؟

دوربین مخفی وای فای دوربین های جاسوسی هستند که مجهز به قابلیت اتصال به شبکه های وای فای هستند. این وای فای به عنوان پلی عمل می کند که به اتصال دستگاه دوربین جاسوسی به اینترنت کمک می کند. بنابراین آن را قادر می سازد تا ویدیوهای زنده را به صورت بی سیم به تلفن هوشمند یا رایانه شخصی متصل به اینترنت که در هر نقطه از جهان قرار دارد، منتقل کند.

ضبط با دوربین مخفی وای فای

هدف اصلی دوربین مخفی وای فای ارائه پخش زنده ویدیوها است، به طوری که بتوانید به صورت زنده در تلفن هوشمند یا رایانه تماشا کنید. با این حال، دوربین مخفی وای فای می تواند ضبط را به روش های دیگری نیز ارائه دهد.

  • شما می توانید در حافظه داخلی ضبط کنید،
  • ضبط در یک کارت حافظه SD قابل جابجایی،
  • ضبط بر روی گوشی هوشمند، یا
  • ضبط در سرورهای ابری

برای تماشای فیلم های ضبط شده، بهترین گزینه حذف کارت حافظه و پخش فایل ها در رایانه است. می توانید تصمیم بگیرید که فیلم را بارگیری و نگه دارید یا آنها را به طور کامل حذف کنید.

مدل های دیگر نیز امکان دسترسی به فیلم های ضبط شده از برنامه را ارائه می دهند. به این معنی که حتی اگر زنده تماشا نکرده اید، می توانید از طریق برنامه تلفن همراه به ویدیوها در تلفن خود دسترسی داشته باشید و آنها را دانلود کنید.

ضبط حرکت

دوربین وای فای مجهز به سنسورهایی است که به تشخیص حرکت جلوی لنز دوربین کمک می کند. بسیاری از مدل های جدید دوربین مخفی وای فای برای ضبط حرکت ارائه می شوند. این ویژگی را می توان از طریق برنامه روشن/خاموش کرد. وقتی این ویژگی فعال باشد، دوربین فقط زمانی ضبط می‌کند که در ناحیه دید دوربین حرکتی وجود داشته باشد.

این ویژگی مزایای بسیاری دارد که عبارتند از

  • بررسی آسان تر فیلم
  • باعث صرفه جویی در فضای کارت حافظه می شود

می‌تواند هنگام تشخیص حرکت، یک هشدار ایمیل ارسال کند، که از کاربر می‌خواهد وارد سیستم شود و زنده را مشاهده کند. اگر چیزی نیاز به توجه دارد، می توانید مطابق با آن عمل کنید

قیمت دوربین سوزنی وای فای

دوربین های سوزنی در مدل ها و طرح های متفاوتی ارائه بازار می شوند. این دوربین های مداربسته بسیار کوچک بوده و به راحتی در هر مکانی پنهان می شوند. دوربین های مداربسته پین هول را می توانید در دو مدل ای اچ دی و وایرلس خریداری کنید. قیمت دوربین های مداربسته مخفی قابل ارائه در تکنو دوربین همگی پایین بوده و همراه با گارانتی به فروش می رسند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید